Huiskamer
Loulou39
17-05-2024 om 19:29
rionyriony schreef op 17-05-2024 om 19:18:
Dat ik mijn fles wc-reiniger niet open krijg. Nou, zo word je vanzelf zuinig. Zit een kinderveilige sluiting op en draai je die eraf dan kijk je in een gapend gat en niet naar een spuitmond.
Hahaha, dat heb ik ook vaak met verpakkingen (zelfs zonder kindveilige sluiting).
Maar gewoon verpakkingen openen vind ik vaak ook een probleem: nagelschaartje ofzo krijg ik niet zomaar uit een verpakking (recente ervaring 😁), dan moet je rond de contouren van het knippertje de verpakking wegknippen… moeilijk, maar ook bloedirritant!
rionyriony
17-05-2024 om 19:56
Loulou39 schreef op 17-05-2024 om 19:29:
[..]
Hahaha, dat heb ik ook vaak met verpakkingen (zelfs zonder kindveilige sluiting).
Maar gewoon verpakkingen openen vind ik vaak ook een probleem: nagelschaartje ofzo krijg ik niet zomaar uit een verpakking (recente ervaring 😁), dan moet je rond de contouren van het knippertje de verpakking wegknippen… moeilijk, maar ook bloedirritant!
Denken ze niet over na. Of misschien doen ze dat om je te verhinderen het retour te sturen.
Kreeg nog even een ingeving om hem naar de andere kant te draaien, maar dat werkt ook niet. Doorprikken kan maar dan blijft hij open en stinkt de hele wc naar de reiniger. Volgende keer maar een ander merk nemen. Overgieten in een andere fles is ook zo'n goor werk.
Goedkoop is duurkoop soms.
De ronde batterijen hebben ze nu in een individuele verpakking gedaan en daarna nog in een blister. Tegen de tijd dat je een batterijtje eruit hebt bevrijd ben je gaar.
Loulou39
17-05-2024 om 20:25
rionyriony schreef op 17-05-2024 om 19:56:
[..]
Denken ze niet over na. Of misschien doen ze dat om je te verhinderen het retour te sturen.
De ronde batterijen hebben ze nu in een individuele verpakking gedaan en daarna nog in een blister. Tegen de tijd dat je een batterijtje eruit hebt bevrijd ben je gaar.
Ik denk dat daar inderdaad iets marketingtechnisch achter zit, maar naar de winkel: ik koop ze niet meer bij jou!!
Moet heel erg lachen om: Tegen de tijd dat je een batterijtje eruit hebt bevrijd ben je gaar.😂
HAHA!wait..what
18-05-2024 om 08:39
Slecht geslapen. Toen ik om half 3 vannacht nóg niet sliep door man (maakte zo'n lawaai in z'n slaap) ben ik maar op de bank gaan slapen.
Hond helemaal blij en kwam tevreden tegen me aan liggen. Super schattig maar daardoor was het nog krapper.
Om 4 uur kwam kind naar beneden omdat hij hoofdpijn had. Wat laten drinken en weer naar bed gestuurd.
Om kwart voor 5 kwam hij weer naar beneden dat hij niet kon slapen dus toen maar gezegd dat hij bij z'n vader in bed kon..
Uiteindelijk van 5 tot 6 geslapen maar toen werd ik wakker van man die naar wc ging.
En nu lig ik maar even in bed, zie nu al op tegen de dag 😴
oudmaarnognietkoud
18-05-2024 om 09:15
Friezinnetje schreef op 17-05-2024 om 17:00:
Dat er vanmiddag weer iemand zo asociaal was om zijn auto voor mijn uitrit te parkeren, zodat ik niet weg kon. Vlakbij is een school en gebeurt wel eens vaker. Laatst ook al iemand op aangesproken.
Heb deze vader er op aan gesproken, en wat zegt ie: Ja maar er was verder geen plek om te parkeren?
Dus dan ga je maar iemand anders blokkeren? Asociale lulhannes!
Overleggen met de wijkagent? Vragen of er rond de schooltijden wat extra toezicht komt?
Vroeger had ik een garage bij mijn woning. Wil ik naar mijn werk staat er iemand voor mijn garage geparkeerd. Geen idee van wie die auto was. Dit is wegsleepwaardig maar in de ochtend tijdens de spits geen kraanwagen voorradig. Nou lekker dan.
FaithfulDuck87
18-05-2024 om 10:07
Er schijnt ergens een wijkagent te zijn, maar ja, die is er voor een dorp of 5-6. Wordt lastig
Koettie
18-05-2024 om 10:21
K ben gestresst en normaal plan ik dan een paar dagen alleen veluwe en ga ik drie dagen wandelen en relaxen met mezelf om even helemaal op te laden maar ik heb er geen geld voor en eigenlijk ook geen tijd maar heb er zoooveel zin. Misschien gewoon weekendje thuis plannen en even iedereen negeren en het zo proberen. Even kijken wanneer ik dat kan inplannen.
SuzyQFive
18-05-2024 om 12:15
Koettie schreef op 18-05-2024 om 10:21:
K ben gestresst en normaal plan ik dan een paar dagen alleen veluwe en ga ik drie dagen wandelen en relaxen met mezelf om even helemaal op te laden maar ik heb er geen geld voor en eigenlijk ook geen tijd maar heb er zoooveel zin. Misschien gewoon weekendje thuis plannen en even iedereen negeren en het zo proberen. Even kijken wanneer ik dat kan inplannen.
Oppassen op een huis daar? Er zijn wel van die facebookgroepen voor.
Bakblik
18-05-2024 om 12:24
Geërgerd aan de jong volwassene met puberale trekken hier. Hij was de laatste die weg ging vandaag en doet zorgvuldig alle deuren op slot. Heeft echt nut als je vervolgens de sleutel in de laatste deur laat zitten
Gelukkig was ik 5 minuten na zijn vertrek alweer terug en vond de sleutels.
Koettie
18-05-2024 om 12:32
SuzyQFive schreef op 18-05-2024 om 12:15:
[..]
Oppassen op een huis daar? Er zijn wel van die facebookgroepen voor.
Yes, zou een optie kunnen zijn maar red t niet qua tijd denk ik. Van de week ff naar kijken.
Mama-Inge
18-05-2024 om 16:20
Gaat wel lekker daar bij de garage
Gisteren de auto inderdaad niet klaar.
Maar ze hadden gezegd dat hij dan vandaag klaar zou zijn.
Inmiddels bijna half 5 en de auto is nog niet klaar, grrrr.