Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

JtM

JtM

12-10-2023 om 10:38 Topicstarter

Mijn (kort geleden) aangetrouwde schoonzus (vrouw van broer). Ik ben samen met mijn zus een verrassingweekend voor de verjaardag van onze moeder aan het regelen. Hiervoor hebben we een groepsapp aangemaakt waar we wat ideeen in hebben geplaatst, tot nu toe is ze iedere keer 'negatief' over hetgeen we in de app zetten. Als je niks leuks te melden hebt hou dan ajb je mond. Ik heb tot nu toe op mn vingers kunnen zitten om geen scherpe opmerking terug te maken. Ze is erg 'gevoelig' dus zo'n opmerking zal vast niet in goede aarde vallen. 

JtM schreef op 12-10-2023 om 10:38:

Mijn (kort geleden) aangetrouwde schoonzus (vrouw van broer). Ik ben samen met mijn zus een verrassingweekend voor de verjaardag van onze moeder aan het regelen. Hiervoor hebben we een groepsapp aangemaakt waar we wat ideeen in hebben geplaatst, tot nu toe is ze iedere keer 'negatief' over hetgeen we in de app zetten. Als je niks leuks te melden hebt hou dan ajb je mond. Ik heb tot nu toe op mn vingers kunnen zitten om geen scherpe opmerking terug te maken. Ze is erg 'gevoelig' dus zo'n opmerking zal vast niet in goede aarde vallen.

Wat heeft zij dan te zoeken in jullie groepsapp? Lijkt me een zaak van de siblings, niet van hun aanhang. 

Aan mijn moeheid, en coördinatie- problemen. Eerst loop ik vol met mijn knie tegen een geopende deur, en daarna laat ik tijdens de afwas een glas kapot vallen.

Ergernis van gisteravond.

Ik had kaartjes voor een theatervoorstelling, kreeg vooraf bericht dat er werkzaamheden waren rond het theater en ik een andere route moest rijden.  Zo gezegd zo gedaan. 
De halve stad ligt open vanwege werkzaamheden dus 3 x het theater op afstand zien liggen maar er niet kunnen komen. 
Uiteindelijk toch gelukt en 4 minuten voor aanvang zaten we in onze stoelen. 
Het plan koffie vooraf op het aanpalende terras maar gewijzigd in een drankje na afloop. 
Gelukkig waren er genoeg lege stoelen, zodat we ons konden verplaatsen naar een rij waar niemand zat.  De persoon naast mij zat constant met zijn mobiel te pielen, met geluid. 
Je hoeft niet naar het theater!  Als je zoveel te appen en te mailen hebt:
BLIJF THUIS!!!!!

JtM

JtM

12-10-2023 om 15:28 Topicstarter

redbulletje schreef op 12-10-2023 om 10:40:

[..]

Wat heeft zij dan te zoeken in jullie groepsapp? Lijkt me een zaak van de siblings, niet van hun aanhang.

Mijn vriend en vriend van zus (beiden al +11 jaar in de familie) hebben we ook in die app toegevoegd zodat iedereen weet hoe/wat. Verder is mijn broer niet zo van het appen waardoor sommige informatie verloren gaat. 

Dat buienradar zegt dat het rond 14:00 droog zou worden, tot 14:30 gewacht. Kwam met bakken uit de hemel. Met de auto boodschappen gedaan en tijdens de 10 meter lopen naar m’n auto zeiknat geregend.
Net thuis, alles uitgepakt, en nu is het droog 😡

Hier erger ik mij ook aan het weer het regent nu flink. Vanavond uit eten en ik weet niet wat ik aan moet trekken. Wil een jurk aan maar glibberen op pumps is ook niet alles.

Tuinfluiter schreef op 12-10-2023 om 16:40:

Hier erger ik mij ook aan het weer het regent nu flink. Vanavond uit eten en ik weet niet wat ik aan moet trekken. Wil een jurk aan maar glibberen op pumps is ook niet alles.

Makkelijke schoenen aan, pumps mee?
Moet je wel een grote tas meenemen 🤔

klote overgang. En waarom moet het ook zolang duren? 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-10-2023 om 17:21

het zou hier droog blijven, maar het regent hier sinds 4 uur. Of nee regen niet, van die vieze motregen

Even griepprik halen dacht ik, stond er een rij de halvestraat door en ook binnen ging het verder. Belachelijk uur wachten, met ik weet niet hoeveel mensen dicht tegen elkaar. Je gaat om iets te voorkomen, en volgende week de nieuwe afleveringen van Heel Holland hoest   Ontzettend slecht geregeld!

Prijsstickers en etiketten op potten. Nieuwe potten met een sticker. Pulken dus nagels afgebroken en daarna met stickerverwijderaar en uiteindelijk is het eraf. Als ze die stomme stickers nou op de bodem plakken ipv midden op de pot

Dolfje schreef op 12-10-2023 om 18:12:

Prijsstickers en etiketten op potten. Nieuwe potten met een sticker. Pulken dus nagels afgebroken en daarna met stickerverwijderaar en uiteindelijk is het eraf. Als ze die stomme stickers nou op de bodem plakken ipv midden op de pot

Oeh dit! Maar vooral ook op nieuwe vriezer/koelkastbakjes… krijg ze er niet van af 😡

Loulou39 schreef op 12-10-2023 om 18:16:

[..]

Oeh dit! Maar vooral ook op nieuwe vriezer/koelkastbakjes… krijg ze er niet van af 😡

Stom hé!!

Loulou39 schreef op 12-10-2023 om 18:16:

[..]

Dacht mijn kast netjes te krijgen met opbergboxen, enorme etiketten die je er met geen mogelijkheid vanaf krijgt. 

Nieuwe koelkast gekocht, de lades zaten vast met tape voor het vervoer... 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.