Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 15-05-2024 om 15:51:

[..]

Nee geen ligbad, er is schoongemaakt maar ze heeft verder niet veel gedaan dan gestofzuigd en gedweild... toen was de tijd om.

Ben je fysiek in sta er om even te kijken wat ze aan het doen is? En als ze nog eens komt goede afspraken maken over wat je gedaan wilt hebben in de tijd dat ze er is. 

Tijdens mijn 2e zwangerschap had ik zelf hulp in de huishouding geregeld ik kon fysiek weinig meer vanaf 20 weken.  Ik viel letterlijk flauw als ik me inspande of bukte.

Tijdens haar vakantie zou haar vriendin komen.  Vriendin ging met de stofzuiger naar boven maar vervolgens hoorde ik geen stofzuiger. Toen ben ik maar even gaan kijken wat ze aan het doen was. Stond ze te strijken, dat was zo leuk om te doen zei ze.  Dat was nou ongeveer de enige klus die ik zelf nog kon. 😂 

Afspraak met moeder gehad vanmiddag ; zeur en klaag en het regende. Waarom kan ze nou nooit eens gewoon gezellig kletsen. Zaten bij Hema voor de koffie en hup meteen vloeken omdat er een kind huilt.  Verder nog een hoop gemopper. Gelukkig was ze het na een uur zat.

een van mijn kunstnagels heeft een scheur en ik kan pas zaterdag terecht. Heb zo geen zin in dus hoop dat ik er niet de hele middag zit.

en dat klote weer nooit gedacht dat ik het zou zeggen….  maar ik weiger om weer zeiknat te worden 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-05-2024 om 16:52

Rogue schreef op 15-05-2024 om 16:46:

een van mijn kunstnagels heeft een scheur en ik kan pas zaterdag terecht. Heb zo geen zin in dus hoop dat ik er niet de hele middag zit.

en dat klote weer nooit gedacht dat ik het zou zeggen…. maar ik weiger om weer zeiknat te worden

Deze kant uitkomen.  Nog geen regen gehad deze week.  

Friezinnetje schreef op 15-05-2024 om 16:52:

[..]

Deze kant uitkomen. Nog geen regen gehad deze week.

Ben jaloers 

Rogue schreef op 15-05-2024 om 17:03:

[..]

Ben jaloers

Ik ook.
In mijn werk gemeente stonden gisteravond de straten weer blank zag ik vanmorgen. 

Aan mezelf, ik had na het ontbijt de vaatwasser aangezet op het ecoprogramma dacht ik. Dat doet er bijna 4 uur over. Was niet erg ik ging werken en toen ik thuis kwam was hij klaar, dacht ik. Dan is alles nog veel te heet om meteen uit te ruimen.
Nu ga ik koken en wil beginnen met die vaatwasser uitruimen. Alles nog vies.
Moet ik de pannen die ik nodig heb toch met de hand doen, en de spatel die ik het liefst gebruik dan ook maar en de slaschaal ook.

Bakblik schreef op 15-05-2024 om 16:03:

[..]

Ben je fysiek in sta er om even te kijken wat ze aan het doen is? En als ze nog eens komt goede afspraken maken over wat je gedaan wilt hebben in de tijd dat ze er is.

Tijdens mijn 2e zwangerschap had ik zelf hulp in de huishouding geregeld ik kon fysiek weinig meer vanaf 20 weken. Ik viel letterlijk flauw als ik me inspande of bukte.

Tijdens haar vakantie zou haar vriendin komen. Vriendin ging met de stofzuiger naar boven maar vervolgens hoorde ik geen stofzuiger. Toen ben ik maar even gaan kijken wat ze aan het doen was. Stond ze te strijken, dat was zo leuk om te doen zei ze. Dat was nou ongeveer de enige klus die ik zelf nog kon. 😂

Strijken omdat het leuk is om te doen, hoe verzint ze het Wat een heftige zwangerschap heb jij gehad, als je met 20 weken al zo voelt... en dan ook nog bij je tweede, dan heb je echt hulp nodig.

