Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SuzyQFive schreef op 26-07-2023 om 08:19:

De brand aan boord van het schip boven Ameland is vermoedelijk ontstaan in een van de elektrische auto’s (is nog niet helemaal zeker). Als dat zo is: ik dacht dat er inmiddels al regels waren daarvoor. Speciale containers, ontkoppelde elektronica tijdens vervoer enz 🤷🏼‍♀️. Hopelijk blijft het schip drijven.
En wat vreselijk voor de bemanning en de nabestaanden…

Dat van die containers is voor het blussen van een elec auto. Grote container waar die in kan, auto optillen brandend en al met een kraan en dan in de container en minimaal 24 uur laten staan. Dat gaat dus niet lukken op een boot (ook niet in een parkeergarage).

Wel duidelijk dat er dus iets mis is met de veiligheid op die boten (car carriers) dat de bemanning zich genoodzaakt voelde om vanaf 25m (of hoger) in het water te springen. Ipv de reddingsboot/vlot te gebruiken.

Netherfield schreef op 26-07-2023 om 11:47:

De accu van mijn mobiel liep nogal snel leeg, dus een nieuwe er in laten zetten. Conclusie op dag 2: dat heeft niet geholpen. Potver.

Terug naar fabrieksinstellingen en opnieuw installeren wil ook wel eens helpen!

Dat 1 van de directieleden mij wil laten betalen voor werkbegeleiding. Schei toch uit! 

Vanmiddag ga ik shoppen met m'n zus.. Maar ik heb al een week hoofdpijn en vandaag is die natuurlijk nog extra aanwezig! Net bij de fysio geweest en die heeft het weer even aangepakt, voor zover dat kon.. Hoop zo dat het snel weer wegtrekt

Milala schreef op 26-07-2023 om 12:03:

[..]

Terug naar fabrieksinstellingen en opnieuw installeren wil ook wel eens helpen!

Ik snap je maar dat vind ik wel een enorme k-klus

Facebook loopt vast zodra ik ergens een bericht gepost heb. Ik blijf aan het herstarten van mijn foon
Bij de Albert Heijn net hadden 3 kassières niks te doen, ze balen (net als ik) van deze komkommertijd.

vrouw92 schreef op 26-07-2023 om 10:30:

[..]

Het lijkt nu op mijn pezen aan de buitenkant van mn voet… Ik ben behoorlijk gestresst… Vrees voor m’n vakantie.

Al naar de fysio geweest?

Ook de kappersschool dicht, voor een goedkope knipbeurt.

SuzyQFive schreef op 26-07-2023 om 08:19:

De brand aan boord van het schip boven Ameland is vermoedelijk ontstaan in een van de elektrische auto’s (is nog niet helemaal zeker). Als dat zo is: ik dacht dat er inmiddels al regels waren daarvoor. Speciale containers, ontkoppelde elektronica tijdens vervoer enz 🤷🏼‍♀️. Hopelijk blijft het schip drijven.
En wat vreselijk voor de bemanning en de nabestaanden…

Ja, vreselijk.

aan mijn vreselijke collega. Ik bleep even alle scheldwoorden weg maar pfff ......

Waarom moeten mensen de muziek in de auto zo hard hebben staan? Nieuwe bewoner in de straat komt altijd met zo'n debiel harde muziek aan in de auto aangereden, blijft vervolgens nog 5 minuten met muziek aan in de auto zitten tot ze naar binnen gaat. Iedere keer. Zowel overdag als savonds. Waarom??? Zo irritant. Je weet precies wanneer zij thuiskomt.

Ik zag op tv dat conservatieven in de USA tegen de Barbie film zijn want die zou anti-mannen zijn. Mannen zouden worden achtergesteld en de vrouwen in de film bepalen alles.
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen…

Netherfield schreef op 26-07-2023 om 19:05:

Ik zag op tv dat conservatieven in de USA tegen de Barbie film zijn want die zou anti-mannen zijn. Mannen zouden worden achtergesteld en de vrouwen in de film bepalen alles.
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen…

Ja, je zou als vrouw toch maar op ideeen komen 🤦‍♀️

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-07-2023 om 19:21

Lollypopje schreef op 26-07-2023 om 19:21:

[..]

Ja, je zou als vrouw toch maar op ideeen komen 🤦‍♀️

ja of achter je aanrecht wegkomen

Of aan mannen laten zien wat er al duizenden jaren met vrouwen gebeurt. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.