Huiskamer
Loulou39
05-11-2023 om 19:16
Auwereel schreef op 05-11-2023 om 19:10:
[..]
Hoe die beesten ook precies aanvoelen waar het het meeste ellende veroorzaakt...
😫
Meestal proberen ze om net op tijd bij mijn witte (off white?) vloerkleed te komen, dat lukt ze gelukkig meestal wel 😁 (eigen schuld, wie neemt er een licht hoogpolig kleed als je katten hebt 🤔), maar deze had ik niet aan zien komen….
Moet er door jullie reacties nu wel om lachen
Herfstappeltaart
05-11-2023 om 19:25
Loulou39 schreef op 05-11-2023 om 19:16:
[..]
😫
Meestal proberen ze om net op tijd bij mijn witte (off white?) vloerkleed te komen, dat lukt ze gelukkig meestal wel 😁 (eigen schuld, wie neemt er een licht hoogpolig kleed als je katten hebt 🤔), maar deze had ik niet aan zien komen….
Ik moest het meest lachen om jouw komische manier van de situatie beschrijven
rooiekater
05-11-2023 om 19:55
Loulou39 schreef op 05-11-2023 om 19:16:
[..]
😫
Hier 1 die als die spuugt gelukkig extreem weinig maar die vind zn voerpuzzel een top idee
Grindelwald
05-11-2023 om 20:56
Hier meestal rond de poten van een eetkamerstoel. Of op de vloerbedekking. Een zee van laminaat in huis maar het lijkt wel alsof ze expres naar het stukje waar vloerbedekking ligt lopen.
Loulou39
05-11-2023 om 21:09
Grindelwald schreef op 05-11-2023 om 20:56:
Hier meestal rond de poten van een eetkamerstoel. Of op de vloerbedekking. Een zee van laminaat in huis maar het lijkt wel alsof ze expres naar het stukje waar vloerbedekking ligt lopen.
Hahaha, zo herkenbaar: alle plekken waar het moeilijk te verwijderen is, en als het toch op het laminaat moet: dan graag op de naden, want dan vervormt dat zo lekker 😂
Loulou39
05-11-2023 om 21:22
Herfstappeltaart schreef op 05-11-2023 om 19:25:
[..]
Ik moest het meest lachen om jouw komische manier van de situatie beschrijven
![]()
🌸
Happyapple
05-11-2023 om 21:26
Loulou39 schreef op 05-11-2023 om 19:06:
En ter aanvulling op bovenstaand bericht: ik had een lekkere, warme “bankdeken” gekocht, die had ik vannacht op de bank laten liggen (want daar hoort een bankdeken 😁): heeft één van mijn katten er op gekotst… dus de deken hangt nu te drogen, er zit een vlek in de bank (want het ging er doorheen) en ik zit nu te denken of ik m’n jas aan doe of twee vesten 🤔
Oh nee wat vervelend zeg.
Ik erger me aan de enorme hoosbuien die het hele weekend al vallen.
SuzyQFive
05-11-2023 om 22:28
Netherfield schreef op 05-11-2023 om 17:59:
Waarom laat ik me altijd toch weer verleiden om een Ikea-kast te bouwen?!? Kan niet gewoon iemand dat voor ons doen? Ja, de Ikea kan het doen, maar das duur…
Oh, ik kom zo je kasten in elkaar zetten hoor
heerlijk! Love It!
SuzyQFive
05-11-2023 om 22:29
Grindelwald schreef op 05-11-2023 om 20:56:
Laminaat spettert zo 😜
HAHA!wait..what
05-11-2023 om 22:45
Aan de regen. Voor mijn gevoel regent het al weken aan 1 stuk door.. Bijna elke keer als ik de hond uitlaat of boodschappen doe, sta ik dat te doen in de regen :/
Vannacht stond ik ook ruim een half uur in de regen (oké wel door eigen domme fout maar het wakkerde mijn ergernis wel extra aan
)
HAHA!wait..what
05-11-2023 om 22:52
Nog een ergernis; gisteren kreeg ik een brief dat ik morgen ergotherapie heb (bij een revalidatiecentrum).
Ik kan niet dus ik heb maar weer een mailtje gestuurd om afspraak te annuleren/verzetten. Echt heel irritant want ik voel me telkens best schuldig als ik zo'n afspraak weer zo kort van te voren afzeg..
Pringels
05-11-2023 om 23:27
Ben nu op vakantie en ondanks dat we zelf niet bij het zwembad liggen maar lekker naar het strand gaan, kan ik me ergeren aan het handdoekje leggen bij het zwembad. Families die in alle vroegte 8 ligbedjes reserveren dmv een handdoek en vervolgens de hele dag op pad gaan en om 17 uur hun handdoek weer weghalen zonder van het ligbedje gebruik gemaakt te hebben. Lijkt wel of hun vakantie niet geslaagd is zonder handdoekje gelegd te hebben. Ik snap er niks van waarom je dat doet als je niet eens gebruikt maakt van een ligbedje of dit pas eind van de dag doet. Geen idee waarom ik me er aan erger terwijl we zelf niet eens gebruik maken van de bedjes.
SuzyQFive
06-11-2023 om 00:26
Pringels schreef op 05-11-2023 om 23:27:
Ben nu op vakantie en ondanks dat we zelf niet bij het zwembad liggen maar lekker naar het strand gaan, kan ik me ergeren aan het handdoekje leggen bij het zwembad. Families die in alle vroegte 8 ligbedjes reserveren dmv een handdoek en vervolgens de hele dag op pad gaan en om 17 uur hun handdoek weer weghalen zonder van het ligbedje gebruik gemaakt te hebben. Lijkt wel of hun vakantie niet geslaagd is zonder handdoekje gelegd te hebben. Ik snap er niks van waarom je dat doet als je niet eens gebruikt maakt van een ligbedje of dit pas eind van de dag doet. Geen idee waarom ik me er aan erger terwijl we zelf niet eens gebruik maken van de bedjes.
Oh ja, hadden we vorige week ook in Turkije. Maar moet wel zeggen dat er ook best vaak gewoon bedjes vrij waren. Het waren bij ons vooral Russen en Britten die dat deden. Daarna doken ze gewoon weer hun bed in 🤣.
Wij gingen ook meestal naar het strand (eerst wat anders doen, dan om 16:00 naar het strand, snorkelen ed).
Dolfje
06-11-2023 om 07:54
Ik snap je ergernis Pringles en ik vind dat de hotels daar meer aan moeten doen.
Wij gaan volgende week op vakantie naar een groot resort, ben benieuwd hoe het daar is.