Huiskamer
Auwereel
30-08-2023 om 12:42
Poekewiki schreef op 30-08-2023 om 11:14:
Geërgerd aan de emballage/retouren machine die weer eens "kapot" was in mijn lokale Jumbo. Geloof het ondertussen niet meer. Is om de haverklap en heeft volgens mij te maken met de beperkte capaciteit die ze achter de schermen hebben. Begrijp ik dan best, maar zeg dat dan. Altijd dat stomme briefje op de automaat.
En dan maar weer je nieuwe boodschappen bij in die draagtas proppen waar je de lege flesjes/blikjes al in hebt zitten.
Broodjebrie
30-08-2023 om 13:34
aan een akkefietje in de familie, waar ik in betrokken word. Laat mij erbuiten aub 
lientje69
30-08-2023 om 13:36
Aan mezelf
Moe , lamlendig en geen zin te werken. Vannacht slecht geslapen, dat krijg je dan.
Poekewiki
30-08-2023 om 14:37
SuzyQFive schreef op 30-08-2023 om 11:32:
[..]
Hier bij de appie moet mijn dochter dan regelmatig de embalage handmatig doen. Kunnen ze daar toch ook wel?
Neen helaas - "wij kunnen helaas geen handmatige verwerking doen - bedankt voor uw begrip". Ik begrijp het niet, dus niets te danken jongens.
De fotostrip is wel erg grappig 
duizel
30-08-2023 om 19:58
dat ik last heb van hormonen en naar snoep blijf grijpen. Ik wil afvallen. Ik wil dit niet maar die het toch 
Auwereel
30-08-2023 om 20:09
Aan de automobilist die
(1) reed waar gewone auto's niet mogen komen
(2) mij als fietser geen voorrang gaf, wat daar wel moet; dat staat overduidelijk aangegeven met borden, haaientanden. En ze kwam van links.
(3) ze zag me waarschijnlijk niet
omdat ze al rijdend bezig was met haar mobieltje op het stuur waar ze met haar neus bovenop zat.
Gelukkig heeft mijn fiets goede remmen...
SuzyQFive
30-08-2023 om 20:46
Auwereel schreef op 30-08-2023 om 20:09:
Aan de automobilist die
(1) reed waar gewone auto's niet mogen komen
(2) mij als fietser geen voorrang gaf, wat daar wel moet; dat staat overduidelijk aangegeven met borden, haaientanden. En ze kwam van links.
(3) ze zag me waarschijnlijk niet
omdat ze al rijdend bezig was met haar mobieltje op het stuur waar ze met haar neus bovenop zat.
Gelukkig heeft mijn fiets goede remmen...
Hey! Reed jij waar mijn stiefkinderen reden? 🤭. Die kwamen ook al mopperend binnen over een auto op een soort fietspad.
Auwereel
30-08-2023 om 20:54
Nee, het is een weg verboden voor personenauto's, alleen bepaalde vrachtwagens mogen er komen. Jammer dat dit elders ook gebeurt...
Moederkareltje
30-08-2023 om 21:33
Dat ik nog maar 2 luiers in huis heb en ik morgenochtend meteen naar de winkel moet.
Koko67
30-08-2023 om 22:23
Dat ik een blauwe sok per ongeluk heb meegewassen in de witte was.
Mijn witte t- shirts zijn nu grijzig.
Yumi
30-08-2023 om 22:52
Vanmorgen afspraak met de ergotherapeut, blijkt dat ze 10 minuten voor dat ze hier zou zijn een sms heeft gestuurd dat ze vanwege omstandigheden niet komt. Zag het pas later omdat ik het geluid voor berichten vaak uitzet. Ik vind dat raar, zo kort van te voren afzeggen... dat weet je toch eerder, zeker omdat ze hierheen komt met de auto, en al onderweg zou moeten zijn. Nu kan er altijd iets gebeuren maar dan bel je toch?
lavande!
31-08-2023 om 06:10
Yumi schreef op 30-08-2023 om 22:52:
Vanmorgen afspraak met de ergotherapeut, blijkt dat ze 10 minuten voor dat ze hier zou zijn een sms heeft gestuurd dat ze vanwege omstandigheden niet komt. Zag het pas later omdat ik het geluid voor berichten vaak uitzet. Ik vind dat raar, zo kort van te voren afzeggen... dat weet je toch eerder, zeker omdat ze hierheen komt met de auto, en al onderweg zou moeten zijn. Nu kan er altijd iets gebeuren maar dan bel je toch?
ja heel irritant dit. Dit zou ik ook zeker bespreken de volgende keer, uitleg is wel nodig dan. Zeker omdat jij waarschijnlijk ook moeite doet om je bed uit te komen, terwijl dat vaak lastig is neem ik aan? door long covid?
Yumi
31-08-2023 om 10:41
lavande! schreef op 31-08-2023 om 06:10:
[..]
ja heel irritant dit. Dit zou ik ook zeker bespreken de volgende keer, uitleg is wel nodig dan. Zeker omdat jij waarschijnlijk ook moeite doet om je bed uit te komen, terwijl dat vaak lastig is neem ik aan? door long covid?
Klopt, ik heb long covid en kan ook niet meer dan 1 afspraak per dag maken, juist een ergotherapeut zou daar rekening mee moeten houden.
_Audrey
31-08-2023 om 11:23
Yumi schreef op 31-08-2023 om 10:41:
[..]
Klopt, ik heb long covid en kan ook niet meer dan 1 afspraak per dag maken, juist een ergotherapeut zou daar rekening mee moeten houden.
Nou, ze komt niet 'door omstandigheden'. Dat was vast niet om jou te pesten, wie weet wat er aan de hand is.