Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik ben 2,5 uur wakker, maar nu al gesloopt aan de koffie. Kinderen zijn thuis, want de juf is ziek. Jongste is niet te genieten. Is moe, overal boos om, vanmiddag gaan we schoenen kopen, dat wil ze ook niet, pffff. Hoor net dat ze hoofdpijn heeft, dus maar paracetamol gegeven. Hoop dat het helpt.
Als klap op de vuurpijl nog een berichtje van gezinsvoogd, ze wil volgende week langskomen volgende week. Kinderen hebben een aantal maanden rust gehad (hulpverlening heeft geen tijd) maar nu is er dus toch iemand opgestaan.
Ongetwijfeld speelt dit ook mee bij dochter, spanning die al maanden boven haar hoofd hangt en komende tijd vast niet minder zal worden.

SuzyQFive schreef op 21-09-2023 om 23:06:

[..]

Je zus?

Nee , daar is nu 6 jaar geen contact meer meer.

Waren “vrienden”,die voor de zoveelste keer beloofden te zullen komen, deze week.

Echt, na mijn verhuizing, is er door een X aantal vrienden/kennissen beloofd, wij komen kijken.

Nu drie en een half jaar verder, is er maar 1 persoon geweest, en ook die laat het nu afweten.

Ik ben nu zover ,als het mijn tijd is, zet ik op de kaart/ mail, “ bij leven geen kopje koffie halen ,hoeft het bij dood ook niet meer”.

Voelde me opeens onzeker over date en is niet rationeel maar zit er toch. Niets voor mij. En toen zei mn telefoon pieeep menstruatie komt eraan. Toch soort van fijn. Behalve dat die menstruatie eraan komt dan. 

Hemke schreef op 22-09-2023 om 11:14:

[..]

Waren “vrienden”,die voor de zoveelste keer beloofden te zullen komen, deze week.

Echt, na mijn verhuizing, is er door een X aantal vrienden/kennissen beloofd, wij komen kijken.

Nu drie en een half jaar verder, is er maar 1 persoon geweest, en ook die laat het nu afweten.

Ik ben nu zover ,als het mijn tijd is, zet ik op de kaart/ mail, “ bij leven geen kopje koffie halen ,hoeft het bij dood ook niet meer”.

Wat onaardig van die vrienden zeg! 

Laten we hopen dat het voorlopig nog niet je tijd is 😘

Lollypopje schreef op 22-09-2023 om 08:11:

[..]

Ik zie dat het al geknipt is. De mods zijn snel vandaag. Ik kreeg er ook de rillingen van, zou ik ook heb de sekspijler hebben trouwens, maar daar past het dan beter in elk geval.

Ja inderdaad.  Fijn dat ze snel zijn.

Hemke schreef op 22-09-2023 om 11:14:

[..]

In zulke tijden leer je je vrienden wel kennen. Ik geef je groot gelijk hemke. 

helaas wel, broodje Brie.

Bij supermarkt kipfilethaasjes tandoori gekocht. Goed gekeken of er geen rode (chili)peper in verwerkt is vanwege peper-allergie. Niets te vinden. Bij eerste hap smaak kwijt ... pittig van de peper   

Dat ik dus op zaterdag om 7 uur wakker word omdat de man zo nodig op moest staan om dat vervelende onzinnige formule 1 gebeuren te gaan kijken. En dan probeert hij wel zachtjes te doen maar de vloer kraakt dus ik ben meteen wakker.

Ik heb er genoeg van dat sommige van mijn vrienden de voorkeur geven aan, 1 keer in de zoveel tijd hun sores via de app bij mij te dumpen   
Urenlang appen, terwijl ik ze verder nog hooguit 2 keer per jaar zie want druk, druk....Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik door long covid, niet mee kan naar activiteiten die teveel prikkels geven. Maar liever geen contact dan op deze manier, want hier heb ik geen zin meer in

Yumi schreef op 23-09-2023 om 12:49:

Ik heb er genoeg van dat sommige van mijn vrienden de voorkeur geven aan, 1 keer in de zoveel tijd hun sores via de app bij mij te dumpen
Urenlang appen, terwijl ik ze verder nog hooguit 2 keer per jaar zie want druk, druk....Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik door long covid, niet mee kan naar activiteiten die teveel prikkels geven. Maar liever geen contact dan op deze manier, want hier heb ik geen zin meer in

begrijpelijk. Ik kan er ook niet meer tegen, sinds mijn long covid, dat anderen alleen maar willen dat ik hun klankbord ben. Ik trek me om deze reden steeds meer terug, beter helemaal alleen dan

Droomde dat ik zwanger was, werd helemaal naar wakker. Blegh. Wel ongesteld dus meteen de bevestiging dat het niet waar is, wat fijn is. Maar nu buikpijn. 

lavande! schreef op 24-09-2023 om 01:10:

[..]

begrijpelijk. Ik kan er ook niet meer tegen, sinds mijn long covid, dat anderen alleen maar willen dat ik hun klankbord ben. Ik trek me om deze reden steeds meer terug, beter helemaal alleen dan

Eens, ook liever alleen, maar het onbegrip raakt me wel

Aan die verschrikkelijke haaruitval. 
Alles zit er onder en hou geen haar over zo. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.