Huiskamer
Dolfje
17-05-2024 om 13:54
SuzyQFive schreef op 17-05-2024 om 13:53:
[..]
Kastpapier? Of van die matjes die je in keukenkastjes legt?
Ja moet ik eens voor op pad. Nu maar even handdoeken erop.
Bakblik
17-05-2024 om 14:18
Dolfje schreef op 17-05-2024 om 13:54:
[..]
Ja moet ik eens voor op pad. Nu maar even handdoeken erop.
Ik heb op de losstaande koelkast enkele velen krantenpapier liggen. Is het vies en vet, hup weg en nieuwe erop.
Wel jammer dat we nu 2 maanden geen dagblad meer hebben. Het plaatselijke sufferdje komt niet iedere week door tekort aan bezorgers. Nu heb ik tekort aan krantenpapier. Mijn koelkast is hoog ik moet op een trapje om erbij te kunnen.
Dolfje
17-05-2024 om 14:43
Krantenpapier heb ik nooit, zou ik van mijn werk mee moeten nemen. Ik kon er met het opstapje ook niet bij dus ben op een stoel gaan staan. Geen idee waar de trap is gebleven.
fianne
17-05-2024 om 14:58
'Die fietsen en scooters staan en liggen hier werkelijk waar ook overal. Ik verdenk dat bedrijf ervan dat ze deze zelf op bepaalde plekken neer te zetten want ze staan ooit helemaal random ergens langs een weg waar geen huizen staan of ook geen bushalte oid in de buurt is. Of ergens in een rare bocht of zo. Als je zo’n ding huurt om van a naar b te gaan waarom zet je hem dan niet vlakbij je bestemming en maar 500 meter verderop?'
Waarschijnlijk is de accu onverwacht leeg en is de gebruiker van het voertuig verder gaan lopen. Of heeft zich laten ophalen met de auto.
kerst
17-05-2024 om 15:03
Bosch Silence wasmachine die er minstens 4 uur over doet om 7 kilo te wassen. 90 minuten wasprogramma kan ook, maar dan kan er minder in (4 kg). Miskoop dus.
Dolfje
17-05-2024 om 15:32
fianne schreef op 17-05-2024 om 14:58:
'Die fietsen en scooters staan en liggen hier werkelijk waar ook overal. Ik verdenk dat bedrijf ervan dat ze deze zelf op bepaalde plekken neer te zetten want ze staan ooit helemaal random ergens langs een weg waar geen huizen staan of ook geen bushalte oid in de buurt is. Of ergens in een rare bocht of zo. Als je zo’n ding huurt om van a naar b te gaan waarom zet je hem dan niet vlakbij je bestemming en maar 500 meter verderop?'
Waarschijnlijk is de accu onverwacht leeg en is de gebruiker van het voertuig verder gaan lopen. Of heeft zich laten ophalen met de auto.
Nou dat geloof ik echt niet want er liggen er echt tientallen her en der en geloof echt niet dat al die accu's leeg zijn.
FaithfulDuck87
17-05-2024 om 17:00
Dat er vanmiddag weer iemand zo asociaal was om zijn auto voor mijn uitrit te parkeren, zodat ik niet weg kon. Vlakbij is een school en gebeurt wel eens vaker. Laatst ook al iemand op aangesproken.
Heb deze vader er op aan gesproken, en wat zegt ie: Ja maar er was verder geen plek om te parkeren?
Dus dan ga je maar iemand anders blokkeren? Asociale lulhannes!
Beterlaat2021!
17-05-2024 om 17:05
@ Friezinnetje : politie bellen, bekeuring erop? Kweet niet of ze daar voor komen/
Mama-Inge
17-05-2024 om 17:07
Dat ze bij de garage gezegd hadden dat de auto vandaag wel klaar zou zijn.
We staan inmiddels bij de garage om te horen hoe en wat, maar het schiet voor geen meter op.