Je hebt gelijk ik moet de volgende keer aangeven wat de bedoeling is, anders gebeurd er echt te weinig. Omdat het zo lang duurde in die badkamer, ben ik alvast gaan afstoffen want ze kreeg het niet voor elkaar om op tijd klaar te zijn.... Naast de badkamer, heeft ze alleen de woonkamer open keuken, en 1 slaapkamer, gestofzuigd en gedweild....3 1/4 uur   

Laatst was hier iemand van de WMO, die aangaf dat het hier makkelijk schoonmaken was. Dat is het ook, maar niet iedereen heeft er zin in...zij ook niet want ze stopt, gelukkig

amarna schreef op 15-05-2024 om 09:04:

[..]

Hangt van de lichaamslengte van de draagster af...

1.68 😁

Loulou39 schreef op 15-05-2024 om 17:53:

[..]

1.68 😁

Dan is schoenmaat 38 echt niet groot. Mooie kleine voeten!

Yumi schreef op 15-05-2024 om 17:26:

[..]

Strijken omdat het leuk is om te doen, hoe verzint ze het Wat een heftige zwangerschap heb jij gehad, als je met 20 weken al zo voelt... en dan ook nog bij je tweede, dan heb je echt hulp nodig.

Je hebt gelijk ik moet de volgende keer aangeven wat de bedoeling is, anders gebeurd er echt te weinig. Omdat het zo lang duurde in die badkamer, ben ik alvast gaan afstoffen want ze kreeg het niet voor elkaar om op tijd klaar te zijn.... Naast de badkamer, heeft ze alleen de woonkamer open keuken, en 1 slaapkamer, gestofzuigd en gedweild....3 1/4 uur

Laatst was hier iemand van de WMO, die aangaf dat het hier makkelijk schoonmaken was. Dat is het ook, maar niet iedereen heeft er zin in...zij ook niet want ze stopt, gelukkig

Ik ben al meer dan 50 jaar gewend te leven met een hele lage bloeddruk.  Heb altijd drop in huis en moet van de dokter wat zouter eten maar dat vind ik helemaal niet lekker. In het normale leven kan ik goed omgaan met die lage bloeddruk. Tijdens zwangerschap heb je de mid-term low pressure, toen was mijn bloeddruk nog lager dan normaal.  Dat was even afzien.  Gelukkig vond jongste met 37 weken dat hij klaar was om geboren te worden.

Beide kinderen hebben die lage bloeddruk ook.  Er is hier regelmatig iemand die opstaat van tafel en toch weer gaat zitten om het even later nog een keer te proberen.

Ben weleens in een ziekenhuis geweest waar de dienstdoende co-assistent dacht dat de bloeddrukmeter kapot was.  Volgens hem kon ik met zo'n bloeddruk niet normaal leven.

amarna schreef op 15-05-2024 om 17:57:

[..]

Dan is schoenmaat 38 echt niet groot. Mooie kleine voeten!

😁🌷

Bakblik schreef op 15-05-2024 om 18:01:

[..]

Ik ben al meer dan 50 jaar gewend te leven met een hele lage bloeddruk. Heb altijd drop in huis en moet van de dokter wat zouter eten maar dat vind ik helemaal niet lekker. In het normale leven kan ik goed omgaan met die lage bloeddruk. Tijdens zwangerschap heb je de mid-term low pressure, toen was mijn bloeddruk nog lager dan normaal. Dat was even afzien. Gelukkig vond jongste met 37 weken dat hij klaar was om geboren te worden.

Beide kinderen hebben die lage bloeddruk ook. Er is hier regelmatig iemand die opstaat van tafel en toch weer gaat zitten om het even later nog een keer te proberen.

Ben weleens in een ziekenhuis geweest waar de dienstdoende co-assistent dacht dat de bloeddrukmeter kapot was. Volgens hem kon ik met zo'n bloeddruk niet normaal leven.

Wat een verhaal, ik hoop dat de co-assistent ongelijk heeft en jij en je kinderen ermee hebben leren leven! 

Yumi schreef op 15-05-2024 om 20:40:

[..]

Wat een verhaal, ik hoop dat de co-assistent ongelijk heeft en jij en je kinderen ermee hebben leren leven!

Ja hoor, wij wel.

De schoenenverkoopster keek vorige week wel even raar op toen dochter,  na een paar keer bukken om schoenen aan en uit te trekken, midden in de winkel op de grond ging zitten, omdat het haar even duizelde.

Ik ben ongeveer een maand geleden gestopt met de pil slikken, natuurlijk eerst de ''stopweek'' gehad. En nu ''echt'' ongesteld... Jeetjemina, wat heb ik deze krampen niet gemist, zeg.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.