Huiskamer
amarna
05-09-2023 om 17:41
Ik ben ik Griekenland nu. Het regende vannacht. Vanochtend kropen er diverse huisjesslakken op het pad voor onze hotelkamer. Tot er een dom wijf langsliep en ze expres dood trapte. Waarom???? Nuttige onschuldige dieren....
Ik kan zo iemand in elkaar slaan, word daar driftig van. Manlief kon me nog net tegenhouden ander was ik haar aangevlogen! Takkewijf 
Moirmel
05-09-2023 om 17:44
amarna schreef op 05-09-2023 om 17:41:
Ik ben ik Griekenland nu. Het regende vannacht. Vanochtend kropen er diverse huisjesslakken op het pad voor onze hotelkamer. Tot er een dom wijf langsliep en ze expres dood trapte. Waarom???? Nuttige onschuldige dieren....
Ik kan zo iemand in elkaar slaan, word daar driftig van. Manlief kon me nog net tegenhouden ander was ik haar aangevlogen! Takkewijf
Hoop dat je een beetje oppast. Volgens de krant geven ze zeer stevige regenval in Griekenland, dus blijf veilig.
amarna
05-09-2023 om 17:51
Moirmel schreef op 05-09-2023 om 17:44:
[..]
Hoop dat je een beetje oppast. Volgens de krant geven ze zeer stevige regenval in Griekenland, dus blijf veilig.
Hevige regenbuien af en toe. Wij zijn op Zakynthos, de westelijke eilanden. In het oosten overstromingen. Donderdag gaat het opknappen.
Treurniet
05-09-2023 om 20:32
amarna schreef op 05-09-2023 om 17:41:
Mijn moeder wilde ook nooit slakken in haar tuin. De reden weet ik niet.
redbulletje
05-09-2023 om 20:35
Treurniet schreef op 05-09-2023 om 20:32:
[..]
Mijn moeder wilde ook nooit slakken in haar tuin. De reden weet ik niet.
Die vreten de planten op.
Auwereel
05-09-2023 om 20:58
Ik ben al weer een poos geleden op mijn elleboog in glas gevallen. Dat is goed genezen, maar mijn elleboog is nog wel gevoeliger dan normaal als ik 'm ergens tegenaan stoot. En als ik me eenmaal gestoten heb, dan stoot ik me vaker en vaker en elke keer is het gevoeliger. Auw!
Echt een irritatiefactor tot en met!
Yumi
05-09-2023 om 22:25
Vanmiddag iemand op de fiets die blikjes zocht, tussen het plastic afval. Achterop zijn fiets een grote bak en aan de voorkant een mand.
De zakken die aan een lantaarnpaal hangen haalde hij eraf, en ter hoogte van een blikje maakte hij een gat. Fietste weg, en liet alle (kapotte) zakken op de grond staan...ben meteen bang voor ongedierte 🐁🐀
De meeste weer teruggehangen maar er waren ook zakken die helemaal open lagen.
Mama-Inge
06-09-2023 om 06:14
Gisteravond met hoofdpijn naar bed gegaan
Vanmorgen opgestaan en de hoofdpijn is nog niet over.
Beterlaat2021!
06-09-2023 om 07:50
redbulletje schreef op 05-09-2023 om 20:35:
[..] Die (slakken) vreten de planten op.
Als je eens slakken wilt 'verzamelen' : komkommer neerleggen, daar zijn ze dol op!
Ik had een oude komkommer op mijn composthoopje gelegd, de volgende dag zaten er allemaal slakken op en later was de komkommer compleet verdwenen.
FaithfulDuck87
06-09-2023 om 07:57
Aan mijn kat. Gisteravond niet binnen gekomen (doet ze wel vaker) maar nu is ze er nog niet.
Broodjebrie
06-09-2023 om 07:58
aan een spiertje in mijn onderrug. 2 dagen geleden blijkbaar een verkeerde beweging gemaakt.
FaithfulDuck87
06-09-2023 om 09:27
Friezinnetje schreef op 06-09-2023 om 07:57:
Aan mijn kat. Gisteravond niet binnen gekomen (doet ze wel vaker) maar nu is ze er nog niet.
ik was op zoek in de buurt en komt ze ineens achter heg vandaan. Of was er niets gebeurt. Nou ja, ze is er weer.
oudmaarnognietkoud
06-09-2023 om 10:05
redbulletje schreef op 04-09-2023 om 20:02:
Een terrasje waar ze opeens geen vleesbitterballen en normaal bittergarnituur meer serveerden. Rot op met die veganmeuk!
Ik trakteerde mijzelf wel eens op een saucijzenbroodje na controle in het ziekenhuis. Of ik een vegan-saucijzenbroodje wilde? Nee muts, als ik dat wil dan vraag ik er wel om.
De gewone broodjes waren voor het geld ook niet echt geweldig dus die gewoonte heb ik geschrapt. Weer een klant minder
Treurniet
06-09-2023 om 10:14
Aan het bedrijf Magische Poten wat verkoopt via Facebook. De producten die zij verkopen zijn precies hetzelfde, maar 10 keer zo duur als via AliExpress. Ik heb helaas iets besteld vorige week maandag en is nog steeds niet bezorgd.