Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Wat is dat toch met die dj' s op de radio, dat ze menen zoveel te moeten praten op een muziekzender

kerst schreef op 21-05-2024 om 17:54:

Wat is dat toch met die dj' s op de radio, dat ze menen zoveel te moeten praten op een muziekzender

Moet je Sky radio opzetten

-  knip -

JtM

JtM

21-05-2024 om 20:19 Topicstarter

Stomme regen  ik wil zon! En mooie zomeravonden.

Erger me overal aan. Heb een (te) lange dag gemaakt. Overprikkeld. Kinderen die dan nog even nazeuren ipv dat ik even rustig thuis kan komen. Muziek die te hard staat. Naja allemaal kleine dingetjes. En nu twijfel ik tussen slapen en de kans dat ik wakker word als vriend het bed in stapt of de gok maar wagen... Geen idee hoe laat hij het gaat maken. Zometeen was het antwoord, maar dat kan nog wel even duren.

een beetje aan mezelf, een beetje aan de instructeur. Ik merk dat ik wat vergeetachtig ben, zei hij nou links of rechts, instructies wat moeilijk meteen omzet in praktijk en dat ik na een keer uitleg soms in de volgende situatie weer die fout maak en soms in de derde situatie weer maar blijf geduldig met me. Ik kan ook geen praatjes maken en de juiste handelingen tegelijk uitvoeren. Dan maak ik fouten. Moederkareltje je moet toch echt kunnen multitasken, moederkareltje nu doe je weer hetzelfde als net, moederkareltje ik heb het net nog uitgelegd, moederkareltje als ik niks zeg moeten we rechtdoor. Jaja..meneer.

Ik heb gistermorgen voor 8.30 uur email verstuurd, en nu nog geen reactie

kerst schreef op 22-05-2024 om 15:49:

Ik heb gistermorgen voor 8.30 uur email verstuurd, en nu nog geen reactie

Spam gecheckt?

Koppijn 

Te druk op werk. Hou van lekker druk, ben slecht in stilzitten maar dit is het andere uiterste pff

aan mezelf. Hopelijk morgen een betere dag.

Broodjebrie schreef op 22-05-2024 om 16:32:

[..]

Spam gecheckt?

Ja, maar het is een organisatie gerund door vrijwilligers 

Ik kan alleen nog maar lichte kleding aan als bovenstuk, dankzij poeslief.

En aan mijn kook ontwijkend gedrag .

kerst schreef op 22-05-2024 om 18:25:

Ik kan alleen nog maar lichte kleding aan als bovenstuk, dankzij poeslief.

En aan mijn kook ontwijkend gedrag .

Herkenbaar 

blijkbaar is belletje trek weer in...
al 3 fokking dagen  krijg spontaan moordneigingen heb nu de stekker eruit hopenlijk de goede 

gaat kijken voor een deurbel met camera 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.