Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan man.. Dochter vertelde dat ze 1/3e deel van haar internetbundel gebruikt had deze maand. Waarop man heel chagrijnig reageerde; wat doe je allemaal met je internet? Ik heb toch gezegd dat je niet te veel filmpjes moet kijken, je overal wifi moet gebruiken waar kan en hij verbruikte zelf maar de helft van dat en blabla.

Dochter reageerde met; dit is toch juist goed, anders betalen jullie voor iets wat ik helemaal niet gebruik, dat is toch ook niet de bedoeling?

Beterlaat2021! schreef op 30-09-2023 om 10:43:

Ik erger me regelmatig aan adverteerders op de site van VERHUISDIEREN.
Het is een prima site, waar herplaatsers en buitenlandse honden voorgesteld worden die een (nieuw) huis zoeken. Je kunt daarbij foto's plaatsen.
Waar ik me aan erger is zoiets als deze advertentie :

https://verhuisdieren.nl/plaatsprofiel/158798-adoptiehond-zoekt-baasje-mix-oldenzaal/

Staan er 8 ongeveer identieke foto's bij en geen één waar de hond helemaal op staat...
Zo krijg je toch geen goed beeld van zo'n hond?

Dit hondje staat wel degelijk helemaal op de foto. Je moet alleen even verder swipen 

DHL weer eens. De bezorger zou vandaag tussen 10 en 15:00 uur komen, maar is nog steeds niet onderweg.

een klusbedrijf heeft slecht werk afgeleverd. Zo vervelend, hoge nota en nu gedoe omdat het toch niet goed is gedaan.

Dat ik buiten dat ik me dus niet lekker voel ook nog eens een koortslip gekregen heb 

HAHA!wait..what schreef op 30-09-2023 om 11:01:

Aan man.. Dochter vertelde dat ze 1/3e deel van haar internetbundel gebruikt had deze maand. Waarop man heel chagrijnig reageerde; wat doe je allemaal met je internet? Ik heb toch gezegd dat je niet te veel filmpjes moet kijken, je overal wifi moet gebruiken waar kan en hij verbruikte zelf maar de helft van dat en blabla.

Dochter reageerde met; dit is toch juist goed, anders betalen jullie voor iets wat ik helemaal niet gebruik, dat is toch ook niet de bedoeling?

Mijn kinderen houden ook bij hoeveel ze gebruiken.  In het begin van de maand doen ze "zuinig" om te zorgen dat ze nog genoeg data hebben als de hele boel met het ov in de soep loopt en ze veel data nodig hebben om mij op de hoogte te houden, alternatieve routes te vinden en nog iets van online schoolwerk kunnen doen als ze 45 minuten moeten wachten.

De laatste week van de maand wordt er zelfs online youtube gekeken of Spotify geluisterd, in het kader van: Ik heb het betaald dus ik zal het gebruiken ook!!!!

HAHA!wait..what schreef op 30-09-2023 om 11:01:

Dit is een opmerking die ik ook had kunnen maken. Ik geef dochter groot gelijk, want tegenwoordig neem je volgens mij je ongebruikte data niet meer mee naar de volgende maand (zal waarschijnlijk wel afhankelijk van je provider zijn). 

Mijn Siamees, punt 1 heb ik lichte spijt dat ik niet voor een buitenkat heb gekozen.  Maar goed, daar kan de kat natuurlijk niks aan doen.Maar dan is het nu zonnig weer en wil mevrouw niet naar het balkon. Maar vanavond pas om een uur of 19 tot 22 uur zodat ik de hele ( donkere) avond met de balkondeur op een kier zit ..

