Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

12-09-2023 om 18:10

Herfstappeltaart schreef op 12-09-2023 om 18:04:

[..]

Ja. Dat kun je dan op een doosje in de koelkast plakken. Zodat elk gezinslid weet wat het eerste op moet.

Poeh oke. Ik wist niet dat het nodig kon zijn!

Koettie schreef op 12-09-2023 om 12:41:

[..]

is de vrouw die de cursus geeft abrupt gestopt omdat het brandalarm bij haar afging en ze bhv'er is.

Had ik een keer tijdens een gastroscopie in het ziekenhuis: ging het brandalarm ook af 😱. De verpleegkundige die mij in de gaten moest houden/bij moest staan ging ook meteen weg want BHV-er…..

Lig je daar met een slang in je keel en camera in je maag. Niet bepaald prettig, en ik had het al niet echt naar m’n zin 😝. 
(Ergernis met terugwerkende kracht!)

Vrijdag is mijn vrije dag en die heb ik keihard nodig met 24/7 de kinderen in mijn uppie. Deze keer een afspraak bij een therapeut gemaakt, daar knap ik altijd zo van op.
Is de juf ziek en zijn de kinderen vrij, baal er zo ontzettend van   
Ik kan wel gaan en ze alleen laten, of bij oma misschien, vriendinnetje, maar het relaxte is eraf, het is weer een regeldag ipv tijd voor mezelf. Bah, laat ze vervanging regelen.

Evaluna schreef op 12-09-2023 om 18:25:

Vrijdag is mijn vrije dag en die heb ik keihard nodig met 24/7 de kinderen in mijn uppie. Deze keer een afspraak bij een therapeut gemaakt, daar knap ik altijd zo van op.
Ik kan wel gaan en ze alleen laten, of bij oma misschien, vriendinnetje, maar het relaxte is eraf, het is weer een regeldag ipv tijd voor mezelf. Bah, laat ze vervanging regelen.

Dat is niet zo makkelijk hè met al het personeelstekort.

Herfstappeltaart schreef op 12-09-2023 om 18:27:

[..]

Dat is niet zo makkelijk hè met al het personeelstekort.

Dit is het ergenis topic, volgens mij mag ik me hier ongenuanceerd en onredelijk ergeren aan dingen waar ik super de balen van heb. 

Evaluna schreef op 12-09-2023 om 18:29:

[..]

Dit is het ergenis topic, volgens mij mag ik me hier ongenuanceerd en onredelijk ergeren aan dingen waar ik super de balen van heb.

Oké, ga je gang  . Het was meer het "laat ze vervanging regelen" wat me onaangenaam trof. 

Loulou39 schreef op 12-09-2023 om 18:17:

[..]

Had ik een keer tijdens een gastroscopie in het ziekenhuis: ging het brandalarm ook af 😱. De verpleegkundige die mij in de gaten moest houden/bij moest staan ging ook meteen weg want BHV-er…..

Lig je daar met een slang in je keel en camera in je maag. Niet bepaald prettig, en ik had het al niet echt naar m’n zin 😝.
(Ergernis met terugwerkende kracht!)

Zoooo dat is ellende zeg! Wel vals alarm? 

En jawel , ben ik vanmiddag weeeer in slaap gevallen. Als het dan toch perse moet , dan graag slaapje voor 15 uur, anders doe ik savonds weer geen oog dicht!

En ik wordt stapel van al die pakketten die je op moet halen . Ja, ik weet het, ik heb ze zelf besteld, maar vooral voor DHL staat hier meestal een rij.

Broodjebrie schreef op 12-09-2023 om 16:27:

[..]

Kruisje er al ingezet?

Ook al ja 

Koettie schreef op 12-09-2023 om 18:52:

[..]

Zoooo dat is ellende zeg! Wel vals alarm?

Ja, gelukkig wel 😅 

De MDL arts zei achteraf dat als er wel iets fout was, ze nooit zonder mij weg zou gaan, ook al moest ze mij over haar schouder gooien en naar buiten rennen 😁

Ik stap net van mijn fiets in de garage zoals zowat dagelijks maar ik glij op de een of andere manier uit en beland op mijn linkerknie. Rechterknie deed ook al pijn

Pooh-Bear schreef op 12-09-2023 om 11:45:

Aan mijn werk melde me vanmorgen ziek. Ben al 3 dagen flink verkouden met wat lichte verhoging en erg moe. Vanmorgen zag ik het niet zitten een hele dag te moeten werken dus ziek gemeld wil hij me vanmiddag om 14.00 alweer bellen om te vragen hoe het gaat en of ik morgen weer kan werken.
uh zoveel veranderd er niet in die paar uurtjes.

Klinkt als mijn leidinggevende 

aan een van onze leveranciers.... eeuwig en altijd het zelfde gezeik nu is een van de meeste gebruikte kleuren niet leverbaar tot eind okt WTF

Op een bij gestaan met mijn blote voet. Die vond dat geen goed idee en heeft mij gestoken. En ik moest vandaag heel veel lopen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.