Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Treurniet schreef op 16-11-2023 om 15:31:

[..]

Nee, die krijg ik direct. Maar je kan even in de DHL app kijken natuurlijk.

Ik heb de app niet, dus dat gaat helaas niet. Misschien moet ik teruggaan, die man herkent me wel....lastig! Het is een duur product dus wil mijn geld graag terug

Yumi schreef op 16-11-2023 om 15:25:

Net een pakje weggebracht (DHL), volgens het servicepunt kreeg ik de bevestiging per mail... maar helaas niks gezien, weet iemand of dat misschien pas komt als de pakketbezorger de boel ophaalt bij het servicepunt?

Al bij de spam gekeken?

nlies schreef op 16-11-2023 om 15:37:

[..]

Al bij de spam gekeken?

Ja, niks... 

Ben teruggegaan foto gemaakt van het scanapparaat, daarin staat het zendingsnummer.  Ga de volgende keer wel ergens anders heen, heb alleen bij dit pakketpunt problemen. Waarschijnlijk gaat het niet helemaal goed met invoeren gegevens omdat de eigenaar slecht NL spreekt. Jammer want hij is erg vriendelijk, maar dit werkt zo niet.

Moe en niet fit. Morgen werken met onderbezetting door zieke collega's. Blegj

Ik ben ook vreselijk moe.  Komt mijn man thuis en gaat meteen aan mijn hoofd zeuren,  dus daar heb ik niet heel vriendelijk op gereageerd, zacht uitgedrukt. Zo maar even sorry zeggen  🫣

Sommige bedrijven maken er een administratief zootje van. Zo ook de Energiewacht.

Ik wil mijn computer afsluiten maar nu begint een belangrijk programma packages te installeren. Ik wil naar huis, niet wachten op package 287 van 440.....

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

16-11-2023 om 19:34

Treurniet schreef op 16-11-2023 om 18:28:

Sommige bedrijven maken er een administratief zootje van. Zo ook de Energiewacht.

Energiewacht heeft er bij mij zo'n zooitje van gemaakt dat ik nooit meer zaken met ze wil doen. 

De apotheek heeft het personeelstekort opgelost met een Oost-Europese assistente.  Helemaal prima,  als ze het werk kan doen en de wachttijden kort zijn hoor je mij niet klagen. 
Als de vraag moeilijk is en de aantallen pillen in diverse doseringen voor mij kloppen niet blijf dan niet doormodderen maar draag de klant (mij dus) over aan iemand die wel Nederlands met mij kan praten. Sorry in het Engels en Frans kan ik mijn probleem goed uitleggen.  Vaak genoeg het verhaal over grote en kleine pillen voorbereid voor als het op vakantie mis zou gaan.  Helaas is mijn Pools of Tsjechisch onvoldoende om mijn probleem uit te leggen. 

Normaal was ik alle wol met wolwasmiddel op wolprogramma. Vandaag een acryl vest bij de fijne was gegooid. Stond 30 graden op het label. 
Helaas is hij er niet van opgeknapt 
Jammer, ben altijd zo nauwkeurig met de was en dan een keertje makkelijk en dan dit ...

Evaluna schreef op 16-11-2023 om 21:27:

Normaal was ik alle wol met wolwasmiddel op wolprogramma. Vandaag een acryl vest bij de fijne was gegooid. Stond 30 graden op het label.
Helaas is hij er niet van opgeknapt
Jammer, ben altijd zo nauwkeurig met de was en dan een keertje makkelijk en dan dit ...

Ik heb vorige week nieuwe sokken in een verkeerde was gehad.  Daar is het nieuw ook van af.  Ik voel met je mee, altijd zo naar als dat gebeurt. 

Even ergeren aan mijn partner. We hadden oudercontact op school voor stiefzoon en op de terugweg bleef ze maar commentaar leveren op mij en ons huishouden negatief zien. Als ik dan zei dat ik er vandaag wel was voor het oudercontact terwijl de biologische vader in Ibiza zit, begreep ze niet wat ik bedoelde. 
Ik zie haar dolgraag, maar soms meen ik dat mijn partner een te perfect beeld heeft van het doorsnee gezin. Ja, ik ben gestoord, ik rook, ik drink, maar we maken quasi nooit ruzie, we lachen en knuffelen elke dag, de rekeningen zijn betaald, je hebt een warm en droog huis met elke dag een verse maaltijd en je zoon is hier liever dan bij zijn vader; zie naar wat je hebt liefste. 
Soms denk ik dat ze vergeten is hoe haar leven was toen ze alleen woonde. 

Bakblik schreef op 16-11-2023 om 20:22:

De apotheek heeft het personeelstekort opgelost met een Oost-Europese assistente. Helemaal prima, als ze het werk kan doen en de wachttijden kort zijn hoor je mij niet klagen.
Als de vraag moeilijk is en de aantallen pillen in diverse doseringen voor mij kloppen niet blijf dan niet doormodderen maar draag de klant (mij dus) over aan iemand die wel Nederlands met mij kan praten. Sorry in het Engels en Frans kan ik mijn probleem goed uitleggen. Vaak genoeg het verhaal over grote en kleine pillen voorbereid voor als het op vakantie mis zou gaan. Helaas is mijn Pools of Tsjechisch onvoldoende om mijn probleem uit te leggen.

Herken het, heel vervelend en ik vind dat dit echt niet kan in een apotheek, genoeg mensen die er automatisch vanuit gaan dat het goed is.

Treurniet schreef op 16-11-2023 om 18:28:

Nou! Idd! Met als resultaat dat ik al drie jaar heb betaald en dat er steeds geen jaarcheck kwam. Heb nu gezegd dat ik bij ze wegga als het nu niet gebeurt. 

Ik heb al de hele week(!) steeds last van zenuwtikkende oogleden. Word er helemaal gek van!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.