Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Loulou39 schreef op 27-10-2023 om 18:25:

[..]

O wat heerlijk!
Ik woon in de Randstad, oostelijk, en elke keer als ik dacht “het is droog, even boodschappen doen”, dan was dat een half uurtje en begon het weer te regenen als ik m’n jas aantrok.

Overigens heb ik afgelopen week ook wel meer dan twee uur droog buiten gelopen per keer, maar het grootste gedeelte van de week was regen en vandaag bijna de hele dag.

Als het regent stinkt mijn badkamer naar riool, dus ik heb een rotweek achter de rug Ze zijn al 2 keer geweest en komen volgende week weer terug, maar ondertussen blijft de stank hangen want geen raam in de badkamer. Ben het zo verschrikkelijk zat!

Loulou39 schreef op 27-10-2023 om 18:25:

[..]

O wat heerlijk!
Ik woon in de Randstad, oostelijk, en elke keer als ik dacht “het is droog, even boodschappen doen”, dan was dat een half uurtje en begon het weer te regenen als ik m’n jas aantrok.

Overigens heb ik afgelopen week ook wel meer dan twee uur droog buiten gelopen per keer, maar het grootste gedeelte van de week was regen en vandaag bijna de hele dag.

Hier het noorden.  Vanaf zondag heb ik elke dag een km of 13 gelopen. Deels met een dun vest aan maar ook wel blote armen.  Met zowel zondag als maandag minstens ook een uur stilzitten in de zon. Het had wel ontzettend veel geregend.  Ik liep bijna volledig onverhard en mijn schoenen kregen het flink te verduren.  Ik kan me goed indenken dat je van zo'n regenweek als jij beschrijft niet echt vrolijk wordt.

Loulou39 schreef op 27-10-2023 om 17:50:

Ik val in herhaling en ga dat volgens buienradar komende week nog veel vaker doen, maar: regen, regen, regen, regen!!!!
Boodschappen op de fiets, wandelingetje etc. is allemaal niet te doen als je niet zeiknat thuis wilt komen.
M’n huis voelt vochtig en kil, de was droogt niet…. 😡

Ja vreselijk he. En dan is onze verwarming ook nog eens kapot. Ben er helemaal klaar mee en het is pas eind oktober... 

kat heeft mijn beeldscherm gesloopt vriend heeft nog ergens een kabel liggen maar ga kijken wanneer hij klaar is met gamen  ik wacht al bijna 30 min…..

edit alles doet het weer 

Ik baal ervan dat het op dit forum alleen maar stiller lijkt te worden. Met de kou en al die regen, zou je denken dat het weer wat drukker zou worden

Yumi schreef op 27-10-2023 om 22:47:

Ik baal ervan dat het op dit forum alleen maar stiller lijkt te worden. Met de kou en al die regen, zou je denken dat het weer wat drukker zou worden

Misschien speelt de herfstvakantie een rol?

Iemand in de buurt heeft de houtkachel aan. Al vanaf 07:00 ruikt het naar rook in mijn slaapkamer. Waarom…

Netherfield schreef op 28-10-2023 om 09:12:

Iemand in de buurt heeft de houtkachel aan. Al vanaf 07:00 ruikt het naar rook in mijn slaapkamer. Waarom…

Onze buren hebben een houtkachel, ook zo fijn. Gelukkig niks geroken dit jaar…

Herfstappeltaart schreef op 28-10-2023 om 07:52:

[..]

Misschien speelt de herfstvakantie een rol?

Zou kunnen maar ik vind het al een hele tijd rustig, en voor de vakantie hebben we een tijd vooral kindertopics gehad.

ohh wat vervelend, dat is echt smerig.

Ik wil een houtkachel aanschaffen,  maar door dit soort berichten twijfel ik toch weer. Ik zou het niet leuk vinden als de buren er last van hebben. 

ik erger me aan mijn keelpijn. 

Poezel_en_Wip schreef op 27-10-2023 om 09:11:

Aan een collega die ik al twee weken achter zijn broek aan moet zitten voor cruciale info om iets af te kunnen handelen. Zijn smoezenboek is uitgebreid. De druk bij mij loopt op en ik moet me ernstig inhouden om niet uit mijn stekker te gaan.

Misschien toch eens een keer doen.

Herinner me nu dat ik dat ooit eens gedaan heb tegen de amanuensis op school. Geen idee meer waarom, en de hele school was wel n beetje bang van hem, en ik schrok ook wel toen ik uitgeraasd was,  Gebeurde op de gang, dus nog publiek ook, maar daarna kon ik (bijna) alles van hem gedaan krijgen.

Laat ik voorop stellen dat het erg is wat er gebeurt, maar héél de dag door nieuws over Gaza vind ik eigenlijk 1 grote ergernis. Plus dat ik veel radio luister en daar komt elk halfuur wel een nieuwsbulletin. Waarom zo vaak!?

Vind het lekker ruiken! 👍🏻 (overigens niet in m’n slaapkamer 😅)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.