Huiskamer
Auwereel
11-05-2024 om 10:25
rionyriony schreef op 11-05-2024 om 10:03:
Toch wel raar die geheimzinnigheid over de reden dat de Nederlandse deelnemer mogelijk gediskwalificeerd wordt.
Ik erger me er ook aan, maar aan de andere kant, als iets in onderzoek is door de politie, wordt nooit direct openheid van zaken gegeven, om het onderzoek niet te verstoren.
Waar ik me aan eeger is, dat ik toen iemand vroeg wat de reden was, ik vertelde dat er een bepaald gerucht rondgaat (incident net cameravrouw). Ik voegde eraan toe dat ik hoopte dat dat gerucht niet waar is. Daarop werd ik op mijn vingers getikt dat we hem nu nog niet mogen veroordelen. Als ik hoop dat een gerucht niet waar is, veroordeel ik dan?
rionyriony
11-05-2024 om 12:08
Auwereel schreef op 11-05-2024 om 10:25:
[..]
Ik erger me er ook aan, maar aan de andere kant, als iets in onderzoek is door de politie, wordt nooit direct openheid van zaken gegeven, om het onderzoek niet te verstoren.
Waar ik me aan eeger is, dat ik toen iemand vroeg wat de reden was, ik vertelde dat er een bepaald gerucht rondgaat (incident net cameravrouw). Ik voegde eraan toe dat ik hoopte dat dat gerucht niet waar is. Daarop werd ik op mijn vingers getikt dat we hem nu nog niet mogen veroordelen. Als ik hoop dat een gerucht niet waar is, veroordeel ik dan?
Je hoopt dat Nederland niet in diskrediet wordt gebracht. Je identificeert je toch met iemand die jouw land vertegenwoordigt.
Natuurlijk hoop je altijd dat iemand zich waardig gedraagt. Zelfs als het niet je persoonlijke smaak is wat hij zingt. Anderzijds kan ik me voorstellen dat zo iemand zó onder druk staat dat hij de eerste de beste een peut gaat geven die hem nog zenuwachtiger maakt. Het is niet slim en het hoort niet maar je zou maar door alle landen van Europa achtervolgd en bekritiseerd worden.
Of misschien had hij het hoog in zijn bol gekregen en voelde hij zich een hele vent die onaantastbaar was. Wie weet.
Of misschien probeerden ze hem uit te schakelen als concurrent en is de beschuldiging overdreven of helemaal verzonnen.
Of probeerde de leiding vooral heel kritisch over te komen.
rionyriony
11-05-2024 om 12:19
Broodjebrie schreef op 11-05-2024 om 10:19:
[..]
Ik vind het ook raar. Als ie echt iets ergste gedaan zou hebben lijkt het me toch dat ie allang eruit zou zijn gegaan?
Er zullen toch wel overal toezichtcamera's draaien?
We zullen het gaan horen hoor. Hét Songfestivalschandaal 2024 staat op onze naam! 
kerst
11-05-2024 om 12:44
Al die meldingen van Vinted over pakketjes die onderweg zijn van mij of naar mij.
Jammer dat Joost Klein gediskwalificeerd is, en nog steeds niemand weet wat er precies is gebeurd.
Het valt me wel op dat vaak die mensen die niet goed een hond willen of kunnen corrigeren, dan ook nog kiezen voor een probleemhond uit het buitenland. Met aldoor hard blaffen als gevolg.
Broodjebrie
11-05-2024 om 14:11
rionyriony schreef op 11-05-2024 om 12:19:
[..]
Er zullen toch wel overal toezichtcamera's draaien?
We zullen het gaan horen hoor. Hét Songfestivalschandaal 2024 staat op onze naam!
Nou dat is 1 ding wat zeker is.
kerst
11-05-2024 om 16:48
kerst schreef op 11-05-2024 om 14:35:
Alweer een langdurige wifi storing bij Odido.
Is niet zo, volgens mij what app storing.
Loulou39
11-05-2024 om 18:22
Aan mensen die hier ergens buiten zitten en keihard zitten te praten.
Ik weet het, het is nog een prima tijd om hard te praten, maar één vrouw heeft zo’n afschuwelijke, schelle stem 😱.
Alsjeblieft wat zachter, waarom moet je boven iedereen uitkomen??
Netherfield
11-05-2024 om 19:15
Wat ik nu lees is dat Joost een dreigende beweging naar die cameravrouw heeft gemaakt. Veel mannen in mijn omgeving zeggen, als het een cameraman was geweest, was er niks aan de hand geweest. Waar ik me dan aan erger dat als het weinig voorstelde, het beeld dat mensen van vrouwen hebben, dat ze snel zeuren, bevestigd wordt.
Beterlaat2021!
11-05-2024 om 20:22
Zullen we nou dat gezeur over het Eurovisie(song)festival beperken tot dit topic :
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/eurovisie-songfestival-joost-klein-europapa?page=45#677
En niet andere topics gaan vervuilen, alsjeblieft!!!
Koettie
11-05-2024 om 20:29
Was met twee vriendinnen maar tegen het einde van mn sociale batterij opeens helemaal op. Toen nog vertraging en tis al best een stuk reizen. Gelukkig over de helft ni
Yumi
11-05-2024 om 21:01
Kan het, dat ik op 3 hoog de geur van aanmaakblokjes van een bbq ruik? Wat een rotlucht is dat!
kerst
11-05-2024 om 21:17
Wat is er vandaag met marktplaats en whatsapp? Die doen hier al vanaf middaguur raar.
Bij wie nog meer?
FaithfulDuck87
11-05-2024 om 21:22
kerst schreef op 11-05-2024 om 21:17:
Wat is er vandaag met marktplaats en whatsapp? Die doen hier al vanaf middaguur raar.
Bij wie nog meer?
whatsapp doet het hier gewoon
kerst
11-05-2024 om 21:30
Friezinnetje schreef op 11-05-2024 om 21:22:
[..]
whatsapp doet het hier gewoon
Dankjewel.
Het lag toch aan mijn telefoon. Opnieuw opgestart en nu weer goed.