Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

noas_1993 schreef op 04-10-2023 om 19:21:

Dat 1 van de leukere dj's van Q nu ook naar dat JOE gaat.
Is volgens mij bijna alleen muziek, dus ik heb medelijden met m..

O heerlijk radio zonder dat gebabbel tussendoor.

Treurniet schreef op 04-10-2023 om 19:30:

[..]

O heerlijk radio zonder dat gebabbel tussendoor.

Ik vind JOE nu een heel leuke zender, maar als al die dj's erheen gaan is het binnenkort weer alleen maar dom geklets ben ik bang 

Heb muts jeuk  kom er maar niet vanaf 

rooiekater schreef op 04-10-2023 om 20:54:

Heb muts jeuk kom er maar niet vanaf

muts jeuk” 

Las ik niet iets over antibiotica? Kreeg ik ook zo’n jeuk van “daar”. Ik ging dan naar de huisart voor candesten zalf. Gek kun je worden van die jeuk 

Zilver_gray schreef op 04-10-2023 om 21:14:

[..]

muts jeuk

Las ik niet iets over antibiotica? Kreeg ik ook zo’n jeuk van “daar”. Ik ging dan naar de huisart voor candesten zalf. Gek kun je worden van die jeuk

Klopt van de antibiotica. Heb al miconazol. Maar doet niks. 

aan mijn ing app, ik probeerde het gister al opnieuw te installeren. Rijbewijs gescand en zij zouden de rest regelen.
Vanmorgen deed de app t nog niet. Opnieuw  gedaan en met 10 min zou t werken. Ben een uur verder nu en t doet nog niets. Kan ik daar ook weer achteraan.
Oja en de ns heeft weer vertraging terwijl ik in de trein zit. Ben benieuwd of ik op tijd op m'n conferentie ga komen vandaag

Aan mijzelf. Heb wat nieuwe dingen nodig (elektrische tandenborstel, wollen dekbed) maar ik kan maar geen keuze maken 

Ben normaal groot voorstander van 2de hands. Maar voor deze twee dingen niet. En nu is de keuze te reuze... 

rooiekater schreef op 04-10-2023 om 21:45:

[..]

Klopt van de antibiotica. Heb al miconazol. Maar doet niks.

Eitje of zalf? 
De gynocanesten eitjes werken meestal beter. 

Vanmorgen om 6:55 werd hier in de straat zo’n metalen afvalcontainer gedumpt door een vrachtwagen. Wat een herrie!

En ik probeer sunweb te bereiken maar enorme wachtrij en aangeven dat ze terugbellen gaat ook niet goed. Of het aangeven wel maar dan vervolgens bellen ze terug en wordt er meteen weer opgehangen

SuzyQFive schreef op 06-10-2023 om 13:57:

En ik probeer sunweb te bereiken maar enorme wachtrij en aangeven dat ze terugbellen gaat ook niet goed. Of het aangeven wel maar dan vervolgens bellen ze terug en wordt er meteen weer opgehangen

Daar had ik ook last van. Bij mij werkte het om te kiezen voor de optie dat je binnen 2 dagen vertrekt en dan terug laten bellen. Ik werd dezelfde dag terug gebeld (en zou pas over 2 weken op vakantie gaan). Blijkbaar gaan mensen die binnen 2 dagen vertrekken voor.

Kut mensen met wagens. 
Daarnet omver gereden. 
Ik reed op fietspad naast een wagen (zone dertig) en plots sloeg die rechtsaf waardoor ik er pal tegen knalde. Wagen is doorgereden terwijl ik achterbleef met een kapotte fiets, linkerbeen en ellenboog liggen open en mijn linker ribben zijn waarschijnlijk gekneusd. 
Bedankt aan de mensen die stopten om me recht te helpen en dat ze maar snel herexamens invoeren voor diegene die al een rijbewijs hebben. 

Edit: een stuk van mij vraagt zich nu af of ik niet naar de dokter van wacht moet. Ellenboog is al redelijk gezwollen en ademen is pijnlijk.

SuzyQFive schreef op 06-10-2023 om 13:54:

[..]

Eitje of zalf?
De gynocanesten eitjes werken meestal beter.

Ei van gyno en miconazol zalf. Maar mag van de huisarts een 3dagen ei kuur gaan doen.

Kan niet eens meer fietsen 

Moirmel schreef op 06-10-2023 om 19:47:

Kut mensen met wagens.
Daarnet omver gereden.
Ik reed op fietspad naast een wagen (zone dertig) en plots sloeg die rechtsaf waardoor ik er pal tegen knalde. Wagen is doorgereden terwijl ik achterbleef met een kapotte fiets, linkerbeen en ellenboog liggen open en mijn linker ribben zijn waarschijnlijk gekneusd.
Bedankt aan de mensen die stopten om me recht te helpen en dat ze maar snel herexamens invoeren voor diegene die al een rijbewijs hebben.

Edit: een stuk van mij vraagt zich nu af of ik niet naar de dokter van wacht moet. Ellenboog is al redelijk gezwollen en ademen is pijnlijk.

Ik zou in ieder geval bellen en vragen wat zei vinden. Als ze adviseren om langs te komen, doen

Mama-Inge schreef op 06-10-2023 om 20:00:

[..]

Ik zou in ieder geval bellen en vragen wat zei vinden. Als ze adviseren om langs te komen, doen

Ja precies dit, en sterkte ermee. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.