Huiskamer
TanSwallow86
13-08-2023 om 15:06
Mama-Inge schreef op 13-08-2023 om 14:54:
Waar is dat mooie weer?
Lucht ziet eruit alsof het zo kan gaan regenen
Heb was buiten hangen, maar dat is nog niet droog en heb nog een was in de machine zitten
Waar woon je, volgens buienradar gaat het hier in het oosten niet regenen. Heb ook was buiten.
Alleen nog 2 handdoeken en t shirt zijn nog nat, de rest is al droog
Mama-Inge
13-08-2023 om 15:18
HarleyQuin schreef op 13-08-2023 om 15:06:
[..]
Waar woon je, volgens buienradar gaat het hier in het oosten niet regenen. Heb ook was buiten.
Drenthe, volgens buienradar hier ook geen regen, maar zo ziet de lucht er niet uit, donkere wolken
Mama-Inge
13-08-2023 om 15:23
Mama-Inge schreef op 12-08-2023 om 19:02:
Stel kinderen en een paar pubers hier vlak bij op straat, telefoon met een box eraan en muziek op standje irritant
Ga bij je ouders voor de deur staan met dat ding
Buurman, 2 huizen verderop had ze weg gestuurd. Stonden ze vanmiddag voor ons huis met de herrie. Man heeft ze gezegd te vertrekken. Kreeg hij terug, we mogen nergens staan... nee logisch met die herrie, ga je ouders maar lastig vallen. Gingen ze ook nog heel snel op onze hond af fietsen, die vond dat bedrijgend en ging blaffen. Liepen ze te schreeuwen dat onze hond ze aanviel.
Tinydancer
13-08-2023 om 15:30
Mama-Inge schreef op 13-08-2023 om 14:54:
Waar is dat mooie weer?
Lucht ziet eruit alsof het zo kan gaan regenen
Heb was buiten hangen, maar dat is nog niet droog en heb nog een was in de machine zitten
Bij mij regent het alweer…
Yumi
13-08-2023 om 15:33
_Audrey schreef op 13-08-2023 om 14:59:
Sterkte Wandelvrouwtje!
![]()
Man had gisteren de vriezer 'even' uitgezet, omdat hij wat wilde zoeken en het alarm dan zo snel afgaat. Is hij hem vergeten weer aan te zetten, dus nu moest ik alles weggooien, omdat het ontdooit is.
Ohh wat erg, hoop dat de vriezer niet al te vol zat
Yumi
13-08-2023 om 15:36
Mama-Inge schreef op 13-08-2023 om 15:23:
[..]
Buurman, 2 huizen verderop had ze weg gestuurd. Stonden ze vanmiddag voor ons huis met de herrie. Man heeft ze gezegd te vertrekken. Kreeg hij terug, we mogen nergens staan... nee logisch met die herrie, ga je ouders maar lastig vallen. Gingen ze ook nog heel snel op onze hond af fietsen, die vond dat bedrijgend en ging blaffen. Liepen ze te schreeuwen dat onze hond ze aanviel.
Hé bah wat vervelend, hoop voor je dat ze niet meer terug komen. En anders misschien in gesprek gaan met de ouders, of wijkagent?
Bailey26
13-08-2023 om 16:07
HarleyQuin schreef op 13-08-2023 om 15:06:
[..]
Hier niet het verre oosten 😉 maar toch oosten en druppels. En buienradar zegt straks een bui 😪.
Heb je de boel al droog? Hier bijna, hopelijk net voor de bui. Wil het vandaag allemaal weer droog in de kast hebben want moet deze week een dag extra werken.
Mama-Inge
13-08-2023 om 17:02
Mijn was naar binnen verhuisd, begon hier ook te druppen.
En over die ouders, daar valt niet mee te praten.
Heb het geprobeerd, een poos geleden, ze liepen gewoon bij me weg
Netherfield
13-08-2023 om 17:05
Mijn arme kuiten zijn niet bestand tegen heuvelop en heuvelaf in Oostenrijk…
stokstaart
13-08-2023 om 17:10
ach wandelvrouw wat rot!!!
Ik heb de kraan bij lief gesloopt. Ff rubbertje vervangen en toen aan het verkeerde pieletje gedraaid tot ik een klik voelde. Klik is fout in dit geval en toen ging alles mis.
Morgen naar de sanitair winkel en liefde slaapt bij mij vannacht. Hopelijk kan ik het morgen fixen dan 
Beterlaat2021!
13-08-2023 om 17:21
stokstaart schreef op 13-08-2023 om 17:10:
ach wandelvrouw wat rot!!!
Ik heb de kraan bij lief gesloopt. Ff rubbertje vervangen en toen aan het verkeerde pieletje gedraaid tot ik een klik voelde. Klik is fout in dit geval en toen ging alles mis.
Morgen naar de sanitair winkel en liefde slaapt bij mij vannacht. Hopelijk kan ik het morgen fixen dan
...Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk...😜
Rogue
13-08-2023 om 17:22
Mama-Inge schreef op 13-08-2023 om 15:23:
[..]
oma zou zeggen omdat je lult
hier heeft het ook 10 min geregend blij dat ik geen was buiten had, wilde wel maar de wind is weer op bezoek
_Audrey
13-08-2023 om 18:26
Yumi schreef op 13-08-2023 om 15:33:
[..]
Ohh wat erg, hoop dat de vriezer niet al te vol zat
Ja, hij zat behoorlijk vol. Vooral ook met (eerder gekookte) maaltijden voor de wisselende diensten van iedereen hier. Echt zonde
watertoren
13-08-2023 om 18:53
Ik kwam met zoon terug van vakantie toen bleek dat er een stroomstoring was geweest en heel de vriezer ontdooid was. Ik lees op een ander draadje hier dat het heel veel mensen overkomen is. Ik heb 2 vriezers en de vriezer die op zolder staat stond al in een plas water. Heb gelijk alles wat erin zat er uit gedaan. Zodra ik de lades opende ging mijn zoon over zijn nek van de stank. Er zat alleen maar vlees in. Heb toen alles in boodschappentassen geladen en buiten gezet en gelukkig kon ik het de dag erna ledigen in de GFT die ze die dag nog op kwamen halen. Niet leuk thuis komen 's avonds en je moet de vriezers schoon gaan maken. Ik ben mijn reukvermogen kwijt dus kon het allemaal zonder te kokhalzen schoon maken. Mijn zoon heeft toen in de huiskamer op de bank geslapen. De andere dag was de vieze lucht weg.
.