Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

ToetieToover schreef op 25-08-2023 om 08:31:

[..]

Nee joh ik ga nu gewoon pindakoekjes bakken hoor. Ik zou willen dat je mijn buurvrouw was dan had ik het even voor je gedaan.

Ahhh wat lief.

Ik denk daar dan niet eens aan, het moet dan ook gewoon meteen allemaal weg.

Ik had daarna overigens geen trek mee in thee en ontbijt. Zie dat spul gewoon nog voor me. Echt hoe dat in een nacht kan ontstaan.

Nu vandaag alleen nog de trap af, om de schone vuilniszak waar ik alles in heb gegooid weg te gooien en een lieve kennis een cadeautje afgeven voor een jarige vriend van ons. Maar meer doe ik niet meer dit weekend.

En lekker hoor pindakoekjes. Genieg er van

Lollypopje schreef op 25-08-2023 om 08:35:

[..]

Ahhh wat lief.

Ik denk daar dan niet eens aan, het moet dan ook gewoon meteen allemaal weg.

Ik had daarna overigens geen trek mee in thee en ontbijt. Zie dat spul gewoon nog voor me. Echt hoe dat in een nacht kan ontstaan.

Nu vandaag alleen nog de trap af, om de schone vuilniszak waar ik alles in heb gegooid weg te gooien en een lieve kennis een cadeautje afgeven voor een jarige vriend van ons. Maar meer doe ik niet meer dit weekend.

Kan die lieve kennis niet even de vuilniszak weggooien? Scheelt jou weer een keer de trap. Ik zou dat geen probleem vinden.

Schemerlampje schreef op 25-08-2023 om 08:38:

[..]

Kan die lieve kennis niet even de vuilniszak weggooien? Scheelt jou weer een keer de trap. Ik zou dat geen probleem vinden.

Mijn plan is om het te combineren. Dus als ik toch de trap af moet meteen ook die zak mee te nemen.

Maar als dat te veel was, zou hij het vast en zeker doen 😊

Ik heb wat nieuwe kleding nodig maar ik kan steeds maar niet slagen. Het is te lang, te wijd, synthetische stof of wel van katoen maar dan kun je er doorheen kijken.

Daarom net naar een dure dameszaak gegaan omdat ik wel wat meer wilde betalen.  Helaas werd ik daar zowat genegeerd terwijl de 60+ dames met alle egards ontvangen werden. De kleinste maat was 38 maar veel te groot, terwijl ik normaal maat 40 heb.

Goed voor mijn portemonnee, dat wel.

alhambra schreef op 25-08-2023 om 11:10:

Ik heb wat nieuwe kleding nodig maar ik kan steeds maar niet slagen. Het is te lang, te wijd, synthetische stof of wel van katoen maar dan kun je er doorheen kijken.

Daarom net naar een dure dameszaak gegaan omdat ik wel wat meer wilde betalen. Helaas werd ik daar zowat genegeerd terwijl de 60+ dames met alle egards ontvangen werden. De kleinste maat was 38 maar veel te groot, terwijl ik normaal maat 40 heb.

Goed voor mijn portemonnee, dat wel.

Nou, precies hetzelfde vandaag! Echt helemaal nergens kunnen slagen. Wilde een mooie verjaardagsjurk maar zelfs de dure winkels die ik normaal oversla hadden niets moois. Gekke kleuren combinaties die me niet staan, gekke stofjes of franjes. Dus maar in mn kast neuzen zo

Lollypopje schreef op 25-08-2023 om 07:55:

Ik heb zo'n vuilnisbak met daarin dfie kleine bakjes. Omdat ik niet meer kook, gaat er vrij weinig in de groene. Dus die was al een tijd niet geleegd.
Wil ik net mijn theezeefje daarin legen, tref ik daar een gigantische gele schimmelinvestatie die uiteraard ook naat de rest was doorgeslagen 🤢

Dus ik begon mijn ochtend met die schoonmaken in de douche (heb geen buiten kraan, dus dit is het handigst). Waarbij ik uiteraard zo dom was om de kraan aan te zetten terwijl de douchekop nog los lag en ik dus alles inclusief mijzelf onderspoot. Kon die kop net opvangen met een vuilnisbakje, want die spuit natuurlijk alle kanten op, alleen daardoor spoot het vuil natuurlijk ook alle kanten op.

En nu ben ik misselijk, voel me vies (heb me wel gewassen met een wegwerp washandschoentje en schone kleren aangetrokken) en ben doodop terwijl mijn dag nog niet eens is begonnen. Ik denk dat ik voor de komende drie dagen door mijn energie heen ben en dat terwijl ik nog aan het bijkomen was van de massage van dinsdag 😒

Ik snap die zin van die buitenkraan niet?

Miepjecody schreef op 25-08-2023 om 18:38:

[..]

Ik snap die zin van die buitenkraan niet?

Een smerig klusje doe je liever buiten dan in de douche en dan is die buitenkraan een stuk makkelijker

Yumi schreef op 25-08-2023 om 18:41:

[..]

Een smerig klusje doe je liever buiten dan in de douche en dan is die buitenkraan een stuk makkelijker

Dat inderdaad. Je wil die smerigheid liever niet in je douche hebben, maar ik huur een etage dus weinig keus. Maar dat maakte het voor mij nog ranziger dan het al was.

Koettie schreef op 25-08-2023 om 16:16:

[..]

Nou, precies hetzelfde vandaag! Echt helemaal nergens kunnen slagen. Wilde een mooie verjaardagsjurk maar zelfs de dure winkels die ik normaal oversla hadden niets moois. Gekke kleuren combinaties die me niet staan, gekke stofjes of franjes. Dus maar in mn kast neuzen zo

Ja, echt irritant. De kledingverkoop is teruggelopen. Ze geven als oorzaak Corona en nu de inflatie. Dat klopt maar het helpt ook niet wat er nu in de winkels hangt. Vooral zulke slechte kwaliteit. Mannenkleding is van betere en mooiere stoffen over het algemeen. 

Ik zag vandaag een vrouw oversteken en haar doorschijnende top viel gelijk op. Doorschijnend omdat de stof zo dun is, niet omdat zij een sexy outfit dacht te dragen.

Yumi schreef op 25-08-2023 om 18:41:

[..]

Oooooh ik heb verkeerd gelezen dacht dat ze de douche schoon ging maken

Veel gedaan vandaag. Nu ben ik er wel klaar mee eigenlijk. Maar ik moet nog heel veel. 

Dat mijn emoji toetsenbord op m’n computer niet meer werkt. Normaal was het Windows toets + . toets indrukken, nu krijg ik een punt en opent ie m’n startscherm.

ik heb twee uur geleden eten besteld en als bezorgtijd 5 uur aangegeven. Nu staat er al een half uur dat het eten er bijna is en heb ik honger en moet ik naar de wc😒

Lollypopje schreef op 26-08-2023 om 17:26:

ik heb twee uur geleden eten besteld en als bezorgtijd 5 uur aangegeven. Nu staat er al een half uur dat het eten er bijna is en heb ik honger en moet ik naar de wc😒

Ik moet de volgende keer hier eerder gaan klagen, want toen werd er aangebeld

Lollypopje schreef op 26-08-2023 om 17:32:

[..]

Ik moet de volgende keer hier eerder gaan klagen, want toen werd er aangebeld

Eet smakelijk!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.