Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Treurniet schreef op 20-08-2023 om 19:53:

[..]

Ahw thanks. Hij blijft toch nog een nachtje haha. Morgen extreem vroeg naar zn werk maar wel leuk 

Waarom zijn andere nederlanders op vakantie soms zo aso? 
@zeefietser: wat goed! 

Yumi schreef op 20-08-2023 om 09:25:

[..]

De orthopeed wou mij amitriptyline voorschrijven ivm de zenuwpijn. Aangezien 'n vriendin dezelfde klachten heeft als jij Suzy, heb ik het niet genomen. Goed dat jij ermee kon stoppen, vriendin wil wel maar het lukt niet.

Ik heb toen een veel rustiger afbouwschema genomen dan het advies was. Dus wel iets langer over gedaan. Viel ook meteen 15kg af toen, dat was wel fijn  

Grrr jeuk op mijn rug /schouder. Zo irritant.

Zeefietser schreef op 20-08-2023 om 17:29:

[..]

Yeah 27 jaar gedaan, ga ik nu mee stoppen. Al 8 dagen nuchter, uit eigen wil.

Wat goed van je! 

Auwereel schreef op 20-08-2023 om 18:42:

[..]

Werkt je (werk)omgeving wel een beetje mee?

Ja gelukkig wel, krijg goede hulp van alle kanten. Al vroeg men, ergerlijk genoeg wel van, hoe kunnen we jou helpen. Ik weet nu, gewoon luisteren en vooral geen adviezen geven. Zoals mijn vader bv. "dan koop je het toch gewoon niet"

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

21-08-2023 om 05:55

aan mijn wekker 

Aan het kind wat hier tegenover ons in de tuin stond te gillen gisteravond toen ik naar bed zou en dat niemand er wat van zei, moeder, opa en oma niet, ergerlijk 
Heb het even aangehoord 
En heb toen hard ssst gesist, kind was acuut stil 

Zeefietser schreef op 21-08-2023 om 05:09:

[..]

Ja gelukkig wel, krijg goede hulp van alle kanten. Al vroeg men, ergerlijk genoeg wel van, hoe kunnen we jou helpen. Ik weet nu, gewoon luisteren en vooral geen adviezen geven. Zoals mijn vader bv. "dan koop je het toch gewoon niet"

Geen advies, veel succes!

lavande! schreef op 20-08-2023 om 21:22:

[..]

pff ja wat een ellende, die voortdurende terugvallen. Die dingen liggen inderdaad buiten je macht, maar daar zorgt het virus wel voor. Ik merk nu b.v. aan mezelf vanavond dat ik zo graag zomergasten wilde kijken met Kamagurka, maar ik ben ineens zo overprikkeld, en soms word ik dan zelfs doof, wat ik dus nu vanavond weer heb grrr..

Sterkte knuffel ook voor jou, ik kan de emoticon niet vinden

Herken het helaas, door kno arts doorgestuurd audiologisch centrum. Long covid heeft mijn gehoor aangetast, 2 gehoorapparaten   

Grote ergernis op iedere maandag na een vakantie: Afspraken die ik 5 jaar geleden met de gemeente maakte over geen vuilniswagens bij de scholen tussen 8.15 en 8.40 worden gewoon niet nagekomen!  Hier een hele smalle straat (parkeren maar aan 1 kant toegestaan) waar je elkaar nauwelijks kunt passeren.  Heel gevaarlijk met alle kinderen die naar de school komen verderop in de straat. 5 jaar geleden was ik nog dubbel belanghebbende,  mijn kind ging zelf naar een basisschool net iets verder dan onze eigen straat en ik was verkeersouder van die school. Samen met alle verkeersouders van alle scholen in de hele gemeente afspraken gemaakt met de gemeenteambtenaren om te zorgen voor meer veiligheid en nu er een nieuwe voorzitter is van dat overleg zijn die afspraken niet meer geldig of zo? 
Alsof veiligheid niet altijd belangrijk is maar alleen als ouders ieder jaar die afspraken komen verlengen.
Wat een gedoe net hier in de straat met al die kinderen onderweg naar school en de vuilniswagen in de straat. 