Beterlaat2021! schreef op 30-09-2023 om 10:43:

Ik erger me regelmatig aan adverteerders op de site van VERHUISDIEREN.
Het is een prima site, waar herplaatsers en buitenlandse honden voorgesteld worden die een (nieuw) huis zoeken. Je kunt daarbij foto's plaatsen.
Waar ik me aan erger is zoiets als deze advertentie :

https://verhuisdieren.nl/plaatsprofiel/158798-adoptiehond-zoekt-baasje-mix-oldenzaal/

Staan er 8 ongeveer identieke foto's bij en geen één waar de hond helemaal op staat...
Zo krijg je toch geen goed beeld van zo'n hond?

Ik ga niet schrijven wat ik van deze site vind, want dan krijg ik een ban. Tijd terug melding gemaakt van een kat die door een studentenhuis werd aangeboden. Dier werd gehouden in een kooi, want achterkant verlamd en liet zijn urine en ontlasting lopen. Ik heb zitten janken bij de foto's  Helaas werd er zover als ik kon zien niets meegedaan, Nog een grote ergernis, zijn de oude honden en katten waar men nog een goed plekje voor wil.... zo naar!

Poezie schreef op 30-09-2023 om 11:24:

[..] Dit hondje staat wel degelijk helemaal op de foto. Je moet alleen even verder swipen

Oh,dan is het veranderd, vanmorgen stonden er ongeveer 8 foto's op.  Gelukkig maar  dat er nu meer op staan.

Yumi schreef op 23-09-2023 om 12:49:

Ik heb er genoeg van dat sommige van mijn vrienden de voorkeur geven aan, 1 keer in de zoveel tijd hun sores via de app bij mij te dumpen
Urenlang appen, terwijl ik ze verder nog hooguit 2 keer per jaar zie want druk, druk....Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik door long covid, niet mee kan naar activiteiten die teveel prikkels geven. Maar liever geen contact dan op deze manier, want hier heb ik geen zin meer in

Een van mijn vriendinnen die zoals ik hierboven schreef graag hun sores bij mij dumpen.... appt of ik meega naar een evenement op e.a partyboot   Schreef stomverbaasd terug dat het met een aangetast zenuwstelsel geen goed idee was, en ik al hartkloppingen kreeg bij het zien van het filmpje. Haar antwoord O ja, dat LC was ik even vergeten.  

3 uur later weer een appje,  en hoe is het verder, moet zo weg naar een feestje.

Kom op zeg, moet ik hier nog antwoord opgeven?    

Yumi schreef op 30-09-2023 om 18:33:

[..]

Een van mijn vriendinnen die zoals ik hierboven schreef graag hun sores bij mij dumpen.... appt of ik meega naar een evenement op e.a partyboot Schreef stomverbaasd terug dat het met een aangetast zenuwstelsel geen goed idee was, en ik al hartkloppingen kreeg bij het zien van het filmpje. Haar antwoord O ja, dat LC was ik even vergeten.

3 uur later weer een appje, en hoe is het verder, moet zo weg naar een feestje.

Ik zou het een kennis noemen, geen vriendin..

Yumi schreef op 30-09-2023 om 18:33:

[..]

Een van mijn vriendinnen die zoals ik hierboven schreef graag hun sores bij mij dumpen.... appt of ik meega naar een evenement op e.a partyboot Schreef stomverbaasd terug dat het met een aangetast zenuwstelsel geen goed idee was, en ik al hartkloppingen kreeg bij het zien van het filmpje. Haar antwoord O ja, dat LC was ik even vergeten.

3 uur later weer een appje, en hoe is het verder, moet zo weg naar een feestje.

Och ;hug: Ik zou haar even een tijdje negeren. Ongelooflijk..

Treurniet schreef op 30-09-2023 om 18:46:

[..]

[..]

Ik zou het een kennis noemen, geen vriendin..

Ik ook. Vage bekende misschien zelfs.

Bedankt voor de reacties, jullie hebben gelijk het is geen vriendin en ik ga hier niet op reageren. Omdat mijn kringetje steeds kleiner is geworden, probeer ik te lang het goed te houden. Maar het is genoeg geweest, klaar mee 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.