Huiskamer
DGHK
24-09-2023 om 14:54
De buurman stond net aan de deur. Ze hebben ALWEER (4de keer dit jaar) de honden van de zoon te logeren. En die honden blaffen echt constant in de tuin. Binnen houden lukt ze blijkbaar niet.
Ze willen het zelf niet maar durven geen nee te zeggen tegen hun zoon.
Vind het vooral zielig voor de buren aan de andere kant. Zij is net bevallen en volop aan het herstellen. Dat lukt toch niet met constant blaffende honden.
Tinydancer
24-09-2023 om 15:19
DGHK schreef op 24-09-2023 om 14:54:
De buurman stond net aan de deur. Ze hebben ALWEER (4de keer dit jaar) de honden van de zoon te logeren. En die honden blaffen echt constant in de tuin. Binnen houden lukt ze blijkbaar niet.
Ze willen het zelf niet maar durven geen nee te zeggen tegen hun zoon.
Vind het vooral zielig voor de buren aan de andere kant. Zij is net bevallen en volop aan het herstellen. Dat lukt toch niet met constant blaffende honden.
Geef als tip dat ze eens een lange wandeling met ze maken, bijv. 2 uur aan een stuk. En daarna binnen een tukkie doen. Is ook fijner voor de pas bevallen buurvrouw.
Koko67
24-09-2023 om 16:19
Muurbloem1985 schreef op 24-09-2023 om 15:38:
Aan Ajax
Nou, zeg dat. Ik erger me echt dood aan dit achterlijke gedoe.
Muurbloem1985
24-09-2023 om 16:25
Koko67 schreef op 24-09-2023 om 16:19:
[..]
Nou, zeg dat. Ik erger me echt dood aan dit achterlijke gedoe.
Dat ook maar als Ajaxsupporter is het helemaal triest, wat een drama.
Auwereel
24-09-2023 om 16:33
oh, misschien is dat de reden waarom er nu hier vuurwerk wordt afgestoken, een supporter had nog vuurwerk over... 
noas_1993
24-09-2023 om 19:23
Zojuist hoor ik het gewonnen liedje van het Junior Eurovisie songfestival op de radio
Klont best goed... maar waarom moet dat refrein Engelstalig?
Doe gewoon alles óf Nederlands óf Engels..
DGHK
24-09-2023 om 19:52
Tinydancer schreef op 24-09-2023 om 15:19:
[..]
Geef als tip dat ze eens een lange wandeling met ze maken, bijv. 2 uur aan een stuk. En daarna binnen een tukkie doen. Is ook fijner voor de pas bevallen buurvrouw.
Deden ze maar eens wandelen met hun eigen hond of de logeerhonden. Hij kan nauwelijks lopen en zijn vrouw loopt met krukken na diverse enkeloperaties.
Toch zelf een hond aanschaffen, echt zo zielig en triest. En dan nu 2 honden erbij.
Ach, morgen werken, dinsdag de hort op met mijn eigen dochtertje, woensdag ook maar iets plannen en dan weer 2 dagen werken. De week is zo hopelijk snel voorbij.
Treurniet
24-09-2023 om 20:13
DGHK schreef op 24-09-2023 om 19:52:
[..]
Deden ze maar eens wandelen met hun eigen hond of de logeerhonden. Hij kan nauwelijks lopen en zijn vrouw loopt met krukken na diverse enkeloperaties.
Toch zelf een hond aanschaffen, echt zo zielig en triest. En dan nu 2 honden erbij.
Onverantwoordelijk om dan een hond te nemen inderdaad. Mijn achterbuurvrouw liet de hond ook nooit uit, en die hond blafte ook alles bij elkaar..
Bakblik
24-09-2023 om 20:22
Kinderen uit de buurt die de hond van de buren helemaal dol maakten door steeds tegen de schutting te bonken als hij blafte en te joelen en gillen als hij nog feller blafte.
Moirmel
24-09-2023 om 21:43
Treurniet schreef op 24-09-2023 om 20:13:
[..]
Onverantwoordelijk om dan een hond te nemen inderdaad. Mijn achterbuurvrouw liet de hond ook nooit uit, en die hond blafte ook alles bij elkaar..
Na een knieoperatie zijn wij enkele jaren met de hond van onze achterbuur gaan wandelen omdat zij het niet meer kon. Hond overleed en tot onze verbazing heeft ze daarna een nieuwe hond aangeschaft terwijl ze er amper mee kan wandelen. Zelf heb ik het opgegeven maar mijn broer gaat nog enkele keren per week met het dier wandelen, omdat het anders wandelingen maakt van amper 100 meter.
lavande!
24-09-2023 om 23:37
Yumi schreef op 24-09-2023 om 11:28:
[..]
Eens, ook liever alleen, maar het onbegrip raakt me wel
nou en of. Misschien is dat nog het ergste, het onbegrip. Ik ben er de laatste jaren enorm door veranderd, ik ben nu soms aan het proberen om mensen niet te gaan haten, zo diep raakt het onbegrip mij. Voor jou een knuffel, ik begrijp je
Moederkareltje
25-09-2023 om 01:54
het lukt niet te slapen op de rug na mijn operatie. Ik ben kapot moe. Mijn mams heeft kind genomen en nog kan ik niet slapen.