Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik denk aan lientje, hopelijk kan ze, als ze eenmaal is begonnen, gewoon netjes laten zien wat ze kan, zonder die vervelende zenuwen!

Succes Lientje! Je handen weten ongetwijfeld wat ze moeten doen, vertrouw daar maar op.

Ergernis : de supermarkt bij mij in de buurt verkoopt rotjes.  De scholieren die er dagelijks komen (voor hun energiedrank en croissants)  vinden dat 'leuk'!!  Ik niet.

Ze komen zo foto's van ons huis maken voor Funda en er blijven maar buien  komen,  heb al drie keer mijn ramen gezeemd vandaag, ik ben er klaar mee. Mensen die ons huis willen kopen: het regent hier weleens tegen de ramen aan, sorry daarvoor!

JtM

JtM

15-11-2023 om 13:21 Topicstarter

Moirmel schreef op 15-11-2023 om 10:24:

[..]

Begrijp je ergernis. Al eens geprobeerd om gewoon op te staan dan en te zien of je de volgende nacht beter slaapt?

Dat vind ik nogal fanatiek om eerlijk te zijn. 

JtM schreef op 15-11-2023 om 13:21:

[..]

Dat vind ik nogal fanatiek om eerlijk te zijn.

O, dat zou eigenlijk ook mijn tip zijn 🤔: misschien dat je dan ‘s avonds zo moe bent, dat je wel kunt slapen en uiteindelijk weer in een goed slaapritme komen.

Wat is daar fanatiek aan? (Oprechte vraag)

JtM

JtM

15-11-2023 om 19:31 Topicstarter

Loulou39 schreef op 15-11-2023 om 18:32:

[..]

O, dat zou eigenlijk ook mijn tip zijn 🤔: misschien dat je dan ‘s avonds zo moe bent, dat je wel kunt slapen en uiteindelijk weer in een goed slaapritme komen.

Wat is daar fanatiek aan? (Oprechte vraag)

Omdat het probleem niet is dat ik om 5u snachts niet meer moe ben... ik word om een of andere reden wakker terwijl ik mn slaap nog nodig heb.

En daarbij, wat moet ik om 5 uur sochtends doen zonder dat vriend en zoon wakker worden? 

JtM schreef op 15-11-2023 om 19:31:

[..]

Omdat het probleem niet is dat ik om 5u snachts niet meer moe ben... ik word om een of andere reden wakker terwijl ik mn slaap nog nodig heb.

En daarbij, wat moet ik om 5 uur sochtends doen zonder dat vriend en zoon wakker worden?

Snap ik, maar de theorie is dat als je dan toch opstaat, je ‘s avonds/‘s nachts zo moe bent dat je wel een  keer doorslaapt.

Wat je kunt doen:

- lezen

- tv/Netflix/YouTube kijken (koptelefoon of oortjes).

- Hardlopen/wandelen

- yoga/mediteren

- of als je het leuk vindt (niet perse mijn hobby, maar breien, haken, punniken, van alles

Etc.

Wieder schreef op 15-11-2023 om 13:04:

Ze komen zo foto's van ons huis maken voor Funda en er blijven maar buien komen, heb al drie keer mijn ramen gezeemd vandaag, ik ben er klaar mee. Mensen die ons huis willen kopen: het regent hier weleens tegen de ramen aan, sorry daarvoor!

De fotograaf die mijn vriend had fotoshopte dat weg

SuzyQFive schreef op 15-11-2023 om 20:26:

[..]

De fotograaf die mijn vriend had fotoshopte dat weg

Een klein uurtje voor ze kwamen stopte de regen en toen de buitenfoto's gemaakt werden, scheen de zon,  dus dat was boffen!

JtM schreef op 15-11-2023 om 19:31:

[..]

Ik zou zeggen: naar hier komen; alleen is het hier 's nachts maar een dooie boel. 
Als ik om 5u opsta lees ik meestal mijn kranten, lees ik hier wat bij en tegen dan is mijn partner ook wakker en gaan we wandelen met de hond. Sorry voor het off-topic gaan. 

Dat je nergens meer een aanvullende zorgverzekering met vergoeding voor ortho <18 kan afsluiten zonder een jaar wachttijd, of als je dat niet wil, max vergoeding van €500 of alleen met medische acceptatie. Nu is de vergoeding voor een kind maar kan ik die verzekering niet afsluiten omdat ik niet door de gezondheidscheck kom… 

SuzyQFive schreef op 15-11-2023 om 23:07:

Dat je nergens meer een aanvullende zorgverzekering met vergoeding voor ortho <18 kan afsluiten zonder een jaar wachttijd, of als je dat niet wil, max vergoeding van €500 of alleen met medische acceptatie. Nu is de vergoeding voor een kind maar kan ik die verzekering niet afsluiten omdat ik niet door de gezondheidscheck kom…

Ohh dat is vervelend, nooit over nagedacht maar wat oneerlijk dat je niet de aanvullende verzekering voor je kind kunt afsluiten. Misschien toch eens bellen of er mogelijkheden zijn? 

Net een pakje weggebracht (DHL), volgens het servicepunt kreeg ik de bevestiging per mail... maar helaas niks gezien, weet iemand of dat misschien pas komt als de pakketbezorger de boel ophaalt bij het servicepunt? 

Yumi schreef op 16-11-2023 om 15:25:

Net een pakje weggebracht (DHL), volgens het servicepunt kreeg ik de bevestiging per mail... maar helaas niks gezien, weet iemand of dat misschien pas komt als de pakketbezorger de boel ophaalt bij het servicepunt?

Nee, die krijg ik direct. Maar je kan even in de DHL app kijken natuurlijk.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.