Huiskamer
Netherfield
29-08-2023 om 19:10
In de Jumbo, iig de onze, zijn geen papieren zakken meer om je fruit in te doen. De plastic zakjes waren al eerder weg. Man heeft het gevraagd, was ivm milieu. Dan moet ik er dus steeds aan denken om zo’n groentezakje mee te nemen als ik appels ofzo wil kopen. Dat gaat mis…
Treurniet
29-08-2023 om 20:17
Netherfield schreef op 29-08-2023 om 19:10:
In de Jumbo, iig de onze, zijn geen papieren zakken meer om je fruit in te doen. De plastic zakjes waren al eerder weg. Man heeft het gevraagd, was ivm milieu. Dan moet ik er dus steeds aan denken om zo’n groentezakje mee te nemen als ik appels ofzo wil kopen. Dat gaat mis…
Helaas in de Aldi , Lidl en Ah ook geen papieren zakken..
Treurniet
29-08-2023 om 20:18
Ik heb vanmorgen gezichtsmelk in mijn haar gesmeerd, in plaats van antiklit cremespoeling 
Auwereel
29-08-2023 om 20:23
Wieder schreef op 28-08-2023 om 13:42:
Dat ik zo heerlijk de levering van onze nieuwe bedbodems mijn man in de schoenen had geschoven, ze komen morgen en dan werk ik. En dat ik net een mailtje krijg dat ze tussen 8 en half 10 komen en ik pas om half 12 weg moet 🙄. Moet ik ook nog vroeg mijn bed uit, en mijn man zit me uit te lachen.
Oooh, wat wat een pech voor je! Je kunt ook moeilijk blijven liggen als ze bedbodems komen brengen!
Treurniet
29-08-2023 om 22:10
rooiekater schreef op 29-08-2023 om 21:42:
Stom brein ik ben moe maar brein gaat effe nu al mijn fouten af.
Waarschijnlijk is er een samenhang.
Bakblik
30-08-2023 om 07:00
Dat ik gisteren dacht dat een was draaien niet nodig was. Gisteren allebei de kinderen een praktijkdag van de studie........
Even vergeten dat van dochter alles in de was moet na 1 dag op het laboratorium. En dat zoon nogal fysiek werk doet en de kleding dus naar zweet ruikt. Gisteren had ik buiten kunnen drogen nu moet alles binnen drogen. Ik ga ook nog sporten zo nog meer was.......
PerfumedAlpaca84
30-08-2023 om 07:01
rooiekater schreef op 29-08-2023 om 21:42:
Stom brein ik ben moe maar brein gaat effe nu al mijn fouten af.
Dit lag ik gisteren ook te doen, heel irritant inderdaad.
En mijn computer heeft de geest gegeven. Ik heb dat ding nodig
Koettie
30-08-2023 om 07:15
Ben ongesteld en wèèt dat de hormonen zijn maar wil alleen maar jankend in bef liggen. Zie zo op tegen werken de hele dag, ben zo moe.
Dolfje
30-08-2023 om 08:21
Friezinnetje schreef op 30-08-2023 om 06:53:
Dat ik al weer zo vroeg wakker ben. Ik heb vakantie..
Nou herkenbaar. De dagen voor vandaag was ik ook elke keer tussen 6 en 6:45 al wakker. Vandaag iets boot 6 wakker en gelukkig weer in slaap gevallen tot nu.
SuzyQFive
30-08-2023 om 08:53
De kat…
Mijn vriend is verhuisd. De katten gaan altijd mee heen en weer tussen zijn en mijn huis. Nu hadden we ons nog niet gerealiseerd dat dit huis een zodanig andere indeling heeft dat ze hier wel gewoon naar boven kunnen. Alleen in de woonkamer laten is niet handig ivm voer en kattenbak.
Met als resultaat dat een van de katten gisteravond en vanmorgen vanaf 5u voor onze deur heeft lopen mauwen 🤦🏼♀️. Dat doet ie altijd, vandaar dat ze ‘s avonds nooit naar boven mogen. Nu was het even een stuk extremer omdat het hun eerste dag hier was.
Beterlaat2021!
30-08-2023 om 10:04
Ach, maar weer eens geërgerd aan Weeronline.
De tekst, grafiek en de radarbeelden kwamen totaal niet overeen!
Maar het is me wel gelukt om een droge wandeling te maken.
Poekewiki
30-08-2023 om 11:14
Geërgerd aan de emballage/retouren machine die weer eens "kapot" was in mijn lokale Jumbo. Geloof het ondertussen niet meer. Is om de haverklap en heeft volgens mij te maken met de beperkte capaciteit die ze achter de schermen hebben. Begrijp ik dan best, maar zeg dat dan. Altijd dat stomme briefje op de automaat.
En dan maar weer je nieuwe boodschappen bij in die draagtas proppen waar je de lege flesjes/blikjes al in hebt zitten.
SuzyQFive
30-08-2023 om 11:32
Poekewiki schreef op 30-08-2023 om 11:14:
Geërgerd aan de emballage/retouren machine die weer eens "kapot" was in mijn lokale Jumbo. Geloof het ondertussen niet meer. Is om de haverklap en heeft volgens mij te maken met de beperkte capaciteit die ze achter de schermen hebben. Begrijp ik dan best, maar zeg dat dan. Altijd dat stomme briefje op de automaat.
En dan maar weer je nieuwe boodschappen bij in die draagtas proppen waar je de lege flesjes/blikjes al in hebt zitten.
Hier bij de appie moet mijn dochter dan regelmatig de embalage handmatig doen. Kunnen ze daar toch ook wel?