Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dolfje schreef op 20-10-2023 om 15:02:

[..]

mwah scheelt dat ik nog vrij ben, maar hoop dat het volgende week klaar 

Poezel_en_Wip schreef op 20-10-2023 om 15:35:

Ik kom ook even klagen over het deprimerende weer. En de wetenschap dat dit nog dagen voort gaat duren helpt ook al niet.

Getverdegetver! Vandaag ook weer zeiknat en ijskoud thuisgekomen (kon vandaag niet thuiswerken). Waardeloos!

Andere vraag: wat betekent “knip” eigenlijk in een bericht?

Loulou39 schreef op 20-10-2023 om 18:04:

[..]

Getverdegetver! Vandaag ook weer zeiknat en ijskoud thuisgekomen (kon vandaag niet thuiswerken). Waardeloos!

Andere vraag: wat betekent “knip” eigenlijk in een bericht?

Dat het bericht weg is. Het is dus geknipt. 

Gek woord eigenlijk.

Broodjebrie schreef op 20-10-2023 om 18:09:

[..]

Gek woord eigenlijk.

Aanvulling; het is weggeknipt door beheer. Er stond iets dat waarschijnlijk niet in overeenstemming is met de huisregels. Vaak als het persoonlijk of discriminatoir wordt. 

Broodjebrie schreef op 20-10-2023 om 18:09:

[..]

Gek woord eigenlijk.

Dank voor je reactie, ik vind het inderdaad ook een gek woord, want knippen is niet weghalen, dat is een stukje/stuk weghalen of doormidden ofzo.

Het viel me ineens op dat dat bij sommige posts staat, volgens mij was dat eerder niet zo

Maar wie heeft het dan verwijderd? Degene van het bericht of een moderator?

Loulou39 schreef op 20-10-2023 om 18:24:

[..]

Dank voor je reactie, ik vind het inderdaad ook een gek woord, want knippen is niet weghalen, dat is een stukje/stuk weghalen of doormidden ofzo.

Het viel me ineens op dat dat bij sommige posts staat, volgens mij was dat eerder niet zo

Maar wie heeft het dan verwijderd? Degene van het bericht of een moderator?

Als het blauw is, heeft een moderator dat gedaan. Soms doet ook degene die het bericht geschreven heeft het, maar dan is het gewoon zwart.

Schemerlampje schreef op 20-10-2023 om 20:39:

[..]

Als het blauw is, heeft een moderator dat gedaan. Soms doet ook degene die het bericht geschreven heeft het, maar dan is het gewoon zwart.

Dank voor je uitleg 👍🏻

Iemand had het vandaag de hele tijd over puuzelen. In plaats van puzzelen. Zo erg.

Thora schreef op 20-10-2023 om 22:04:

Iemand had het vandaag de hele tijd over puuzelen. In plaats van puzzelen. Zo erg.

Die trek ik ook heel slecht. 

Thora schreef op 20-10-2023 om 22:04:

Oh lol, ik zeg altijd puuzelen   

Poezel_en_Wip schreef op 20-10-2023 om 22:28:

[..]

Die trek ik ook heel slecht.

Ik ook.

Net als Uuro ipv euro.

Dolfje schreef op 20-10-2023 om 22:36:

[..]

Ik ook.

Net als Uuro ipv euro.

Uuro? Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen gelukkig 

_Audrey schreef op 20-10-2023 om 22:41:

[..]

Uuro? Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen gelukkig

Ik zo vaak maar wel mensen boven de 70.

mijn eeuwige slapeloosheid. Had eindelijk een soort van ontspannen avond, gaat mijn hoofd nog niet uit. Grrr

Doemijdieglazenbol schreef op 21-10-2023 om 04:21:

mijn eeuwige slapeloosheid. Had eindelijk een soort van ontspannen avond, gaat mijn hoofd nog niet uit. Grrr

Herkenbaar! Ben ook klaar wakker.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.