Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

mut

mut

26-09-2023 om 16:05

Auwereel schreef op 26-09-2023 om 12:51:

[..]

Dat doet me denken aan bijna 27 jaar geleden dat mijn dochter nog ruim een week na de uitgerekende datum op zich liet wachten. En ik werd misselijk, dikke voeten, wat betreft de zwangerschap de vervelendste week. Om dat te compenseren is haar broer een week eerder dan uitgerekend geboren en dat was heel wat gemakkelijker! Dus: sterkte!

De bevalling van mijn tweeling was 2 dagen voor de uitgerekende datum. Die laatste week duurde toen ook heel lang.

Waarom is het altijd zo'n strijd om actie bij een huisarts gedaan te krijgen. Uiteindelijk  gelukt maar man, doe niet zo moeilijk. Dat je voorzichtig bent met het voorschrijven  van pijnstillers  snap ik volledig. Maar een pilletje  tegen de misselijkheid  moet toch niet zo'n groot probleem  zijn?

Ga ik gisteren na een week niks een half uur wandelen, vandaag weer last van achillespezen.

Aan dat ik de laatste tijd steeds omval. Met de fiets, maar ook thuis en overal.
Zit vol met blauwe plekken, open wonden, schaafwonden etc.
Alles doet pijn 😫

Loulou39, gewoon domme pech, of is je evenwichtsorgaan verstoord?
Ik ben op een gegeven moment gevallen met fietsen door domme actie mezelf & mijn man, alles is geheeld, maar als ik het stoot, dan doet het nog behoorlijk pijn. Misschien stoot ik me ongemerkt heel vaak, maar dat ik ne stoot, valt nu extra op, auw!

Auwereel schreef op 26-09-2023 om 19:15:

Loulou39, gewoon domme pech, of is je evenwichtsorgaan verstoord?
Ik ben op een gegeven moment gevallen met fietsen door domme actie mezelf & mijn man, alles is geheeld, maar als ik het stoot, dan doet het nog behoorlijk pijn. Misschien stoot ik me ongemerkt heel vaak, maar dat ik ne stoot, valt nu extra op, auw!

Ik weet het niet, heb wel veel stress dus let niet altijd goed op, maar ik dacht er ook al even aan om naar de huisarts te gaan, want dit is niet normaal (al is het maar voor de stress).

Ik stoot me altijd al vaak, maar ik heb nu overal wonden en bijvoorbeeld een blauwe (inmiddels zwarte) plek van meer dan 10 bij 10 cm

Even naar de huisarts lijkt me dan heel verstandig!

Ik loop dagelijks op straat met hond, dus dan kom ik veel ergernissen tegen.
Bij voorbeeld deze :  geparkeerde bedrijfswagen met draaiende motor, erin één slapende man en de ander zit op z'n telefoon te kijken. KAN DIE MOTOR UIT???

Dat vervelende voetbal op Nederland 3, terwijl ik anders 4 handen op een buik kan kijken!

Beterlaat2021! schreef op 26-09-2023 om 19:32:

Bij voorbeeld deze : geparkeerde bedrijfswagen met draaiende motor, erin één slapende man en de ander zit op z'n telefoon te kijken. KAN DIE MOTOR UIT???

Snap ik, misschien de volgende keer gewoon de stoep nemen

Beterlaat2021! schreef op 26-09-2023 om 19:32:

Bij voorbeeld deze : geparkeerde bedrijfswagen met draaiende motor, erin één slapende man en de ander zit op z'n telefoon te kijken. KAN DIE MOTOR UIT???

Zo staan er vaak auto's bij mij voor de deur. Onder mijn slaapkamer. Mensen erin, half uur  zeker met draaiende motor. Waarom? Soms ook nog met bonkende muziek aan.

Mijn dochter van 11 stond op de stoep, komt er een scooter aan die de bocht zo krap neemt dat ie haar aantikt. Wordt zij uitgescholden voor hoer 😱. Een elfjarige… 

Vinger geneusd en arm flink aangetikt. Kon ze de arm eerst niet goed bewegen maar bij omhoog doen leek ie goed te schieten. 

Ja mama, dat doe ik, dat hoef je niet steeds te zeggen, dat onthoud ik echt wel! En dan toch de sleutel mee naar huis nemen ipv in de kast leggen waardoor die vanavond naar sport gebracht moet worden. Pubers!

SuzyQFive schreef op 26-09-2023 om 23:34:

Mijn dochter van 11 stond op de stoep, komt er een scooter aan die de bocht zo krap neemt dat ie haar aantikt. Wordt zij uitgescholden voor hoer 😱. Een elfjarige…

Vinger geneusd en arm flink aangetikt. Kon ze de arm eerst niet goed bewegen maar bij omhoog doen leek ie goed te schieten.

He jakkes, dar je ook op de stoep niet veilig bent en nog uitgescholden op de koop toe... Waarschijnlijk zou die iedereen hebben uitgescholden, maar een kind uitschelden, bah!

mensen die geen richting aangeven! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.