Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

En nu zit er een mug in de slaapkamer. Ik heb lief als lokaas gevraagd (muggen landen bij voorkeur op hem namelijk) zodat ik hem kan slaan.  Lief denkt dat ik een grapje maak maar hij ligt nu wel naast me   

Loulou39 schreef op 12-09-2023 om 18:17:

[..]

Had ik een keer tijdens een gastroscopie in het ziekenhuis: ging het brandalarm ook af 😱. De verpleegkundige die mij in de gaten moest houden/bij moest staan ging ook meteen weg want BHV-er…..

Lig je daar met een slang in je keel en camera in je maag. Niet bepaald prettig, en ik had het al niet echt naar m’n zin 😝.
(Ergernis met terugwerkende kracht!)

Heel erg foute prioriteitstelling van die BHV-er!  Nooit zomaar de patient aan de toeters en bellen laten liggen !  

Heb je een klacht ingediend, want dit kan echt niet...

Loulou39 schreef op 12-09-2023 om 18:17:

[..]

Had ik een keer tijdens een gastroscopie in het ziekenhuis: ging het brandalarm ook af 😱. De verpleegkundige die mij in de gaten moest houden/bij moest staan ging ook meteen weg want BHV-er…..

Lig je daar met een slang in je keel en camera in je maag. Niet bepaald prettig, en ik had het al niet echt naar m’n zin 😝.
(Ergernis met terugwerkende kracht!)

Ohh wat afschuwelijk ik heb(weer) een gastroscopie gehad maar moet er niet aan denken 😨 Binnenkort 2 vervolgonderzoeken met slang door mijn neus, ga eerst vragen of verpleegkundige BHV-er is want dan ben ik weg 👋🏃

Yumi schreef op 12-09-2023 om 23:53:

[..]

Ohh wat afschuwelijk ik heb(weer) een gastroscopie gehad maar moet er niet aan denken 😨 Binnenkort 2 vervolgonderzoeken met slang door mijn neus, ga eerst vragen of verpleegkundige BHV-er is want dan ben ik weg 👋🏃

Ook een BHV-er mag echt NOOIT een patient met slangen in neus of maag laten liggen !!!

Mijn superhete voeten. Ik heb geen zweetvoeten en ik weet dat koude voeten heel vervelend kunnen zijn. Maar mijn voeten kunnen (met name s nachts in bed) zo heet worden dat het (bijna) pijn doet en me wakker houdt.

En slapen is nooit mijn talent geweest en morgen wil ik topfit zijn om mijn liefste te supporten. Grrrr.

Vakantie geboekt voor mij en de kinderen. Vervolgens moet ik de stoelen voor het vliegtuig reserveren en dat lukt steeds niet. Kreeg steeds een melding dat de geboortedatum niet klopt. 
en uiteraard geen klantenservice meer bereikbaar. Toen ging mij een lichtje branden… Na 12 keer alles invullen… 
Mijn dochter wordt op vakantie 12 en dan wordt ze bij die vliegmaatschappij gezien als volwassene. Dus Ipv het als retourvlucht aan te melden heb ik het nu maar als twee aparte vluchten gedaan. Dat lukte wel. Ben er bijna 2 u mee bezig geweest. 

Kan ik een keer doorslapen tot half 6, word ik om half 4 wakker, pff, word een lange dag 

Gisterenavond laat op fb-reels op een filmpje geklikt waarin ze de laatste dag van een hond lieten zien alvorens ze hem lieten inslapen. 
Om anderen ermee te verblijden, het ook maar gedeeld in mijn overzicht. 

Slecht geslapen, want geen slaappil.
Belt de doktersassistente dat ik te vroeg mijn medicijn heb besteld. Het is ook nooit goed. Ik word hier zo onredelijk van.Straks zijn ze weer niet leverbaar. 

Ik heb een vreselijke kater, ik blijf maar spugen. Zoveel drank is mijn lichaam niet meer gewend. Wat is het toch ook een gif. 

Ik hou niet van dit herfstige weer. En al helemaal niet van de beesten die menen dat ze dan mijn woning moeten kraken. 
Stikt van de spinnen in huis. De grote kat is er maar druk mee. 

amarna schreef op 12-09-2023 om 23:58:

[..]

Ook een BHV-er mag echt NOOIT een patient met slangen in neus of maag laten liggen !!!

Bedankt, ik kijk al genoeg tegen de onderzoeken op en kan dit er niet bij hebben

Ik erger me vandaag aan mensen. 
- iedereen loopt (smerig) te hoesten 
- Zit ik lekker in mijn achtertuin, lopen er allemaal voor mij vreemde mensen door de poort die me aanstaren en niets zeggen 
- Mensen die op straat naar elkaar lopen te roepen en te schreeuwen. Loop even naar elkaar toe zeg.
- Mensen die hun kind urenlang laten jengelen, janken en schreeuwen. 

Taxichauffeur die gisteren tegen mijn man en vanmorgen tegen mij zei dat hij om 1 uur bij kind zijn school zou staan.
Maar daar om 12.20 al was en vond dat kind maar mee moest ( les was nog niet afgelopen)
School belde me en ik heb kind uiteindelijk zelf maar opgehaald 

Vraag de opticien een lichtgewicht bril vanwege drukplekken op mijn neus. Zegt hij, neem je er 1 zonder neusvleugels, maar dat gaat niet vanwege klein deukje in mijn neus waar de bril in gaan zitten en dat doet ook pijn.
Krijg ik het antwoord, dan neem je toch gewoon geen bril het is een hulpmiddel en dan heb je dat  Keek hem even aan en vroeg, wat heb je dan in gedachten een stok of een hond? 
Zag een leuke bril, maar ik vind dit soort stomme uitspraken zo'n ergernis dat ik wel ergens anders heen ga.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.