Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan mijn werk melde me vanmorgen ziek. Ben al 3 dagen flink verkouden met wat lichte verhoging en erg moe. Vanmorgen zag ik het niet zitten een hele dag te moeten werken dus ziek gemeld wil hij me vanmiddag om 14.00 alweer bellen om te vragen hoe het gaat en of ik morgen weer kan werken.
uh zoveel veranderd er niet in die paar uurtjes.

Koettie schreef op 12-09-2023 om 10:45:

Heb teams crusus en vind het onderwerp super leuk maar via teams... Slechte verbinding ook dus nu mn eigen laptop maar probeten ipv werk

Andere laptop zelfde probleem terwijl mn vriend thuiswerkt met prima verbinding. Vervolgens beginnen mijn bovenburen met een onaangekondigde badkamer verbouwing en is de vrouw die de cursus geeft abrupt gestopt omdat het brandalarm bij haar afging en ze bhv'er is. 

Waarom moet ik altijd de fouten van anderen verbeteren 
Doe je werk goed, dan hoef ik niet speciaal terug te komen om het op te lossen 

Koettie schreef op 12-09-2023 om 12:41:

[..]

Andere laptop zelfde probleem terwijl mn vriend thuiswerkt met prima verbinding. Vervolgens beginnen mijn bovenburen met een onaangekondigde badkamer verbouwing en is de vrouw die de cursus geeft abrupt gestopt omdat het brandalarm bij haar afging en ze bhv'er is.

Dit is wel een wet van Murphy-dag voor jou..

Kreeg vrijdag een briefje in de bus da KPN gisteren zou komen om glasvezel aan te leggen in de staat.
Aangezien er gister einde van de dag een kabeltje naast m'n woning uitstak ging ik ervan uit dat het klaar was. Kom ik net thuis, zijn ze nu (pas) de stoep open aan het breken

Uhh, waar is de logica?

Treurniet schreef op 12-09-2023 om 09:28:

[..]

Ceterizine nemen, te koop bij oa Lidl

Ook al gepakt, helpt ook niet.

Schemerlampje schreef op 12-09-2023 om 13:56:

[..]

Dit is wel een wet van Murphy-dag voor jou..

Hahah ja he. Inmiddels is de cursusgever al twee keer weggeroepen wegens vals alarm. Nu via mobiel wel goede verbinding gelukkig. 

Dolfje schreef op 12-09-2023 om 14:33:

[..]

Ook al gepakt, helpt ook niet.

Azaron ook al geprobeerd?

Broodjebrie schreef op 12-09-2023 om 16:05:

[..]

Azaron ook al geprobeerd?

Ja .

Dolfje schreef op 12-09-2023 om 16:22:

[..]

Ja .

Kruisje er al ingezet?

Dat je bij het Voedingscentrum "eerst op tape"  kunt bestellen in het kader van de week tegen voedselverspilling. Gratis, alleen de verzendkosten betaal je. Leuk bedoeld hoor, maar ik kan zelf ook wel een stukje schilderstape op een doosje wat het eerste op moet plakken en daar 'eerst op'  op schrijven. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

12-09-2023 om 18:03

Herfstappeltaart schreef op 12-09-2023 om 18:01:

Dat je bij het Voedingscentrum "eerst op tape" kunt bestellen in het kader van de week tegen voedselverspilling. Gratis, alleen de verzendkosten betaal je. Leuk bedoeld hoor, maar ik kan zelf ook wel een stukje schilderstape op een doosje wat het eerste op moet plakken en daar 'eerst op' op schrijven.

Wat.is de bedoeling daarvan? Dat je weet wat er het eerst op moet?

Wandelvrouwtje schreef op 12-09-2023 om 18:03:

[..]

Wat.is de bedoeling daarvan? Dat je weet wat er het eerst op moet?

Ja. Dat kun je dan op een doosje in de koelkast plakken. Zodat elk gezinslid weet wat het eerste op moet.

Herfstappeltaart schreef op 12-09-2023 om 18:01:

Dat je bij het Voedingscentrum "eerst op tape" kunt bestellen in het kader van de week tegen voedselverspilling. Gratis, alleen de verzendkosten betaal je. Leuk bedoeld hoor, maar ik kan zelf ook wel een stukje schilderstape op een doosje wat het eerste op moet plakken en daar 'eerst op' op schrijven.

Ik las het ja, verzendkosten € 1,- en gratis retour. Misschien moeten we met zijn allen 'n rol bestellen en retour sturen, dan stoppen ze heel snel met dit soort domme acties 

Yumi schreef op 12-09-2023 om 18:05:

[..]

Ik las het ja, verzendkosten € 1,- en gratis retour. Misschien moeten we met zijn allen 'n rol bestellen en retour sturen, dan stoppen ze heel snel met dit soort domme acties

Ja ik vind dit echt een onzinproduct.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.