Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

_Audrey schreef op 27-07-2023 om 22:09:

Al voor de zoveelste keer dit jaar stroomstoring

In het centrum van Rotterdam ook.  Overal ging het licht uit, kassa's werkten niet meer, roltrappen stopten.  De metro reed gelukkig wel.  Ik hoorde dat in een verpleeghuis een bewoner op weg naar een ziekenhuisopname in de lift vast kwam te zitten. Wat een ellende! 

amarna schreef op 31-07-2023 om 15:33:

[..]

In het centrum van Rotterdam ook. Overal ging het licht uit, kassa's werkten niet meer, roltrappen stopten. De metro reed gelukkig wel. Ik hoorde dat in een verpleeghuis een bewoner op weg naar een ziekenhuisopname in de lift vast kwam te zitten. Wat een ellende!

Mijn dochter woont in het centrum van Rotterdam maar is nu op vakantie. Hopelijk heeft ze straks geen ontdooide vriezer.

Herfstappeltaart schreef op 31-07-2023 om 15:35:

[..]

Mijn dochter woont in het centrum van Rotterdam maar is nu op vakantie. Hopelijk heeft ze straks geen ontdooide vriezer.

O dat zou echt heel naar zijn. Heeft ze niet iemand die de planten water geeft/post controleert die dat kan checken? 

Ik erger mij aan mijn vermoeidheid. Krijg niks voor elkaar, heb een kort lontje en zit mijzelf in de weg. 

Bailey26 schreef op 31-07-2023 om 16:01:

[..]

O dat zou echt heel naar zijn. Heeft ze niet iemand die de planten water geeft/post controleert die dat kan checken?

Ik erger mij aan mijn vermoeidheid. Krijg niks voor elkaar, heb een kort lontje en zit mijzelf in de weg.

Nee ze is maar een dikke week weg.

Ik heb om wat voor reden dan ook weer kei rugpijn. Afgelopen winter ook last van gehad en heb fysio gehad en behoorlijk aantal keer chiropractie en nu is het ineens weer terug. Waarom??

Herfstappeltaart schreef op 31-07-2023 om 16:30:

[..]

Nee ze is maar een dikke week weg.

Zolang de vriezer dichtblijft, kan die wel een paar uur zonder stroom

Loulou39 schreef op 31-07-2023 om 17:29:

[..]

Zolang de vriezer dichtblijft, kan die wel een paar uur zonder stroom

Ja daar vertrouw ik ook maar op.

_Audrey schreef op 31-07-2023 om 13:20:

[..]

Ja precies, dat had ik liever

Hier is het allebei: en ik zit in de overgang en ik merk nog steeds pms als ik weer in de vierde week zit.

aan mijn kat met zijn gangster praktijken... 

Rogue schreef op 31-07-2023 om 20:50:

aan mijn kat met zijn gangster praktijken...

Nou word ik nieuwsgierig! Heeft-ie een bank overvallen? 😉

Auwereel schreef op 31-07-2023 om 20:59:

[..]

Nou word ik nieuwsgierig! Heeft-ie een bank overvallen? 😉

HAHAHAHAHAH nee, wanneer hij iets wilt gaat hij heel intimiderend in de weg zitten of kopjes geven zijn poot uitsteken   

Waarom zijn er nergens betaalbare vliegengordijnen te vinden van 80/85 cm breed

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

01-08-2023 om 14:57

Aan het stomme kaauuteeee weer. zou morgen naar een groot feest bij een het oudste sportevenement van Nederland en ze hebben het over slecht weer. Dan is er gewoon niets aan, want moet iedereen in tenten staan en wordt het veel te druk. Maar flink duimen draaien dat het nog wat opklaart vanaf een uur of 3 tot een uur of 10. 

Aan de update van dit forum waardoor er plots weer advertenties staan. Kunnen beheerders echt geen ander verdienmodel bedenken dan irritante reclame op hun pagina te verspreiden? 

Moirmel schreef op 01-08-2023 om 20:46:

Aan de update van dit forum waardoor er plots weer advertenties staan. Kunnen beheerders echt geen ander verdienmodel bedenken dan irritante reclame op hun pagina te verspreiden?

Ja hoor, een betaald abonnement op het forum is misschien wel een optie. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.