Huiskamer
Loulou39
29-01-2025 om 18:53
Yumi schreef op 29-01-2025 om 18:41:
[..]
Haha dat heb ik ook 'n keer gehad....
En vanmiddag probeerde ik te pinnen met mijn klantenkaart, zeg nog ding doet het niet. Verkoopster, raar normaal hoor je toch een bliepje, draai hem eens om zegt ze nog... terwijl ik dat doe, zie het ineens..
Dat de verkoopster het ook niet zag, vind ik bijzonder
![]()
Hahaha 😂 zo grappig!
En nog eentje off topic (sorry moderators, hierna ga ik weer helemaal on-topic): uitchecken bij de metro met je bonuskaart werkt ook niet (en maar opnieuw proberen 😂).
Herfstappeltaart
29-01-2025 om 18:55
Broodjebrie schreef op 29-01-2025 om 17:28:
[..]
Sorry maar ik vind poetshulpje zo stom klinken..
Eens.
Broodjebrie
29-01-2025 om 18:58
Loulou39 schreef op 29-01-2025 om 18:53:
[..]
Hahaha 😂 zo grappig!
En nog eentje off topic (sorry moderators, hierna ga ik weer helemaal on-topic): uitchecken bij de metro met je bonuskaart werkt ook niet (en maar opnieuw proberen 😂).
Of willen betalen met je bonuskaart.. ik snapte al niet waarom hij het niet deed dus ik vroeg om een medewerker. Komt ie eraan en zegt ie: misschien helpt het als je je pinpas pakt ipv je bonuskaart. Kon wel door de grond zakken...
Rogue
29-01-2025 om 19:32
Loulou39 schreef op 29-01-2025 om 17:43:
[..]
Ja dit inderdaad, en laatst raakte ik een beetje in paniek omdat ik mijn telefoon niet zo snel kon vinden, terwijl ik aan het bellen was… ook zo suf!
HAHAHAHAHHAHAHHA ik heb een beeld, dit gebeurd mij regelmatig, met andere voorwerpen want ik bel niet.
Eén keer had mijn werkgever mijn telefoon verstopt als grapje. En ik moest hem gaan zoeken en hij had me al tig keer gebeld. (Maar gezien mijn tel al 1000 jaar op stil staat) niet te vinden.
bleek dat mijn telefoon gewoon in breakroom zat tegen de muur aan, mind you zowel mijn hoesje als de muur waren zwart dus duh natuurlijk ik kon ik dat kreng niet vinden 
Yumi schreef op 29-01-2025 om 18:41:
[..]
Haha dat heb ik ook 'n keer gehad....
En vanmiddag probeerde ik te pinnen met mijn klantenkaart, zeg nog ding doet het niet. Verkoopster, raar normaal hoor je toch een bliepje, draai hem eens om zegt ze nog... terwijl ik dat doe, zie het ineens..
![]()
Had ik laatst ik wilde betalen met mijn ov HAHAHAHA
Ik heb er nog een (zowel of als on topic
)
ik had gisteren bij de Etos harstrips gekocht en ik wilde vanmorgen even mijn “snor& onder mijn kin” harsen maar je raadt het al ik ben de verpakking kwijt

Rogue
29-01-2025 om 19:35
Broodjebrie schreef op 29-01-2025 om 18:58:
[..]
Of willen betalen met je bonuskaart.. ik snapte al niet waarom hij het niet deed dus ik vroeg om een medewerker. Komt ie eraan en zegt ie: misschien helpt het als je je pinpas pakt ipv je bonuskaart. Kon wel door de grond zakken...
Ik heb het ook wel is andersom gehad dat een klant wilde betalen en dan mopperde dat het apparaat het niet deed.
Waarop ik droogjes zei, sorry s maar bonus/ov/klantenkaarten accepteert het apparaat niet
Auwereel
29-01-2025 om 19:46
Op mijn werk probeer ik wel eens met het pasje van mijn kantoordeur de wc-deur op slot te doen. Die wc-deur heeft een heel gewoon wc-slot dus dat lukt niet. Gelukkig heb ik het (tot nu toe) op tijd door en wordt niet de wc opengegooid terwijl ik erop zit!
Broodjebrie
29-01-2025 om 19:46
Rogue schreef op 29-01-2025 om 19:35:
[..]
Ik heb het ook wel is andersom gehad dat een klant wilde betalen en dan mopperde dat het apparaat het niet deed.
Waarop ik droogjes zei, sorry s maar bonus/ov/klantenkaarten accepteert het apparaat niet
![]()
Hahahaha
Bellebelle
29-01-2025 om 19:52
Auwereel schreef op 29-01-2025 om 19:46:
Op mijn werk probeer ik wel eens met het pasje van mijn kantoordeur de wc-deur op slot te doen. Die wc-deur heeft een heel gewoon wc-slot dus dat lukt niet. Gelukkig heb ik het (tot nu toe) op tijd door en wordt niet de wc opengegooid terwijl ik erop zit!
Of de keren dat ik met mijn sleutel van het werk mijn deur thuis probeer open te krijgen.
Bellebelle
29-01-2025 om 21:06
Schoondochter schreef op 29-01-2025 om 09:42:
[..]
Gewoon de deur uit lopen en links af slaan, als je eenmaal onderweg bent weet je vanzelf waar je heen wilt. Of niet, dan heb je het geprobeerd en loop je weer terug.
Uiteindelijk heb ik dat maar gedaan. Bedankt voor de virtuele schop onder mijn k*nt.
lientje69
30-01-2025 om 06:30
stokstaart schreef op 30-01-2025 om 01:01:
Ik kan niet slapen 🥹
Hopelijk uiteindelijk toch nog gelukt?
Weet je waardoor? Pijn, kou, stress?
stokstaart
30-01-2025 om 07:33
Traumatrigger en warmte.
heb thee gedronken en daarna een yoga Indra op de telefoon aangezet. Toen ben ik in slaap gevallen. Maar wel zeer onrustig met nachtmerries over vroeger.
ben ook al weer wakker nu
Broodjebrie
30-01-2025 om 08:18
stokstaart schreef op 30-01-2025 om 07:33:
Traumatrigger en warmte.
heb thee gedronken en daarna een yoga Indra op de telefoon aangezet. Toen ben ik in slaap gevallen. Maar wel zeer onrustig met nachtmerries over vroeger.

lientje69
30-01-2025 om 08:27
stokstaart schreef op 30-01-2025 om 07:33:
Traumatrigger en warmte.
Oh jakkes Klinkt niet leuk. Heb je hulp bij de verwerking?
lientje69
30-01-2025 om 08:29
Ik erger me aan een onverklaarbare pijn in mijn knie. Zeker verdraaid of zo. Als chronisch pijnpatiënt ben ik pijn gewend. Maar dit is anders. Lastiger te negeren of zo. Ik had allemaal leuke plannen voor vandaag, zware verkoudheid is eindelijk verbeterd. Heb weer meer energie. En nu dit weer. Grrr. Rotlijf!