Huiskamer
lientje69
21-08-2023 om 11:01
SuzyQFive schreef op 21-08-2023 om 10:22:
Arggg! Altijd als ik mobiel een verhaal typ hier moet ik daarna mijn bericht nog weer aanpassen omdat ie mijn zorgvuldig gemaakte alinea’s weer als een grote braak tekst aan elkaar plakt!
Wat raar, dat is bij mij nooit zo. Ik forum altijd mobiel.
Zit het in het soort telefoon ?
SuzyQFive
21-08-2023 om 11:04
lientje69 schreef op 21-08-2023 om 11:01:
[..]
Wat raar, dat is bij mij nooit zo. Ik forum altijd mobiel.
Zit het in het soort telefoon ?
Kan, of browser 🤷🏼♀️. Jij heb Android en ik iPhone. Ik gebruik Safari. Zal eens kijken of het met Chrome beter gaat.
SuzyQFive
21-08-2023 om 11:08
Dus als ik nu een grote braak tekst schrijf en ik probeer het nu in Chrome, zou het beter moeten zijn.
We gaan het zien!
Eens kijken of ik nog een ergernis heb 🤭.
Mijn vriend gaat verhuizen maar hij heeft er zo’n enorme puinhoop van thuis… totaal geen overzicht meer.
Zaterdag verhuizen, in het nieuwe huis moeten de klussen nog af, hier moet het gros nog ingepakt worden.
Zoals verwacht laat ie weer alles tot het laatste moment aankomen terwijl ie al 6 weken de sleutel heeft…
lavande!
21-08-2023 om 11:15
Yumi schreef op 21-08-2023 om 08:00:
[..]
Herken het helaas, door kno arts doorgestuurd audiologisch centrum. Long covid heeft mijn gehoor aangetast, 2 gehoorapparaten
![]()
oh wat erg dat je nu zelfs gehoorapparaten hebt. Hoop dat je ze goed kunt verdragen. Wat een schade richt dit virus toch aan, vreselijk
Auwereel
21-08-2023 om 12:20
SuzyQFive schreef op 21-08-2023 om 11:09:
Helaas…
Ziet het er bij jou anders uit dan bij mij of heb je alles weer aangepast, want het ziet er goed uit
lientje69
21-08-2023 om 12:26
Auwereel schreef op 21-08-2023 om 12:20:
[..]
Ziet het er bij jou anders uit dan bij mij of heb je alles weer aangepast, want het ziet er goed uit
Denk dat Suzy het in alinea's getypt heeft. En bij plaatsen is het dan één brok lange tekst
Auwereel
21-08-2023 om 12:28
Ik erger me aan mezelf. Vorige week zijn we teruggekomen van vakantie, die een paar dagen korter was dan dat we normaal doen. Ik ben daarna weer aan het werk gegaan, omdat ik gelijk weer wat afspraken had. Man dacht, kom nou, ik ga nog niet aan de slag. Hij is vandaag weer aan het werk.
Omdat ik geen afspraken heb en het een mooie dag is, heb ik vandaag vrij genomen. Het wordt nog druk genoeg als het academisch jaar van start gaat.
Maar... nu voel ik me schuldig omdat ik niet óók aan de slag ben! Terwijl ik lekker het huis voor mezelf heb en kan doen en laten wat ik wil, denk ik de hele tijd: ik zou eigenlijk moeten werken. ![]()
Layka.12
21-08-2023 om 12:39
lientje69 schreef op 21-08-2023 om 11:00:
[..]
Mijn buurjongetje is voor mijn ogen verongelukt onder de vuilniswagen toen hij 5 was. Bij het uitgaan van de school onder de middag. Daar zou echt meer rekening mee gehouden moeten worden..😪
Wat vreselijk Lientje! Dat vergeet je nooit meer.
Bakblik
21-08-2023 om 12:47
lientje69 schreef op 21-08-2023 om 11:00:
[..]
Mijn buurjongetje is voor mijn ogen verongelukt onder de vuilniswagen toen hij 5 was. Bij het uitgaan van de school onder de middag. Daar zou echt meer rekening mee gehouden moeten worden..😪
Dat is vreselijk naar.
Het idee dat dat kan gebeuren maakt mij strijdbaar. Zowel in het verkeersveiligheid maken van kinderen, het (opnieuw) leren fietsen van volwassenen en aandacht voor de verkeersregels en strijd met de gemeente. En ik erger me dus kapot als het weer niet goed gaat.
Yumi
21-08-2023 om 16:48
lavande! schreef op 21-08-2023 om 11:15:
[..]
oh wat erg dat je nu zelfs gehoorapparaten hebt. Hoop dat je ze goed kunt verdragen. Wat een schade richt dit virus toch aan, vreselijk
![]()
Het audiologisch centrum is ervoor om long covid patiënten te begeleiden. De afstelling vd apparaten is belangrijk zodat ik niet teveel prikkels krijg. Ik vind het vreselijk om die dingen te moeten dragen, heb er echt moeite mee om het te accepteren. Ik hoop als ik eraan gewend ben dat de voordelen het een beetje goed maken.
Dees!
21-08-2023 om 19:06
Bakblik schreef op 21-08-2023 om 08:54:
Grote ergernis op iedere maandag na een vakantie: Afspraken die ik 5 jaar geleden met de gemeente maakte over geen vuilniswagens bij de scholen tussen 8.15 en 8.40 worden gewoon niet nagekomen! Hier een hele smalle straat (parkeren maar aan 1 kant toegestaan) waar je elkaar nauwelijks kunt passeren. Heel gevaarlijk met alle kinderen die naar de school komen verderop in de straat. 5 jaar geleden was ik nog dubbel belanghebbende, mijn kind ging zelf naar een basisschool net iets verder dan onze eigen straat en ik was verkeersouder van die school. Samen met alle verkeersouders van alle scholen in de hele gemeente afspraken gemaakt met de gemeenteambtenaren om te zorgen voor meer veiligheid en nu er een nieuwe voorzitter is van dat overleg zijn die afspraken niet meer geldig of zo?
Alsof veiligheid niet altijd belangrijk is maar alleen als ouders ieder jaar die afspraken komen verlengen.
Wat een gedoe net hier in de straat met al die kinderen onderweg naar school en de vuilniswagen in de straat.
Wellicht zit er een nieuwe chauffeur op de vuilniswagen. Ik zou er, als ik jou was, een vriendelijk briefje naar de gemeente aan wagen. En ik vind dat jullie gelijk hebben. Vuilnisauto’s horen niet in de buurt van scholen te rijden als deze starten of uitgaan.
Koettie
21-08-2023 om 19:15
Wat een ellende die long covid. Een van mn beste vriendinnen is sinds de eerste golf zoo moe. Komt soms amper de trap op, nu pas begin 30.
Dolfje
21-08-2023 om 20:00
Koettie schreef op 21-08-2023 om 19:31:
Ik heb teveel suikervrije drop gegeten.
Buikkrampen nu?