Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

_Audrey schreef op 20-10-2023 om 22:35:

[..]

Oh lol, ik zeg altijd puuzelen

Ik ook!

_Audrey schreef op 20-10-2023 om 22:41:

[..]

Uuro? Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen gelukkig

Ik hoor het alleen Groningers doen. Maar ik trek het ook heel slecht. Man’s familie zegt het ook.

Netherfield schreef op 21-10-2023 om 11:26:

[..]

Ik hoor het alleen Groningers doen. Maar ik trek het ook heel slecht. Man’s familie zegt het ook.

Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit in Groningen heb gehoord. Misschien is het streekgebonden? Ik weet dat Gronings op het hogeland weer heel anders klinkt dan in bijvoorbeeld Stadskanaal.

Ik heb me vandaag geërgerd aan de staat van een openbaar toilet. Echt, hoe komen mensen er toch bij om een rol wc-papier in de wcpot te gooien en dan half door te trekken? 🙄

Malibu2 schreef op 21-10-2023 om 11:34:

Ik heb me vandaag geërgerd aan de staat van een openbaar toilet. Echt, hoe komen mensen er toch bij om een rol wc-papier in de wcpot te gooien en dan half door te trekken? 🙄

Dit doet mijn zoon ook. Heel vervelend is dat.

Moederkareltje schreef op 21-10-2023 om 12:00:

[..]

Dit doet mijn zoon ook. Heel vervelend is dat.

Hij gooit er een hele rol in?

Dolfje schreef op 21-10-2023 om 12:07:

[..]

Hij gooit er een hele rol in?

Ja soms meerdere keren per week.. of de rol afrollen tot die leeg is op de grond en dan de rol in de wc.. 

Hij is 1

Malibu2 schreef op 21-10-2023 om 11:31:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit in Groningen heb gehoord. Misschien is het streekgebonden? Ik weet dat Gronings op het hogeland weer heel anders klinkt dan in bijvoorbeeld Stadskanaal.

Ik ben van t’kanaal, wij zeggen puuzelen.

Hemke schreef op 21-10-2023 om 12:15:

[..]

Ik ben van t’kanaal, wij zeggen puuzelen.

Ik kom uit de Achterhoek en zeg ook puuzelen. Weet echt niet of het streekgebonden is maar ik vind het altijd irritant als mensen puzzelen zeggen haha 😁

HAHA!wait..what schreef op 21-10-2023 om 12:31:

[..]

Ik kom uit de Achterhoek en zeg ook puuzelen. Weet echt niet of het streekgebonden is maar ik vind het altijd irritant als mensen puzzelen zeggen haha 😁

Ik ben ook opgegroeid in de provincie Groningen en zeg ook puuzelen. Had ik nog niet eerder bij stilgestaan 

Een stomme ergernis ook.. 
Maar mijn kinderen keken gister de film Cruella. Op het eind zag ik dat Anita en Roger een puppy kregen van Cruella.
Maar die honden krijgen dus in de film 101 dalmatiers samen puppy's? Terwijl ze dus uit hetzelfde nest komen? 
Zoveel vragen 😆 Ik keek wel half mee want was ook een boek aan het lezen dus misschien niet goed gezien 😜

Moederkareltje schreef op 21-10-2023 om 12:13:

[..]

Ja soms meerdere keren per week.. of de rol afrollen tot die leeg is op de grond en dan de rol in de wc..

Hij is 1

Oké, op die leeftijd heb je nog een goed excuus, ontoerekeningsvatbaar  

_Audrey schreef op 20-10-2023 om 22:35:

[..]

Oh lol, ik zeg altijd puuzelen

Vooral lekker blijven doen 

_Audrey schreef op 20-10-2023 om 22:41:

[..]

Uuro? Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen gelukkig

Als ik het al eens hoorde dan vooral van mensen die uit de hoek van Almelo/Nijverdal/Raalte komen. Voor de rest hoor ik het verder ook niet.

Moederkareltje schreef op 21-10-2023 om 12:13:

[..]

Hij is 1

Hahaha, ik dacht dat het over een puber of zo ging 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.