Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Bakblik schreef op 28-07-2023 om 17:49:

[..]

Doe je naam eer aan en treur er niet om.

TanSwallow86

TanSwallow86

28-07-2023 om 18:35

Yumi schreef op 28-07-2023 om 17:47:

[..]

Wat naar HarleyQuin, ik voel met je mee. Weet hoe het is, 2 weken geleden een gastroscopie gehad viel me deze keer tegen.... Heb je de uitslag al binnen?

Ja

Werd om 5.30u wakker, en kon niet meer slapen door de pijn in mijn rug 
Ben dit kringetje al vaker binnen gestapt, als ik moe ben worden de rug klachten erger en kan ik niet liggen, waardoor ik niet slaap en moe aan de dag begin....

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-07-2023 om 08:28

Yumi schreef op 29-07-2023 om 08:20:

Werd om 5.30u wakker, en kon niet meer slapen door de pijn in mijn rug
Ben dit kringetje al vaker binnen gestapt, als ik moe ben worden de rug klachten erger en kan ik niet liggen, waardoor ik niet slaap en moe aan de dag begin....

oh erg vervelend Yumi. Heb dat ook wel gehad. Ik nam zo nu en dan toch maar een flinke pijnstiller, zodat ik toch redelijk goed sliep

Er grenst een blok van vier huizen aan de camping waar wij een vaste plek hebben. Waarom moet die heg altijd op een zaterdagochtend om 08:00 gesnoeid worden?!?

Friezinnetje schreef op 29-07-2023 om 08:28:

[..]

oh erg vervelend Yumi. Heb dat ook wel gehad. Ik nam zo nu en dan toch maar een flinke pijnstiller, zodat ik toch redelijk goed sliep

Al verschillende pijnstillers gebruikt, van tramadol tot oxycodon. Vind het te weinig doen, en word er echt naar van. Sinds ik las in een onderzoek dat het ook niet helpt, neem ik ze niet meer in. 
Zware pijnstillers helpen niet tegen rug- en nekpijn: ‘Doen niets meer dan een placebo’ | Gezond | AD.nl

Magnesium citraat misschien Yumi?

Treurniet schreef op 29-07-2023 om 13:52:

Magnesium citraat misschien Yumi?

Gebruik ik al, dank je 

Ik heb onkruidbestrijder bij de Aldi gekocht, maar daarvoor moet het 24 uur droog zijn..

En het draadje van het groentezakje is in mijn wasmachine kwijtgeraakt. Laatste keer dat ik zo'n groente/fruitzakje er zonder wasnetje indoe.

Mijn kat heeft mijn hordeur gesloopt 

Treurniet schreef op 30-07-2023 om 11:26:

Mijn kat heeft mijn hordeur gesloopt

wat erg, dure "kat".... is het mogelijk om het gaas te vervangen of moet je een compleet nieuwe deur?

Yumi schreef op 30-07-2023 om 12:25:

[..]

wat erg, dure "kat".... is het mogelijk om het gaas te vervangen of moet je een compleet nieuwe deur?

wordt een nieuwe hordeur helaas..

is het nou een keer klaar met dat wisselvallige weer? Ik wil zon. Zomer. Warmte. Droog. Weinig wind. En dat alles graag nu.

Bestaan er kat-bestendige hordeuren? Zal je dan ook wel voor moeten betalen... Ook kosten waar je niet meteen rekening mee houdt als je huisdieren neemt, wat ze zoal kunnen vernielen. Geldt ook voor cavia's die om de één of andere reden dol zijn op electriciteitskabels.

Auwereel schreef op 30-07-2023 om 13:46:

Bestaan er kat-bestendige hordeuren? Zal je dan ook wel voor moeten betalen... Ook kosten waar je niet meteen rekening mee houdt als je huisdieren neemt, wat ze zoal kunnen vernielen. Geldt ook voor cavia's die om de één of andere reden dol zijn op electriciteitskabels.

Misschien kan ik  beter zo'n lamellen ding nemen met magnetische sluiting. Mijn deuropening is nu maar 80 cm breed, dus volgens mij past er weinig nu. Hopelijk na de verbouwing deur breder. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.