Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Moederkareltje schreef op 25-09-2023 om 01:54:

het lukt niet te slapen op de rug na mijn operatie. Ik ben kapot moe. Mijn mams heeft kind genomen en nog kan ik niet slapen.

lavande! schreef op 24-09-2023 om 23:37:

[..]

nou en of. Misschien is dat nog het ergste, het onbegrip. Ik ben er de laatste jaren enorm door veranderd, ik ben nu soms aan het proberen om mensen niet te gaan haten, zo diep raakt het onbegrip mij. Voor jou een knuffel, ik begrijp je

Dank je Lavande! 

Ik dacht dat we vandaag zon kregen...De 60 graden was moet nog gedaan.

Dat ik al 2 uur op werk zit te ''wachten''
Er komt letterlijk niks binnen! Soms vraag ik me echt af hoe ik dat op kantoor deed..

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-09-2023 om 12:21

Treurniet schreef op 25-09-2023 om 10:04:

Hier schijnt ie hoor

Treurniet schreef op 25-09-2023 om 10:04:

En wil je de zon om de was te drogen, of om je wasmachine op zonne-energie te laten draaien?

ergernis dekt het niet, eerder gewoon boos.
Zo ontzettend triest voor die kinderen

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5409538/feyenoord-ajax-laatste-wens-make-wish-hooligans-ziek

Auwereel schreef op 25-09-2023 om 12:33:

[..]

En wil je de zon om de was te drogen, of om je wasmachine op zonne-energie te laten draaien?

Het tweede, was buiten kan niet wegens hooikoorts.

Treurniet schreef op 25-09-2023 om 18:30:

[..]

Het tweede, was buiten kan niet wegens hooikoorts.

Mijn zoon snapte laatst in eerste instantie niet waarom ik hem zei dat hij onmiddellijk zijn beddengoed in de was moest stoppen omdat de zon scheen, maar opeens daagde het hem, de zonnepanelen!

Aan man. Eten opeten wat niet voor hem bedoeld was, zeuren dat het een rommeltje is maar zijn eigen zooi ligt ook overal. grrrrr.

Nog steeds geen baby hier. Ik verveel me! Wil 100x liever babyknuffelen dan de hele dag en nacht last hebben van maagzuur en alle andere ongemakken. Wanneer ben je er klaar voor meisje? Wij zijn het al!

Netherfield schreef op 26-09-2023 om 08:24:

Aan man. Eten opeten wat niet voor hem bedoeld was, zeuren dat het een rommeltje is maar zijn eigen zooi ligt ook overal. grrrrr.

Heeeeel herkenbaar 

ik erger me aan de borende buren. Ik ben inmiddels meer dan 24 uur wakker ivm nachtdienst en slapen gaat zo zeker niet lukken. Het komt door mijn oordoppen en andere hulpmiddelen heen. Ik zou soms zo graag op dat hutje op de hei willen wonen. 

Regendrup. schreef op 26-09-2023 om 09:00:

Nog steeds geen baby hier. Ik verveel me! Wil 100x liever babyknuffelen dan de hele dag en nacht last hebben van maagzuur en alle andere ongemakken. Wanneer ben je er klaar voor meisje? Wij zijn het al!

Dat doet me denken aan bijna 27 jaar geleden dat mijn dochter nog ruim een week na de uitgerekende datum op zich liet wachten. En ik werd misselijk, dikke voeten, wat betreft de zwangerschap de vervelendste week. Om dat te compenseren is haar broer een week eerder dan uitgerekend geboren en dat was heel wat gemakkelijker! Dus: sterkte!

Mega menstruatiepijn. Vriend denk dat het nu erger is omdat ik weer begonnen ben met roken. Zou kunnen dus nu baal ik van mezelf, lig al twee dagen dubbel van de kramp en voelt nu als m'n eigen schuld. Stoptober weer stoppen maar pff. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.