Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Okee zeggen als het helemaal niet okee is. Zoals mijn collega die een telefoontje aannam van iemand die een overlijden wilde melden. Okee. Neeeeeeeeeeee, dat is niet okee.

Poezel_en_Wip schreef op 01-11-2023 om 21:44:

Aan de innige relatie met mijn wc vandaag.

Ai, beterschap!

Moirmel schreef op 02-11-2023 om 00:34:

[..]

Waarom heb je hem moeten verwijderen? De mijne heeft YT gewoon bij de pagina's staan waarop hij niet in actie treed.

nh ik kijk veel yt, en opeens kon ik nog maar 3 videos kijken 

Wieder schreef op 02-11-2023 om 11:23:

Mijn buurman is al een uur met een bladblazer bezig. Wat bezielt die man?

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAH 

Eén van de zolen van mijn nette doch waterdichte Ecco schoenen is doormidden, tijd voor nieuwe. Maar wat zijn die opeens loeiduur, 190 euro! De vorige keer dat ik zulke schoenen kocht waren ze hooguit 120. Ik hoop wel dat ze langer meegaan dan die paar jaar waarin ik er niet erg intensief op heb gelopen.

nou Coolblue laat me nou eens weten hoe vroeg morgen de bezorging is😡

Vanmorgen heeft de thuiszorg de helft van de tijd niets gedaan, en ook nog eerder naar huis    Zit er serieus aan te denken om het maar weer zelf te gaan doen.

Dat ik er om 06:00 uit moest en ik knallende koppijn heb en last van m’n holtes… moe!!!!

Yumi schreef op 02-11-2023 om 23:08:

Vanmorgen heeft de thuiszorg de helft van de tijd niets gedaan, en ook nog eerder naar huis Zit er serieus aan te denken om het maar weer zelf te gaan doen.

Melden bij de organisatie en vragen om iemand anders. 

Dolfje schreef op 03-11-2023 om 07:06:

[..]

Dit! Ik werk zelf in de thuiszorg en een tijd terug had er iemand voor me ingevallen tijdens mijn vakantie. Echt, het regende klachten. Dus echt doorgeven aan het bureau want als zij geen signalen krijgen kunnen ze er ook niks mee doen.

Auwereel schreef op 02-11-2023 om 21:52:

Eén van de zolen van mijn nette doch waterdichte Ecco schoenen is doormidden, tijd voor nieuwe. Maar wat zijn die opeens loeiduur, 190 euro! De vorige keer dat ik zulke schoenen kocht waren ze hooguit 120. Ik hoop wel dat ze langer meegaan dan die paar jaar waarin ik er niet erg intensief op heb gelopen.

Is ook mijn ervaring met ecco's. Ik vind ze heerlijk zitten maar ze zijn minder sterk dan Wolkys of Gabor.

mut

mut

03-11-2023 om 09:21

Tuinfluiter schreef op 03-11-2023 om 08:06:

[..]

Is ook mijn ervaring met ecco's. Ik vind ze heerlijk zitten maar ze zijn minder sterk dan Wolkys of Gabor.

Is mijn ervaring niet. Loop er gemiddeld 4 jaar intensief op (ok uitgezonderd zomerseizoen want dan loop ik op sandalen), maar het hangt wel van de zool af. Die met een zwarte zool gingen sneller kapot, slijtplek op de plek waar je het gaspedaal indrukt bv. Bij die met een spekachtige zool merk je geen verschil.

Dolfje schreef op 03-11-2023 om 07:06:

[..]

Ik kan vragen om iemand anders maar helaas er is een enorm personeelsgebrek. Het heeft 5 maanden geduurd voor ik een vaste medewerkster kreeg. In die 5 maanden is er 3 keer iemand geweest... 

Broodjebrie schreef op 03-11-2023 om 07:59:

[..]

Dit! Ik werk zelf in de thuiszorg en een tijd terug had er iemand voor me ingevallen tijdens mijn vakantie. Echt, het regende klachten. Dus echt doorgeven aan het bureau want als zij geen signalen krijgen kunnen ze er ook niks mee doen.

Ik ben bang dat als ik dit doorgeef aan de thuiszorg, er geen vervanger is zoals ik al schreef in mijn antwoord aan Dolfje. Vandaar dat ik twijfel of ik er niet beter mee kan stoppen, dit gedoe geeft zoveel stress.

Yumi schreef op 03-11-2023 om 09:47:

[..]

Ik ben bang dat als ik dit doorgeef aan de thuiszorg, er geen vervanger is zoals ik al schreef in mijn antwoord aan Dolfje. Vandaar dat ik twijfel of ik er niet beter mee kan stoppen, dit gedoe geeft zoveel stress.

Ik snap je, maar als ze niet weten waarom je ermee wilt stoppen of dat je die hulp niet meer wilt, kunnen ze er ook niks mee doen snap je? Het is inderdaad hopeloos met personeel tekort.. 

mut schreef op 03-11-2023 om 09:21:

[..]

Is mijn ervaring niet. Loop er gemiddeld 4 jaar intensief op (ok uitgezonderd zomerseizoen want dan loop ik op sandalen), maar het hangt wel van de zool af. Die met een zwarte zool gingen sneller kapot, slijtplek op de plek waar je het gaspedaal indrukt bv. Bij die met een spekachtige zool merk je geen verschil.

Ik had inderdaad de zwarte zolen en na twee winters waren ze altijd wel op en dan wissel ik ook nog wel eens af. Nu heb ik een paar die de derde winter in gaan dus ik ben benieuwd.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.