Denk dat we morgen de bus van de buren moeten lenen om op het werk te komen, want te veel spul om ip de fiets mee te nemen en dat we dinsdag weer moeten fietsen naar het werk
Bakblik
17-05-2024 om 17:13
Friezinnetje schreef op 17-05-2024 om 17:00:
Dat er vanmiddag weer iemand zo asociaal was om zijn auto voor mijn uitrit te parkeren, zodat ik niet weg kon. Vlakbij is een school en gebeurt wel eens vaker. Laatst ook al iemand op aangesproken.
Heb deze vader er op aan gesproken, en wat zegt ie: Ja maar er was verder geen plek om te parkeren?
Dus dan ga je maar iemand anders blokkeren? Asociale lulhannes!
O ik voel met je mee. Hier verderop in de straat ook een school. Rond breng en haaltijd ook overal auto's. Mijn moeder met rollator zou hier dan niet kunnen lopen op de stoep.
Ja het is maar heel even roepen ze dan als je er wat van zegt. Even de kinderen naar school brengen, die is zo'n gevaarlijke straat met al die auto's, je kunt de kinderen niet alleen laten gaan.
Ja hoor als niemand meer met de auto zou komen was het hier een stuk rustiger!
200 meter van de school is een parkeerterrein waar eind die tijd nog 1 of 2 auto's staan, de meeste mensen zijn dan al naar hun werk. Daar gaat niemand staan die kinderen komt brengen, dan moeten ze zooooo ver lopen. Het is weer weekend, 2 dagen rust.
FaithfulDuck87
17-05-2024 om 17:22
pcies, veel te veel met de auto. Vorige keer ook school gemaild, en wat krijg je als antwoord van de directrice? Oh, dat snap ik niet want we hebben een kiss-and-go-zone. Euh, heb jij uberhaupt wel eens buiten gestaan als iedereen gebracht/gehaald wordt?
Moederkareltje
17-05-2024 om 17:24
aan de geur van sommige mensen. Ik ruik precies wanneer de buurvrouw even haar voordeur open heeft gehad. Wat een vieze lucht komt daar altijd vandaan.
Yumi
17-05-2024 om 17:31
SuzyQFive schreef op 17-05-2024 om 09:15:
[..]
Ja, heb wel een vaste hulp en idd elke week. Denk dat ze hier anderhalf jaar meegaan ongeveer en dan tot er een vaste hulp is altijd rare types komen 😂.
Mijn eerste vaste ging verder studeren, de tweede werd ziek, bij de derde ging de gemeente over op een ander systeem van toewijzen van zorgorganisaties dus toen kreeg ik ze van een ander bureau, dat is deze nu. De laatste is wel de beste trouwens.
Hier gaan de vaste na maand of 6 alweer weg, de eerste was sneller die vond dat ze genoeg geld had na een maand of 3, om 2 keer op vakantie te gaan en ze dacht dat het meer ging om het praatje, dan poetsen... waar ze niet zo'n zin had 🤨de tweede ging steeds minder doen, omdat ze het allemaal niet zo nodig vond.... morgen ligt er toch weer stof, wist ze te melden. Ik zei dat ze maar niet meer moest eten, krijgt toch weer honger
De derde kreeg een andere beter betaalde baan. Daarnaast tig vreemde vogels versleten als invalhulp. Ik hoop snel weer een vaste te krijgen en dan wel graag iemand die weet hoe je moet schoonmaken.
Yumi
17-05-2024 om 17:40
Moederkareltje schreef op 17-05-2024 om 17:24:
aan de geur van sommige mensen. Ik ruik precies wanneer de buurvrouw even haar voordeur open heeft gehad. Wat een vieze lucht komt daar altijd vandaan.
Ohh bah, dat is zo erg...
Hier woont een oudere man, zijn zoon gaat vaak een blokje met hem om (rolstoel) Ik ga niet vaak met de lift, maar als die erin staan ben ik weg, wat een lucht
rionyriony
17-05-2024 om 19:18
Dat ik mijn fles wc-reiniger niet open krijg. Nou, zo word je vanzelf zuinig. Zit een kinderveilige sluiting op en draai je die eraf dan kijk je in een gapend gat en niet naar een spuitmond.