Bakblik schreef op 21-08-2023 om 08:54:

Grote ergernis op iedere maandag na een vakantie: Afspraken die ik 5 jaar geleden met de gemeente maakte over geen vuilniswagens bij de scholen tussen 8.15 en 8.40 worden gewoon niet nagekomen! Hier een hele smalle straat (parkeren maar aan 1 kant toegestaan) waar je elkaar nauwelijks kunt passeren. Heel gevaarlijk met alle kinderen die naar de school komen verderop in de straat. 5 jaar geleden was ik nog dubbel belanghebbende, mijn kind ging zelf naar een basisschool net iets verder dan onze eigen straat en ik was verkeersouder van die school. Samen met alle verkeersouders van alle scholen in de hele gemeente afspraken gemaakt met de gemeenteambtenaren om te zorgen voor meer veiligheid en nu er een nieuwe voorzitter is van dat overleg zijn die afspraken niet meer geldig of zo?
Alsof veiligheid niet altijd belangrijk is maar alleen als ouders ieder jaar die afspraken komen verlengen.
Wat een gedoe net hier in de straat met al die kinderen onderweg naar school en de vuilniswagen in de straat.

Ik heb een hele tijd in de werkgroep verkeer gezeten van de bewonersorganisatie in onze wijk. Dit is zo herkenbaar… hier trouwens niet met vuilniswagens maar wel met zoveel andere dingen, strooien in de winter, snoeien, lantarenpalen, veiligheid rondom zebrapaden, opendraaien van de brug enz enz. 

SuzyQFive schreef op 21-08-2023 om 09:41:

[..]

Ik heb een hele tijd in de werkgroep verkeer gezeten van de bewonersorganisatie in onze wijk. Dit is zo herkenbaar… hier trouwens niet met vuilniswagens maar wel met zoveel andere dingen, strooien in de winter, snoeien, lantarenpalen, veiligheid rondom zebrapaden, opendraaien van de brug enz enz.

Ik zat in dat overleg met 2 petten op.  Als verkeersouder van school x en bewoner van de straat waar school y gevestigd was én mijn kinderen moesten door diezelfde straat naar school fietsen.  Sinds mijn jongste 6 jaar geleden naar vo ging ben ik nog even blijven hangen maar het belang werd niet gezien. Sinds er een andere voorzitter is neemt de gemeente het helemaal niet meer serieus.

Half september start mijn vrijwilligerswerk weer een dan hebben we ook weer dingen van de gemeente nodig,  altijd gezeik. 

Arggg! Altijd als ik mobiel een verhaal typ hier moet ik daarna mijn bericht nog weer aanpassen omdat ie mijn zorgvuldig gemaakte alinea’s weer als een grote braak tekst aan elkaar plakt! 

Bakblik schreef op 21-08-2023 om 08:54:

Grote ergernis op iedere maandag na een vakantie: Afspraken die ik 5 jaar geleden met de gemeente maakte over geen vuilniswagens bij de scholen tussen 8.15 en 8.40 worden gewoon niet nagekomen! Hier een hele smalle straat (parkeren maar aan 1 kant toegestaan) waar je elkaar nauwelijks kunt passeren. Heel gevaarlijk met alle kinderen die naar de school komen verderop in de straat. 5 jaar geleden was ik nog dubbel belanghebbende, mijn kind ging zelf naar een basisschool net iets verder dan onze eigen straat en ik was verkeersouder van die school. Samen met alle verkeersouders van alle scholen in de hele gemeente afspraken gemaakt met de gemeenteambtenaren om te zorgen voor meer veiligheid en nu er een nieuwe voorzitter is van dat overleg zijn die afspraken niet meer geldig of zo?

Mijn buurjongetje  is voor mijn ogen verongelukt onder de vuilniswagen toen hij 5 was.  Bij het uitgaan van de school onder de middag. Daar zou echt meer rekening mee gehouden moeten worden..😪

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.