Huiskamer
DGHK
25-05-2024 om 10:27
Schoonmoeder. Ze belt om te vragen wanneer we van plan zijn om de verjaardag van dochter te vieren (in juli jarig, op een zondag). Die dag dus.
Schoonmoeder: dan komen we of eerder of later, want die dag zijn we op vakantie.
Uhm nee dus, die dag en niet eerder of later. Jullie maken zelf de beslissing om dan op vakantie te gaan. In een schoolvakantie, beiden gepensioneerd, alle tijd van de wereld (zeggen ze zelf).
Maar dat kon niet. In april schoonzoon jarig, in mei kleindochter andere kant, juni hun dochter, augustus zijn ze zelf beide jarig, september wordt volgende kleinkind geboren. Daarvoor of daarna is het te koud blablabla. Zoek het lekker uit met z'n tweetjes!
Tegenstelling, aantal jaar geleden, gaven we aan dat we op vakantie gingen in de zomer, helaas tijdens de bouwvak wegens werk van man. Wisten alleen nog niet welke week.
Het grootste drama, want zij waren in die periode jarig. En dat was echt vreselijk asociaal, op vakantie gaan terwijl er familie jarig is.
Bakblik
25-05-2024 om 10:47
DGHK schreef op 25-05-2024 om 10:27:
Schoonmoeder. Ze belt om te vragen wanneer we van plan zijn om de verjaardag van dochter te vieren (in juli jarig, op een zondag). Die dag dus.
Schoonmoeder: dan komen we of eerder of later, want die dag zijn we op vakantie.
Uhm nee dus, die dag en niet eerder of later. Jullie maken zelf de beslissing om dan op vakantie te gaan. In een schoolvakantie, beiden gepensioneerd, alle tijd van de wereld (zeggen ze zelf).
Maar dat kon niet. In april schoonzoon jarig, in mei kleindochter andere kant, juni hun dochter, augustus zijn ze zelf beide jarig, september wordt volgende kleinkind geboren. Daarvoor of daarna is het te koud blablabla. Zoek het lekker uit met z'n tweetjes!
Tegenstelling, aantal jaar geleden, gaven we aan dat we op vakantie gingen in de zomer, helaas tijdens de bouwvak wegens werk van man. Wisten alleen nog niet welke week.
Het grootste drama, want zij waren in die periode jarig. En dat was echt vreselijk asociaal, op vakantie gaan terwijl er familie jarig is.
Been thee, done that. Zelfs je oom begraven op de dag dat je schoonvader jarig is is een recept voor stevige discussie.
HAHA!wait..what
25-05-2024 om 13:34
Vreselijk! Ik snap dat gedram om verjaardagen nooit zo. Het is toch niet te doen om alles om verjaardagen heen te plannen? Vooral als je een grote familie hebt!
HAHA!wait..what
25-05-2024 om 13:56
Ik word echt helemaal gestoord van m'n huid.. Allemaal schilfertjes/brandende en rode plekken in m'n gezicht sinds een week
Ziet er echt niet uit en het brandt dus ook, best pijnlijk..
Zilver_gray
25-05-2024 om 14:51
Normaal gesproken ben ik niet van het klagen over “dat de boodschappen zo duur zijn”. Maar vandaag heb ik toch maar even mijn kassabon gecontroleerd na het afrekenen van €245,- bij de appie voor de week boodschappen.. 
Broodjebrie
25-05-2024 om 14:53
Zilver_gray schreef op 25-05-2024 om 14:51:
Normaal gesproken ben ik niet van het klagen over “dat de boodschappen zo duur zijn”. Maar vandaag heb ik toch maar even mijn kassabon gecontroleerd na het afrekenen van €245,- bij de appie voor de week boodschappen..
Zo dan!
Zilver_gray
25-05-2024 om 14:56
Broodjebrie schreef op 25-05-2024 om 14:53:
[..]
Zo dan!
Ja en dan had ik zelf “bonus korting” bepaalde producten voor de 1+1 actie..ik heb ongeveer €30,- korting gehad zag ik.
Broodjebrie
25-05-2024 om 15:05
Zilver_gray schreef op 25-05-2024 om 14:56:
[..]
Ja en dan had ik zelf “bonus korting” bepaalde producten voor de 1+1 actie..ik heb ongeveer €30,- korting gehad zag ik.
En zijn dit allemaal weekboodschappen? Of heb je ook wasmiddel oid gekocht?
Zilver_gray
25-05-2024 om 15:08
Broodjebrie schreef op 25-05-2024 om 15:05:
[..]
En zijn dit allemaal weekboodschappen? Of heb je ook wasmiddel oid gekocht?
Nou niet eens wasmiddel. Wel een pot HG voor “stinkende” was da’s best aan de prijs en een grote krat bier Hertog Jan..anders geen gekke dingen oid.
Herfstappeltaart
25-05-2024 om 15:15
Zilver_gray schreef op 25-05-2024 om 14:51:
Geen fouten op de bon?
Herfstappeltaart
25-05-2024 om 15:19
Ik had deze maand 100 euro over van het boodschappengeld
(vraag niet hoe het kan maar geniet ervan
).
Dus ik was in de veronderstelling dat de boodschappen weer wat voordeliger werden.
Zilver_gray
25-05-2024 om 15:21
Herfstappeltaart schreef op 25-05-2024 om 15:15:
[..]
Geen fouten op de bon?
Nee naar wat ik heb gezien klopt het..
Zilver_gray
25-05-2024 om 15:22
Herfstappeltaart schreef op 25-05-2024 om 15:19:
Ik had deze maand 100 euro over van het boodschappengeld
(vraag niet hoe het kan maar geniet ervan
).
Dus ik was in de veronderstelling dat de boodschappen weer wat voordeliger werden.
Totdat je mijn post las waarschijnlijk
Herfstappeltaart
25-05-2024 om 15:22
Zilver_gray schreef op 25-05-2024 om 15:22:
[..]
Totdat je mijn post las waarschijnlijk
![]()