Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Heb mijn dag niet, moe, ongesteld, irriteer me aan dochter die op school hoort te zitten maar met hoofdpijn thuis zit. Het lijkt allemaal wel mee te vallen en ze vind het wel relaxed zo. 
Moet langs leidinggevende voor vakantie te regelen en nog een adres te gaan. Bllggg.
Daarna in een holletje door naar het avondprogramma. Hoop dat het niet doorgaat vanwege de regen, maar het lijkt dat het juist om 18 uur een uurtje droog is. En de hond zit onder de vlooien.  

Sorry meneer, dat het bij de bank waar ik werk wat moeilijker gaat om toegang te krijgen tot een rekening van uw zus die ineens wilsonbekwaam is. Ik snap dat het bij de andere bank makkelijker gaat, maar ik vind dat wel vrij gevaarlijk, moet ik zeggen. U vult gewoon even een formulier in en ze gaan het meteen regelen? Ik vind dat best fraudegevoelig.

Slecht geslapen door de achterbuurjongens die een feestje hielden tot een uur of 2 (maandagavond/nacht.. why?!). 
Hele dag al moe en drukke dag op het werk en nu wil ik eigenlijk met de hond wandelen en daarna op de bank ploffen maar er is nog veel te veel wat ik moet doen   

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-10-2023 om 20:22

gedrag van een onze cliënten die zo heftig was, dat ik de alarmknop heb ingedrukt. Dat was voor het eerst in meer dan 30 jaar werken. 
Tegelijk ook blij, dat het zo goed werkt, dat binnen 1 minuut de eersten binnen kwamen rennen, en nog 1 minuut later er 20 man/vrouw stonden. Dat was wat veel, maar ja, ze zijn dan onderweg. 

Dan zal je behoorlijk geschrokken zijn Friezinnetje, gelukkig waren ze er snel bij om je te helpen, maar toch ...

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-10-2023 om 20:28

Yumi schreef op 03-10-2023 om 20:24:

Dan zal je behoorlijk geschrokken zijn Friezinnetje, gelukkig waren ze er snel bij om je te helpen, maar toch ...

ja idd wel een beetje, maar haar gedrag was niet persoonlijk naar mij gericht. Dan kan ik beter handelen zeg maar. Alleen ging ze door het lint en ik kon haar er niet uitkrijgen. Het ging steeds verder en verder. Dan moet je op gegeven moment handelen. Door degenen die hier op reageerden ook compliment gekregen dat ik het goed had ingeschat en goed had gehandeld. Dat is dan ook weer fijn.

Weinig rust gehad vandaag. En alle weekenden afgelopen maand ook al niet. Ik ben er klaar mee!

Netherfield schreef op 03-10-2023 om 23:51:

Weinig rust gehad vandaag. En alle weekenden afgelopen maand ook al niet. Ik ben er klaar mee!

Begrijpelijk! Ik had dat ook en loop nu al 2 weken met buikkrampen en sinds vrijdag ook met keelpijn en hoofdpijn en zo moe. Dus hier ook ff pas op de plaats gedaan.

Nu komen mijn doorbraakbloedingen ook al niet volgens vast patroon. Rot overgang.

Al vier nachten na elkaar dat ik de eerste twee/drie uur om het uur moet opstaan om te plassen. 
Om te minderen met alcohol en iets anders dan koffie en water te drinken, had ik mij een fles Gimber gekocht (geconcentreerde drank van gember) en daarmee elke avond een sodastream fles gemaakt. Blijkt nu natuurlijk dat gember goed vochtafdrijvend is. 
Enfin, weet nu in ieder geval wat ik mijn vrouw aanraad de volgende keer ze met een blaasontsteking zit of gezwollen voeten. 

Aan mijn darmen en dat ik al 20 x naar de wc ben geweest. 

Mijn adhd partner. 17u20 moest ze met stiefzoon naar tandarts, tien minuten rijden, geen probleem; alleen had ze ook een afspraak om 18u20, 15 minuten rijden; en daartussen moest ik dus zorgen dat ze gegeten hadden. 
Echt schat, laat mij je agenda maken. 

Damoontje schreef op 04-10-2023 om 12:14:

Aan mijn darmen en dat ik al 20 x naar de wc ben geweest.

Herkenbaar. 

aan de post. Mijn vader had me blijkbaar vorige week een lief kaartje hebben gestuurd. Zou volgens de app zaterdag worden bezorgd, maar ik heb nog niks gezien.
En het is nog lang geen kerst, dat wordt wat 🤦‍♀️

Dat 1 van de leukere dj's van Q nu ook naar dat JOE gaat.
Is volgens mij bijna alleen muziek, dus ik heb medelijden met m..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.