Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Wieder schreef op 01-08-2023 om 20:49:

[..]

Ja hoor, een betaald abonnement op het forum is misschien wel een optie.

Als je daardoor een vlot werkend forum krijgt zonder vertraging omdat de reclame moet laden, waarom niet? 

Moirmel schreef op 01-08-2023 om 20:57:

[..]

Als je daardoor een vlot werkend forum krijgt zonder vertraging omdat de reclame moet laden, waarom niet?

Ik heb een ingebouwde ad blocker in mijn hoofd, heb geen last van de reclames. En het werkt hier reuzevlot, dus waarom wel. Misschien het geld dat je overhebt voor een site achter een betaalmuur, investeren in een betere internetverbinding?

Wieder schreef op 01-08-2023 om 20:49:

[..]

Ja hoor, een betaald abonnement op het forum is misschien wel een optie.

wolf-of-wall-street-no.gif

hey nee hoor!!!! wordt er schijtziek van al die betaalde abonnementen onzin 

Ik heb telkens maar 1 advertentie op een pagina, daar kun je toch geen last van hebben? Of hebben jullie er meer dan? 

Rogue schreef op 01-08-2023 om 21:24:

[..]

wolf-of-wall-street-no.gif

hey nee hoor!!!! wordt er schijtziek van al die betaalde abonnementen onzin

Nou, ik was ook niet serieus hoor 😄. Ik heb geen ad blocker maar zie heel die advertenties niet eens, wat kan mij dat nou schelen. 

Wieder schreef op 01-08-2023 om 21:34:

[..]

Nou, ik was ook niet serieus hoor 😄. Ik heb geen ad blocker maar zie heel die advertenties niet eens, wat kan mij dat nou schelen.

precies 

Mijn wasmachine en was stonk naar rubber, wat nu weer?   

Moirmel schreef op 01-08-2023 om 20:57:

[..]

Omdat je daardoor nooit kritische massa krijgt op een ouderwetse communicatievorm als deze en er dan nog minder stemmen gaan klinken. Ik begrijp je behoefte, en deel die zelfs, maar operationeel en commercieel lijkt het me onhaalbaar.

De Ad Blocker van Safari (iphone) werkt hier prima. Via de laptop zie ik wel veel meer reclame. 

Ik zie, net als Audrey, op deze pagina 1 gesponsord bericht. En ik heb ernaar moeten zoeken want het staat in het rijtje rechts tussen de kleine vierkantjes met fotootjes bij Andere Onderwerpen. En soms scroll ik langs een banner die ik niet heel bewust registreer. Ik heb geen ad blocker. Wat zien jullie voor kermis op je scherm dan, dat je er last van hebt?

Even op mijn telefoon gecheckt,  ook daar  scrol ik langs 1 gesponsord bericht,  ook in het rijtje andere onderwerpen. Dat kan me nu echt niet storen. Ik word nog meer  afgeleid door dansende smileys die gebruikt worden dan door een foto in een rijtje andere foto's

Dat de stroom er vanmorgen weer eens uit geklapt is.
We weten dat het in de bijkeuken zit.
Maar elke keer als er iemand bij komt kijken, kunnen ze niets vinden.
Kan zo weer een tijd goed gaan en dan ineens weer mis

Wat een shit dag.
Ik had anderhalve week geleden al afspraak met vervangend huisarts gemaakt, moet ze voor spoed weg.. 

Borrel vanavond is afgelast vanwege te weinig opkomst door de regen. 

Volgende afspraak met iemand die ik heb is ook niet op tijd.

Mezelf. Heb een hot date maar ben ook heel moe. Slechte combi

Ik heb een schitterende bos bloemen gekregen maar ik word helemaal naar van de sterke geur

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.