Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Treurniet schreef op 26-10-2023 om 18:57:

Aan dat medicijnen weer niet leverbaar zijn  
Aan dat oerstomme vuurwerk.
Aan het overmatig alcoholgebruik van veel mensen.
Aan de overgang, volgend leven wil ik geen vrouw meer zijn.

1: balen!!
2: eens!!
3: eens, maar ik mag zelf ook wat minderen… 😇. Dus eigenlijk dubbel eens.
4: ben nog niet in de overgang, maar echt niet dat ik in een volgend leven man wil zijn!

SuzyQFive schreef op 26-10-2023 om 18:34:

[..]

Dito… Toen ik nog een studentenOV had was ik vaak in A’dam. Ook toen de oma van mijn ex en dus de overgrootoma van mijn kinderen daar nog woonde.
Daarna wel vaak met school geweest als excursie. Toen een jaar of 8 niet en nu waren we er van de zomer, de jongere kinderen waren er nog nooit geweest. Maar ik vond er eerlijk gezegd, minder aan dan vroeger. Te druk met toeristen die alleen maar voor de drugs en de tieten komen.

Je laatste zin klopt volledig.. 

Treurniet schreef op 26-10-2023 om 18:57:

Aan dat medicijnen weer niet leverbaar zijn
Aan dat oerstomme vuurwerk.
Aan het overmatig alcoholgebruik van veel mensen.
Aan de overgang, volgend leven wil ik geen vrouw meer zijn.

Hier ook weer. Stom gedoe elke keer! 

Eens

Eens

Eens 

Meteen een nieuwe ergernis: waarom slaat hij telkens een regel over?

_Audrey schreef op 26-10-2023 om 19:21:

[..]

Hier ook weer. Stom gedoe elke keer!

Eens

Eens

Eens

Meteen een nieuwe ergernis: waarom slaat hij telkens een regel over?

Dat gebeurt als je een bericht quote. Bij een bericht zonder quote gebeurt dat niet. 

Bakblik schreef op 26-10-2023 om 19:51:

[..]

Dat gebeurt als je een bericht quote. Bij een bericht zonder quote gebeurt dat niet.

Nu je het zegt ja!  Dat was me nog nooit opgevallen. Wat raar

_Audrey schreef op 26-10-2023 om 19:54:

[..]

Nu je het zegt ja! Dat was me nog nooit opgevallen. Wat raar

Heel raar ik ben er inmiddels aan gewend. Als ik een goed opgebouwd stukje wil schrijven doe ik dat meestal zonder dat ik iemand quote.  Dan heb je meer controle over de enters. 

Aan het feit dat ik het elke keer voor elkaar krijg mensen weg te duwen. Stomme eigenschap van mezelf.

aan mijn taxichauffeur die me vertelde dat er echt wel iets mis met me is als ik geen kinderen heb. 

Doemijdieglazenbol schreef op 26-10-2023 om 23:37:

aan mijn taxichauffeur die me vertelde dat er echt wel iets mis met me is als ik geen kinderen heb.

Nou zeg

Netherfield schreef op 26-10-2023 om 23:38:

[..]

Nou zeg

Lang geleden dat ik dat zo ondubbelzinnig heb gehoord (want ik ben inmiddels halfbejaard) Het raakte me niet als mens, ik ben die fase wel voorbij. Maar in hemelsnaam. Hij had 4 dochters bij 2 vrouwen. Ik heb het gesprek maar naar hoe druk het was gebracht en het weer. Want laat het maar geen ethische battle worden. En vooral niet wie er nu een beter mens is. Daar is immers geen eenduidig antwoord op. Maar hij dacht er duidelijk het zijns van. 

Doemijdieglazenbol schreef op 26-10-2023 om 23:37:

Wtf… (en dat zeg ik niet snel) 

Aan een hele asociale eigenaar van een Audi. Het is maar goed dat elkaar niet getroffen hebben. Ben een dag later nog boos.
Alsof dit heerschap alleen op de wereld is ofzo. 

Aan een collega die ik al twee weken achter zijn broek aan moet zitten voor cruciale info om iets af te kunnen handelen. Zijn smoezenboek is uitgebreid. De druk bij mij loopt op en ik moet me ernstig inhouden om niet uit mijn stekker te gaan.

Aan de persoon die het gisteravond nodig vond om vuurwerk te gooien vanaf een flat, terwijl ik daar liep met m'n oude hondje. We sprongen beiden een meter in de lucht van schrik.  Het is verdorie oktober ja!

Aan mijn moeder: “Je hebt niks van je laten horen deze week. Je zus heeft ook niet gebeld. Toen je zus de kinderen klein had en ze veel voor haar schoonouders moesten zorgen (hoogbejaard terwijl mijn ouders nog volop aan het werk waren), kwamen ze bijna nooit bij ons, wel heel vaak bij hun. Je broer komt ook nooit. Hij belt ook niet. Het is maar goed dat ik geen zorg nodig heb want jij en je zus hebben nooit tijd voor mij. (Zwager gaat altijd met haar mee naar het ziekenhuis). Op zondag zit ik hier de hele dag alleen. Je zus vraagt ook nooit of ik eens thee kom drinken.”

Zucht. Toen broer en zus de kinderen klein hadden kwamen mijn ouders alleen met verjaardagen. Ze hadden een melkveebedrijf dus langskomen kon alleen op zondagmiddag om 15:00 zo ongeveer. Ze belt zelf ook nooit. Je kan ook zelf zeggen kan ik thee komen drinken. Ik regel alle dingen met instanties/je tv/je Ipad voor je. Ik kom toch elke maand wel een keer langs en als we elk weekend dingen hebben, dan kom ik op een avond met de kinderen. Soms ben ik er zo klaar mee. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.