Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dolfje schreef op 15-05-2024 om 17:06:

[..]

Ik ook.
In mijn werk gemeente stonden gisteravond de straten weer blank zag ik vanmorgen.

nh ik heb weer een gratis douche gehad morgen blijft de fiets onvrijwillig thuis en dat ik ook nog werd aangesproken/versierd onderweg stond niet op mijn bingokaart van 2024.... dacht dat die tijd achter me lag

Erger me aan dochter. De gym meester vindt ze niet leuk (starre man) en ze heeft last van haar enkels, dus iedere week gezeur. Deze week waren de enkels serieus denk ik, dus niet mee laten gymmen. 
Volgende dag... De godsdienst juf doet zo stom, ze wil niet naar godsdienst. Nu is die juf niet zo handig, maar die mensen zal ze vaker tegenkomen.
Pfff
Wordt nog wat volgend jaar, dit is nog maar groep 8.... Ze zit haar tijd uit en kan heel charmant zijn, waardoor ze er net tussendoor glipt, maar niet iedereen gaat daarin mee en dan is ze boos en begrijpt men haar niet. 

Yumi schreef op 15-05-2024 om 15:08:

Invalhulp thuiszorg was vanmorgen dik anderhalf uur met mijn badkamer bezig Vraag me nog steeds af waarom, er staat een wasmachine en een dichte kast...het is niet zo groot. Hoorde ook niks, zou ze een dutje gedaan hebben?

Oh, mijn invaller was vrijdag in een uur klaar… Er staat 2u en 3 kwartier voor mijn huis (eengezinswoning met 6 kamers, badkamer/toilet en een keuken). 

Ik was er al helemaal klaar mee. Heel hoop herrie en overal tegenaan bonken met de stofzuiger. Had in een kwartier het hele huis gezogen.

amarna schreef op 15-05-2024 om 17:57:

[..]

Dan is schoenmaat 38 echt niet groot. Mooie kleine voeten!

Ik ben 1,75 en heb maat 39, alleen bij sneakers maat 40. 
Mijn dochter van 1,52 heeft maat 38. Mijn dochters van 1,75 maat 41 en dochter van 1,89 maat 42. En dan mijn zoon van 1,94 heeft maat 45

Bakblik schreef op 15-05-2024 om 18:01:

[..]

Ik ben al meer dan 50 jaar gewend te leven met een hele lage bloeddruk. Heb altijd drop in huis en moet van de dokter wat zouter eten maar dat vind ik helemaal niet lekker. In het normale leven kan ik goed omgaan met die lage bloeddruk. Tijdens zwangerschap heb je de mid-term low pressure, toen was mijn bloeddruk nog lager dan normaal. Dat was even afzien. Gelukkig vond jongste met 37 weken dat hij klaar was om geboren te worden.

Beide kinderen hebben die lage bloeddruk ook. Er is hier regelmatig iemand die opstaat van tafel en toch weer gaat zitten om het even later nog een keer te proberen.

Ben weleens in een ziekenhuis geweest waar de dienstdoende co-assistent dacht dat de bloeddrukmeter kapot was. Volgens hem kon ik met zo'n bloeddruk niet normaal leven.

Ik had het ook altijd. Moest van de verloskundigen dropjes op zak hebben. 
Totdat ik een te hoge hersendruk kreeg, toen ging ineens mijn bloeddruk ook omhoog… Kids idd ook lage bd

SuzyQFive schreef op 15-05-2024 om 22:05:

[..]

Oh, mijn invaller was vrijdag in een uur klaar… Er staat 2u en 3 kwartier voor mijn huis (eengezinswoning met 6 kamers, badkamer/toilet en een keuken).

Ik was er al helemaal klaar mee. Heel hoop herrie en overal tegenaan bonken met de stofzuiger. Had in een kwartier het hele huis gezogen.

Zo dat is het andere uiterste 🤨Maar dan heb jij waarschijnlijk elke week hulp? (ik 1 x per 2 weken). Heb jij normaal wel iemand voor vast, of wisselt het ook regelmatig? Blijkbaar kan deze organisatie zijn personeel niet binnenhouden, na 1 paar maanden hebben ze ander werk.

Bailey26 schreef op 14-05-2024 om 18:57:

[..]

O dat is echt vervelend! Mijn voeten doen het sowieso al niet goed op dit weer. Krijg altijd enorm opgezette voeten.

Moet je de hele dag netjes? Anders kan je misschien nog luchtige schoenen/sandalen/slippers meenemen en wisselen wanneer het past.

Mijn lieve voetjes (maat 39) zwellen tegenwoordig in de winter al op, dus op het werk geen sandalen voor mij. Gelukkig deed de airco zijn best. In de bus terug naar huis werden ze wel warm, hele avond op sokken door het huis gelopen.

JtM

JtM

16-05-2024 om 11:22 Topicstarter

Hier ook ellende met onze schoonmaakhulp (particulier). Het is alleen zo moeilijk aan een andere betrouwbare hulp te komen. Vriend en ik zijn toch wel weer echt aan het overwegen om het zelf maar weer te gaan doen. Iedere keer als ze is geweest hebben we zoveel ergenissen.

Oudste is weg dit hele weekend met een vriendin, dus dachten wij, kunnen we wel ergens een nachtje met jongste heen. Die moet oppassen zaterdag dus zou dan van zondag op maandag zijn. We willen 2 slaapkamers. Dat is of al bezet, of kost meer dan €200, wat ik veel vind voor 1 nacht. Grrrrr. 

Dat ik zo ontzettend moe ben en daardoor mentaal ook niet lekker in mijn vel zit. Het leek juist beter te gaan dus baal van zo’n dag waarvan ik niet weet hoe het komt dat ik zo moe ben. 

Klagen werkt! Wrs iets gevonden in Friesland. 

Google luistert niet naar wat je echt zoekt ook al tik je dat overduidelijk in het invoervak. Maar binnenkort schijnt het uitgebreid te worden met een betere AI. Hoewel Google en AI?? Lijkt me nog enger dan eng.

Ook Bol luistert niet goed. Ze zullen zeker verkopen wat ik zoek alleen niet te vinden.

JtM schreef op 16-05-2024 om 11:22:

Hier ook ellende met onze schoonmaakhulp (particulier). Het is alleen zo moeilijk aan een andere betrouwbare hulp te komen. Vriend en ik zijn toch wel weer echt aan het overwegen om het zelf maar weer te gaan doen. Iedere keer als ze is geweest hebben we zoveel ergenissen.

Dat is zeer vervelend, dan kan je het inderdaad beter zelf doen. Wel balen want zo fijn om in een schoon huis thuis te komen.

Aan het in mijn broek plassen van het niezen.

Ik was vanmiddag op een verjaardag en daar zeiden ze ipv prullenbak iko kliko 🙈

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.