Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Lollypopje schreef op 26-08-2023 om 17:32:

[..]

Ik moet de volgende keer hier eerder gaan klagen, want toen werd er aangebeld

Ik wilde zeggen: naar de wc gaan! Dan weet je zeker dat de bel gaat zodra je broek op je knieën hangt 😄

Aan mijn "ik-erger-me-aan-alles"-man. 

Lollypopje schreef op 26-08-2023 om 17:32:

[..]

Ik moet de volgende keer hier eerder gaan klagen, want toen werd er aangebeld

Dat heb ik ook diverse malen gehad, ik klaag ergens over op dit forum en prompt wordt het opgelost!

Waarom moet man altijd meer als mij.
Altijd het grootste stuk vlees, extra schep dit of dat
En eten we ijs als toetje, dan ook het schaaltje afgeladen vol.
Vla ofzo ook
En dan 's avonds de kast door voor snaaierij 

Schemerlampje schreef op 26-08-2023 om 17:33:

[..]

Eet smakelijk!

Ik had Indiaas besteld. Bij een ander dan normaal, want daar waren de prijzen flink gestegen en die was al niet de goedkoopste.

Helaas vielen de bahji bij de nieuwe heel erg tegen. Echt super droog. Dat was wel een ergernis, want daar had ik juist heel erg zin in.

Gelukkig was de butter chicken wel heel lekker, al was de kip zo fijn gesneden dat je hem niet eens hoefde te kouwen 😂

Zolder aan het opruimen. Man helpt niet want daar heb ik alleen maar last van, maar alleen opruimen is niet leuk. 

Het enige wat hij dan doet is vragen of er spullen weg kunnen. Meeste spullen zijn van zijn hobbies (surfen enzo, groot spul), dat zou een hoop ruimte schelen! Maar dat bedoelt hij natuurlijk niet. Grrrrr. 

Ik ben bang dat ik toch echt een buikgriep te pakken heb. Merk dan meteen dat erge buikpijn weer een trigger is. 
Hopelijk lukt het om zo in slaap te vallen. 

Ik probeer uit te vinden of ik mijn cbdolie met < 0,2% thc mee mag nemen  naar Italië.  Maar zelfs bij de douane  weten ze het niet. Op elke site staat weer andere info. Dus zou ik  een mail moeten sturen naar het Italiaanse  vliegveld en daar moeten vragen. Of bellen. Jeetje, laat maar zitten dan.  Gedoe, je zou zeggen dat er online een eenduidig  antwoord  te vinden zou moeten zijn. Neem wel een extra grote  doos paracetamol  mee. En laat de cbd maar thuis dan.

lientje69 schreef op 28-08-2023 om 12:23:

Ik probeer uit te vinden of ik mijn cbdolie met < 0,2% thc mee mag nemen naar Italië. Maar zelfs bij de douane weten ze het niet. Op elke site staat weer andere info. Dus zou ik een mail moeten sturen naar het Italiaanse vliegveld en daar moeten vragen. Of bellen. Jeetje, laat maar zitten dan. Gedoe, je zou zeggen dat er online een eenduidig antwoord te vinden zou moeten zijn. Neem wel een extra grote doos paracetamol mee. En laat de cbd maar thuis dan.

https://www.cbdolie.nl/cbd-in-het-vliegtuig-wat-zijn-de-regels/#:~:text=Voor%20medicijnen%2C%20zoals%20medicinale%20cannabis,0%2C05%25%20THC%20bevatten.

Lientje, heb je hier iets aan. Schengenverklaring duurt wel even om aan te vragen maar dan ben je in ieder geval safe.

Als je per auto reist zou ik het gewoon zonder doen. De kans dat ze je hele auto uitpakken aan de grens is minimaal.

Bakblik, deze had ik ook al gevonden.  Maar dat is denk ik als je het via de huisarts krijgt. Ik gebruik het op eigen initiatief . Bovendien  staat er op mijn afbeelding  < 0,2% thc en dat is meer dan de < 0,05 in dit artikel.  Ik denk dat ik het maar gewoon  thuislaat.  Weekje zonder moet ik hopelijk  door kunnen  komen, desnoods  maar extra paracetamol  slikken. 

Dat ik zo heerlijk de levering van onze nieuwe bedbodems mijn man in de schoenen had geschoven, ze komen morgen en dan werk ik. En dat ik net een mailtje krijg dat ze tussen 8 en half 10 komen en ik pas om half 12 weg moet 🙄. Moet ik ook nog vroeg mijn bed uit, en mijn man zit me uit te lachen...

Dat er gisteren een bericht van school komt wie er kan rijden naar een uitje. Daar stond datum a bij, dus ik geef me op want dan ben ik vrij. Het vervoer is inmiddels geregeld, dus er komt een nieuw bericht en daarin staat datum b! In de avond is in het eerste bericht de datum veranderd, nadat ik me heb opgegeven. Ik kan op datum b niet. Maar er staat in het 2e bericht ook helemaal niks over dat de datum is veranderd, niet eens de vraag of de opgegeven mensen wel nog kunnen of wat dan ook. Echt hoor, wat een heerlijke communicatie weer nou, het is dus niet geregeld nog, want ik kan alvast niet. En ik baal er van, keek er naar uit om mee te gaan

Niet echt "vandaag", want dus gisteravond.  Maar dat er dus op de rij voor me een vrouw diverse keren minutenlang de voorstelling ging filmen in het theater.  Dus dan zit je tegen een oplichtend scherm aan te kijken.  Was vrij donker in de zaal, dus je kon er niet naast kijken.  Nog even zitten overleggen om haar aan te tikken, maar dan werk je ook weer storend voor de rest van de zaal, want dan komt er wellicht ook nog een fluister discussie.

Ik vind het op festivals en concerten al zo stom al die telefoontjes, maar hiervan vraag ik me dus echt af wat je nog achteraf met zo'n filmpje moet. 

Er zou gisteren in het ziekenhuis een overleg zijn of ik geopereerd moet worden. Zie ik net in mijn dossier dat het overleg verplaatst is naar 19 september.  Gdvr, ik ben al zo vreselijk gestrest, moet ik nog langer wachten  

Ik ga maar niet meer inloggen,  dat helpt ook niet voor je stresslevel. 

Gisteravond zaten wij een restaurant en naast ons zaten er mensen naast ons te videobellen. En hard ook. Ik vind bellen in het openbaar al irritant om te doen en te horen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.