Huiskamer
Koettie
13-08-2023 om 00:24
Broodjebrie schreef op 12-08-2023 om 17:33:
[..]
Ik zou nog maar eens goed de vriendschappen bekijken, of het nog wel de moeite waard is.
Dat zeker, alleen moet een hoop dingrn voor me gaan houden. Zo jammer 
Broodjebrie
13-08-2023 om 09:04
Koettie schreef op 13-08-2023 om 00:24:
[..]
Dat zeker, alleen moet een hoop dingrn voor me gaan houden. Zo jammer
Snap ik helemaal, ik ken het helaas. Heb je nog andere vriendschappen waar je wel dingen in vertrouwen kunt vertellen?
Koettie
13-08-2023 om 10:16
Broodjebrie schreef op 13-08-2023 om 09:04:
[..]
Snap ik helemaal, ik ken het helaas. Heb je nog andere vriendschappen waar je wel dingen in vertrouwen kunt vertellen?
Jawel, maar toch anders. Deze dames ken ik al 19 jaar en zulke dingen altijd besproken, kennen elkaar door en door en kennen de mensen en situaties waar ik het over heb. Maarja dat is dus ook de valkuil, dus misschien betet mensen die er wat verder vanaf staan. Baal er zoooooo van.
PerfumedAlpaca84
13-08-2023 om 12:35
aan mijn vriend. We hadden gisteren een heftige discussie die we door een afspraak buiten de deur moesten afbreken. Hij heeft gezelschap gezocht en is daar heel lang mee blijven borrelen. En nu is hij nog niet uit bed terwijl hij zo werken moet. Dus gaan er twee nachten voorbij voor we weer een gesprek gaan voeren. En ik denk dat onze relatie die discussie niet overleeft.
Saga
13-08-2023 om 12:37
Wandelvrouwtje schreef op 13-08-2023 om 12:35:
aan mijn vriend. We hadden gisteren een heftige discussie die we door een afspraak buiten de deur moesten afbreken. Hij heeft gezelschap gezocht en is daar heel lang mee blijven borrelen. En nu is hij nog niet uit bed terwijl hij zo werken moet. Dus gaan er twee nachten voorbij voor we weer een gesprek gaan voeren. En ik denk dat onze relatie die discussie niet overleeft.
Layka.12
13-08-2023 om 12:50
Wandelvrouwtje schreef op 13-08-2023 om 12:35:
Sterkte wandelvrouwtje.
SombraOnline
13-08-2023 om 13:21
Hier een vriend van mijn ouders die na 20 jaar ineens de vriendschap met m'n moeder heeft opgezegd. Terwijl ze juist aan zijn kant stond. Maar ja, mijn ouders zijn een soort package deal, dus hij is nu twee goede vriendschappen kwijt. Hij houdt weinig vrienden over zo. En oh ja, zijn vrouw ''mag'' van hem nog wel met mijn moeder omgaan en afspreken. Denk niet dat hun huwelijk nog lang stand gaat houden.
Treurniet
13-08-2023 om 13:34
Sterkte wandelvrouwtje.
Ik erger mij aan deze eindeloze zomervakantie, waarin veel mensen weg zijn.
En aan die overgang waarmee ik helaas nog waarschijnlijk nog een dikke 2 jaar zit met alle stemmingswisselingen😐
HAHA!wait..what
13-08-2023 om 13:51
Sterkte Wandelvrouwtje! Hopelijk kunnen jullie snel een goed gesprek voeren en houdt jullie relatie stand
(als dat tenminste is wat je wil)
Mama-Inge
13-08-2023 om 14:54
Waar is dat mooie weer?
Lucht ziet eruit alsof het zo kan gaan regenen
Heb was buiten hangen, maar dat is nog niet droog en heb nog een was in de machine zitten
TanSwallow86
13-08-2023 om 14:56
ik word gek van de oprispingen.
Ik heb waarschijnlijk diabetische gastroparese, en proeft die oprispingen naar een gierput,
Mijn maag leegt zich niet meer compleet, ik heb medicatie voor die oprispingen.
_Audrey
13-08-2023 om 14:59
Sterkte Wandelvrouwtje!
Man had gisteren de vriezer 'even' uitgezet, omdat hij wat wilde zoeken en het alarm dan zo snel afgaat. Is hij hem vergeten weer aan te zetten, dus nu moest ik alles weggooien, omdat het ontdooit is
.