Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Schemerlampje schreef op 18-08-2023 om 07:46:

[..]

Hebben onze kinderen vaak ook last van op vakantie. Wij plakken dan vuilniszakken voor het raam. Dat scheelt weer wat.

De kinderen hebben het dekentje van onderweg in de auto ervoor hangen. Die slapen dus langer uit dan ik. 

SuzyQFive schreef op 18-08-2023 om 09:39:

[..]

Hahahaha!
Mijn kinderen gingen helemaal stuk in Amsterdam vorige week toen er uit een bootje ook twee naakte mensen stapten en een huis binnengingen. We hadden van tevoren al gezegd dat ze niet op moesten kijken van wat meer anders geklede mensen en wat meer vrijheid daarin. Wat dat betreft is Groningen nog wel heel tam…

Aan het Zuidlaardermeer stapten een man en vrouw uit een kano met allebei een string aan. Dochters en ik allebei stiekem lachen. Duitse kennissen zaten naast ons en die dochter vroeg wat er was. Die moeder zei: “Der man hat eine komische unterhose an.” Mooiste uitspraak die ik ooit gehoord heb. Eenmaal uit de kano trokken ze vrij snel hun lange trainingsbroek weer aan.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-08-2023 om 12:41

Waar blijft die zon??? Dan kan ik mijn string ook aan trekken 

Friezinnetje schreef op 18-08-2023 om 12:41:

Waar blijft die zon??? Dan kan ik mijn string ook aan trekken

Hij komt er hier in het zuiden nu net doorheen piepen. Was de hele ochtend grijs en vrij fris.

Net voor mij bij de Lidl, stuk of 5 puberjongens met irritant overslaande stemmen super druk aan het doen  en dan allemaal 1 voor 1 hun ene croissantje afrekenen . 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-08-2023 om 14:12

Dolfje schreef op 18-08-2023 om 13:46:

[..]

Hij komt er hier in het zuiden nu net doorheen piepen. Was de hele ochtend grijs en vrij fris.

hij is er hier nog steeds niet..

Mezelf.

Te veel aan het forummen, hier en op andere plekken, terwijl ik voel dat het me te veel energie kost (vooral het reageren).

Nu ik dit type besef ik me dat ik dat doe omdat ik me eenzaam voel en behoefte heb aan verbinding. Pffff en dan erger ik me ook gewoon even extra aan mijn ziekte en dat ik niks kan en dat zelfs wat ik mentaal nodig heb eigenlijk niet gaat omdat het me te veel uitput 😞

Friezinnetje schreef op 18-08-2023 om 14:12:

[..]

hij is er hier nog steeds niet..

Oh balen, hier nu volop. Net korte broek en sandalen aan gedaan en ga even wandelen 

Rokende mensen in de speeltuin hierachter… incl een figuur die zo voor Onslow door kan gaan 🤣 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-08-2023 om 14:58

Dolfje schreef op 18-08-2023 om 14:52:

[..]

Oh balen, hier nu volop. Net korte broek en sandalen aan gedaan en ga even wandelen

hier nu ook bijna.... Straks hier bbq dus dan is het wel fijn als het zonnetje er wat bij is. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-08-2023 om 14:59

Lollypopje, llijkt me ook erg kautee dat je niets kunt en daardoor ook weinig mensen ziet. Een paar dagen kan iedereen maar jij bent al lange tijd zo bezig. 
knuf! 

Sterkte Lollyopje

De belachelijk slechte klantenservice van een meubelzaak. 

Regendrup. schreef op 18-08-2023 om 15:12:

De belachelijk slechte klantenservice van een meubelzaak.

Breek-me-de-bek-niet-open!!

Twee jaar geleden een hoop gedonder gehad hiermee.  Bij elk boos telefoontje van onze kant werd er gereageerd met: "dat is dan voor ons een leermomentje" , en vervolgens gebeurde er niks wat het probleem oploste

Lollypopje schreef op 18-08-2023 om 14:41:

Mezelf.

Te veel aan het forummen, hier en op andere plekken, terwijl ik voel dat het me te veel energie kost (vooral het reageren).

Nu ik dit type besef ik me dat ik dat doe omdat ik me eenzaam voel en behoefte heb aan verbinding. Pffff en dan erger ik me ook gewoon even extra aan mijn ziekte en dat ik niks kan en dat zelfs wat ik mentaal nodig heb eigenlijk niet gaat omdat het me te veel uitput 😞

Lastig, eenzaamheid is kut .

Is het minder als je bijvoorbeeld via pb kletst met iemand? Of via een spelletje ofzo die op eigen tempo kan? 

In topic

Kind blijft maar drammen dat hij bumba wil kijken. Pff ga spelen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.