Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Klanten die niet luisteren naar wat ik zeg. Soms moet ik een klant verifiëren, en één van de vragen is wat de voornaam/voornamen van de klant zijn. “Oh, dat is A M A!” DAT IS NIET WAT IK VRAAG!
Maar goed, netjes blijven, en vragen, “en waarvoor staan uw voorletters?”

Zuuuucht. Adem in, adem uit. 

Aan die sneukneus Robin in het programma Samen uit, Samen thuis.  Hij lebberde zijn date af, had het over of ze sexy lingerie droeg en gaf hints richting bsdm, zei dat ze aantrekkelijk was en beter paste bij hem dan de andere dates, uiteindelijk had hij haar na een  paar dagen daten  in bed , zij helemaal verliefd , bij het ontbijt na weer een  hoeveelheid kussen, voelde hij ineens geen klik.  Zomaar uit het niets kon ze vertrekken. Wat een hork pfff.  

majorette2005 schreef op 02-10-2023 om 19:01:

Aan die sneukneus Robin in het programma Samen uit, Samen thuis. Hij lebberde zijn date af, had het over of ze sexy lingerie droeg en gaf hints richting bsdm, zei dat ze aantrekkelijk was en beter paste bij hem dan de andere dates, uiteindelijk had hij haar na een paar dagen daten in bed , zij helemaal verliefd , bij het ontbijt na weer een hoeveelheid kussen, voelde hij ineens geen klik. Zomaar uit het niets kon ze vertrekken. Wat een hork pfff.

Daar heb ik me ook aan zitten ergeren. Hij zei dat hij gelukkig is in zijn eentje. Doe dan niet aan zo'n programma mee. Ik had wel te doen met Eric maar snap helemaal dat de vrouwen op hem afknapten.

Caroline80 schreef op 02-10-2023 om 19:30:

- quote verwijderd -

Ik snap je ergernis niet. Ik heb teruggekeken, op 29/9 deed ze dat, heb jij een opmerking gemaakt en sindsdien heeft ze dat niet meer zo gedaan.

Schemerlampje schreef op 02-10-2023 om 19:48:

[..]

Ik snap je ergernis niet. Ik heb teruggekeken, op 29/9 deed ze dat, heb jij een opmerking gemaakt en sindsdien heeft ze dat niet meer zo gedaan.

-  knip -

SombraOnline schreef op 02-10-2023 om 19:55:

[..]

-  quote verwijderd -

-knip-

Volgens mij staan de huisregels niet toe dat er over forummers geschreven wordt. Het lijkt me ook wat effectiever om dit even in PB te bespreken met RB zelf? Doet ze vast niet met opzet.

letterlijk

Forum Moderator

Moderator

02-10-2023 om 20:55

Doemijdieglazenbol schreef op 02-10-2023 om 20:15:

Volgens mij staan de huisregels niet toe dat er over forummers geschreven wordt. Het lijkt me ook wat effectiever om dit even in PB te bespreken met RB zelf? Doet ze vast niet met opzet.

Precies,  napraat is op dit forum niet toegestaan. 

Ben vandaag gestopt met roken dus dat is 80% van mn ergernis maar:

- Heel slecht geslapen, zelfde als vorige keer met stoppen met roken, wordt een zware week
-Mn kledingkast die instort en wil graag dezelfde maar geen zin om er driehonderd euro aan uit te geven
- morgen werken na twee weken ziek geweest te zijn en zie op tegen het inhalen en de drukte en prioriteren van alle mail en appjes van clienten 
- mis mn date en vind ik irritant want zag hem zondagochtend nog. En pas woensdag weer en dat voelt ver
- gedoe met t uwv omdat mn werkgever mn ziekmelding te laat heeft doorgeven en nu word ik gekort op mn ziektewet uitkering ('u heeft te laat laten weten aan uw werkgever...) en moet ik daar achteraan 
- de buren aan het verbouwen zijn 

Zo. Nu douche en naar bed 

De reclames op de radio. En een gesprek in de metro tussen een stel jonge meiden. Normaal vind ik dat wel grappig maar in dit gesprek vielen de woorden "zeg maar" minimaal 3x in een zin.

Zojuist  aan mijn man. 
We zijn op vakantie en hebben een bed met één groot  laken en deken. Dat werkt niet. We hebben  thuis  niet voor niks 2 aparte dekbedden. Hij wikkelt zich er helemaal  in, geeft dan een ruk en ik lig op de grond. En snurkt hard verder. Ik sliep  net. Nu klaarwakker  natuurlijk. 

Slecht geslapen 
Gisteravond herrie bij de overburen (eigenaar en huurder ruzie) waar politie bij is geweest 
Waardoor ik niet in slaap kon komen.
En vanmorgen stond mijn wekker wel weer op 3 uur.

Ik heb ook slecht geslapen. Het is mijn eigen schuld dat ik het goed vond om nog een aflevering te kijken en dus te laat naar bed ging, maar man bleef maar door kletsen in bed terwijl hij ook weet dat mijn wekker om 6 uur gaat. Moest hij ook nog eens midden in de nacht plassen waar ik wakker van werd. Toen hoorde ik kleuter wakker worden en die kroop natuurlijk tussen ons in. Niet erg als ze lekker door slaapt, maar ze lag maar te draaien. Toen ze mij zo ongeveer uit bed duwde heb ik haar naar haar eigen bed gestuurd, maar een half uur later lag ze weer tussen ons in. Toen iedereen eindelijk lekker sliep ging mijn wekker . Man en kind konden nog een uur doorslapen.

Dat ze hier op kantoor al 2 uur aan het boren zijn (in de muur) ivm vervanging sanitaire accessoires

Niemand die er bij heeft gezet dat dat overlast kan veroorzaken. Ik kan wel janken

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.