Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

amarna schreef op 12-09-2023 om 23:58:

[..]

Ook een BHV-er mag echt NOOIT een patient met slangen in neus of maag laten liggen !!!

Ik was ook zo boos! Uiteraard waren er nog twee verpleegkundigen (denk verpleegkundigen) en de arts bij, plus er kwam vervanging, maar duurde wel voor mijn gevoel heel lang. Hij pakte mijn hand en ik heb daar zo hard in geknepen! (Alsof hij er wat aan kon doen 😊).

Nee, ik heb geen klacht ingediend. Was ook niet eens in me opgekomen. Vind het nu achteraf gezien ook wel gek dat zo’n test niet doorgegeven wordt aan het personeel in de operatiekamer 🤔

Yumi schreef op 13-09-2023 om 10:31:

[..]

Bedankt, ik kijk al genoeg tegen de onderzoeken op en kan dit er niet bij hebben

Er zijn altijd meerdere mensen bij hoor, maar vond het niet leuk!

Yumi schreef op 13-09-2023 om 14:42:

Vraag de opticien een lichtgewicht bril vanwege drukplekken op mijn neus. Zegt hij, neem je er 1 zonder neusvleugels, maar dat gaat niet vanwege klein deukje in mijn neus waar de bril in gaan zitten en dat doet ook pijn.
Krijg ik het antwoord, dan neem je toch gewoon geen bril het is een hulpmiddel en dan heb je dat Keek hem even aan en vroeg, wat heb je dan in gedachten een stok of een hond?
Zag een leuke bril, maar ik vind dit soort stomme uitspraken zo'n ergernis dat ik wel ergens anders heen ga.

Hij dacht aan contactlenzen i.p.v. een bril?

amarna schreef op 13-09-2023 om 21:04:

[..]

Hij dacht aan contactlenzen i.p.v. een bril?

Nee met die vraag was hij al begonnen, maar dat mag niet vanwege droge ogen.

Hij vond dat een hulpmiddel altijd last geeft en als ik dat niet wil, dat ik dan maar niets moest nemen. Hij was een beetje vreemd of niet in de allerbeste stemming...

Yumi schreef op 13-09-2023 om 22:07:

[..]

Nee met die vraag was hij al begonnen, maar dat mag niet vanwege droge ogen.

Hij vond dat een hulpmiddel altijd last geeft en als ik dat niet wil, dat ik dan maar niets moest nemen. Hij was een beetje vreemd of niet in de allerbeste stemming...

Wat een klantonvriendelijke hork zeg! Heb je niet gezegd dat als hij je niet kan helpen, je liever naar een opticien gaat die wel deskundig is?

Poezie schreef op 13-09-2023 om 22:11:

[..]

Wat een klantonvriendelijke hork zeg! Heb je niet gezegd dat als hij je niet kan helpen, je liever naar een opticien gaat die wel deskundig is?

Je kent hem

Nee, ik was hier nog nooit geweest, verwacht zoiets niet was en was stom verbaast. 

ik kom er net achter dat de koelkast de hele nacht niet goed heeft dichtgezeten 🤦Nouja ik ga vanzelf wel merken of het nog te eten is of dat ik een voedselvergiftiging krijg

Weer een miskoop op Vinted. 
Franse maten kleiner als Nederlandse.
Broeken veel te lang ook nog.

Dat KPN nog steeds bezig is met hun werkzaamheden, dit keer aan de overkant van de straat

Aan mensen die niet terugbellen als ik hun voicemail inspreek. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

14-09-2023 om 16:53

aan een paar jongeren in de trein, die nogal grof praten. De ziektes vliegen in het rond, is volgens mij nergens voor nodig.

Ik heb normaal gesproken een blinde vlek voor reclames, maar die bewegende reclame hier telkens in je reageervak gaat me inmiddels wel enorm irriteren! 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

14-09-2023 om 21:48

_Audrey schreef op 14-09-2023 om 21:47:

Ik heb normaal gesproken een blinde vlek voor reclames, maar die bewegende reclame hier telkens in je reageervak gaat me inmiddels wel enorm irriteren!

Ja! Sinds een paar dagen zijn de reclames heel aanwezig en overheersend.

Wandelvrouwtje schreef op 14-09-2023 om 21:48:

[..]

Ja! Sinds een paar dagen zijn de reclames heel aanwezig en overheersend.

Ja, wel heel erg nu he? 

Doemijdieglazenbol schreef op 01-09-2023 om 22:59:

[..]

Dat is niet helemaal random. Er zijn bepaalde producten/combinaties waardoor hij vaker “afgaat”. Dus misschien ben je daardoor net wat vaker de Sjaak. Ik vind het ook altijd vervelend; heb ik net alles in mijn tas getetrist, moet er weer van alles uit. Maar goed, zij doen ook maar gewoon hun werk, denk ik dan.
https://www.margriet.nl/actualiteit/hierdoor-komt-het-dat-je-bij-de-zelfscankassa-s-steeds-wordt-gecontroleerd~b77645b9/

Ik ben ook vaak de sjaak en nu weet ik waarom; ik winkel te langzaam...

Kan best kloppen want loop idd langzaam en vaak tot 3x toe door hetzelfde gangpad omdat ik steeds vergeet op mijn lijstje te kijken (die ik echt wel bij me heb)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.