Huiskamer
oudmaarnognietkoud
24-07-2023 om 22:30
Treurniet schreef op 24-07-2023 om 21:52:
Wie heeft mijn Tupperware wonderkom van 1 liter tich?
Met iets lekkers aan iemand meegegeven en diegene heeft hem nog in de kast staan?
Onlangs in de aanbieding wat van die aluminium bakjes met kartonnen deksel gekocht. Niet erg duurzaam ik weet het.
Maar ik ben in de loop van de jaren al heel wat kommen, schaaltjes en aanverwanten kwijt geraakt. En tegen die tijd dat ik die mis ben ik allang weer vergeten aan wie ik die had meegegeven.
Treurniet
25-07-2023 om 09:22
oudmaarnognietkoud schreef op 24-07-2023 om 22:30:
[..]
Met iets lekkers aan iemand meegegeven en diegene heeft hem nog in de kast staan?
Onlangs in de aanbieding wat van die aluminium bakjes met kartonnen deksel gekocht. Niet erg duurzaam ik weet het.
Maar ik ben in de loop van de jaren al heel wat kommen, schaaltjes en aanverwanten kwijt geraakt. En tegen die tijd dat ik die mis ben ik allang weer vergeten aan wie ik die had meegegeven.
Dat gaat hier dus net zo..
SombraOnline
25-07-2023 om 10:43
Treurniet schreef op 25-07-2023 om 09:22:
[..]
Dat gaat hier dus net zo..
Wij bewaren om deze reden de bakjes als we Chinees hebben besteld. Die mogen mensen daarna lekker weggooien.
FaithfulDuck87
25-07-2023 om 13:31
Aan mezelf. De was hangt buiten, en ik zie op de regenradar dat het zo gaat regenen, maar ik doe niks. Dus was weer nat.
Herfstappeltaart
25-07-2023 om 15:09
Friezinnetje schreef op 25-07-2023 om 13:31:
Aan mezelf. De was hangt buiten, en ik zie op de regenradar dat het zo gaat regenen, maar ik doe niks. Dus was weer nat.
Sorry maar
FaithfulDuck87
25-07-2023 om 15:43
Herfstappeltaart schreef op 25-07-2023 om 15:09:
[..]
Sorry maar
![]()
gelukkig is het toch droog geworden
Herfstappeltaart
25-07-2023 om 15:48
Friezinnetje schreef op 25-07-2023 om 15:43:
[..]
gelukkig is het toch droog geworden
👍️
Koettie
25-07-2023 om 19:45
K heb een crush (en het is wederzijds) en ik probeer normaal te doen maar pff. Kost me wat moeite haha
vrouw92
25-07-2023 om 21:20
Aan de pijn in mijn voet.. Ik ben de 4daagse best oke doorgekomen met pijnstillers, maar sinds gisteren heb ik last van de buitenkant van mijn voet aan de onderkant tijdens het lopen. Elke stap doet pijn.. maar ik kan er wel 'gewoon' mee lopen. Het is geen hielspoor, geen peesplaat (zit aan de andere kant en andere symptomen passen niet bij mijn klachten).
Zaterdag ga ik naar Zweden en dat baart me een beetje zorgen.. Het is een actieve vakantie. Niet elke dag wandelen en geen grote afstanden, maar wel veel.
Gelukkig morgen fysio, want van het internet wordt ik niet veel wijzer.. Tijdens de 4daagse had ik hier absoluut geen last van. Wel na afloop van blaren. Daardoor heb ik wat meer op de buitenkant van mijn voet gelopen.. Of het is de vrouw die me bijna omver liep geweest.. Ik weet het niet, maar het is irritant, pijnlijk en geeft zorgen met oog op de vakantie waar ik veeel zin in heb.
SuzyQFive
25-07-2023 om 22:09
vrouw92 schreef op 25-07-2023 om 21:20:
Aan de pijn in mijn voet.. Ik ben de 4daagse best oke doorgekomen met pijnstillers, maar sinds gisteren heb ik last van de buitenkant van mijn voet aan de onderkant tijdens het lopen. Elke stap doet pijn.. maar ik kan er wel 'gewoon' mee lopen. Het is geen hielspoor, geen peesplaat (zit aan de andere kant en andere symptomen passen niet bij mijn klachten).
Zaterdag ga ik naar Zweden en dat baart me een beetje zorgen.. Het is een actieve vakantie. Niet elke dag wandelen en geen grote afstanden, maar wel veel.
Gelukkig morgen fysio, want van het internet wordt ik niet veel wijzer.. Tijdens de 4daagse had ik hier absoluut geen last van. Wel na afloop van blaren. Daardoor heb ik wat meer op de buitenkant van mijn voet gelopen.. Of het is de vrouw die me bijna omver liep geweest.. Ik weet het niet, maar het is irritant, pijnlijk en geeft zorgen met oog op de vakantie waar ik veeel zin in heb.
Hopelijk valt het mee! En zaterdag is gelukkig nog een paar dagen verder.
FaithfulDuck87
25-07-2023 om 23:05
Ik liep vandaag naar huis, had fiets bij fietsenmaker gebracht. En ik kreeg onderweg echt spierpijn in kuit. Voelt een beetje als zweepslag. Zolang ik zit is het goed, maar ja, dat doe ik niet de hele dag. Hoop dat het morgen wat weg getrokken is, want zou morgen met vriendin er op uit.
SuzyQFive
26-07-2023 om 08:19
De brand aan boord van het schip boven Ameland is vermoedelijk ontstaan in een van de elektrische auto’s (is nog niet helemaal zeker). Als dat zo is: ik dacht dat er inmiddels al regels waren daarvoor. Speciale containers, ontkoppelde elektronica tijdens vervoer enz 🤷🏼♀️. Hopelijk blijft het schip drijven.
En wat vreselijk voor de bemanning en de nabestaanden…
Zusterclivia
26-07-2023 om 10:06
vrouw92 schreef op 25-07-2023 om 21:20:
Kan. Omdat je gewoon een gekke beweging hebt gemaakt. Een keer een trail gerend van 23 km, geen centje pijn. Onderweg stap ik gewoon op een dennenappel, 3 dagen last van gehad. Gewoon gestapt, nog geen eens uitgegleden... hoe dan!
vrouw92
26-07-2023 om 10:30
Zusterclivia schreef op 26-07-2023 om 10:06:
[..]
Kan. Omdat je gewoon een gekke beweging hebt gemaakt. Een keer een trail gerend van 23 km, geen centje pijn. Onderweg stap ik gewoon op een dennenappel, 3 dagen last van gehad. Gewoon gestapt, nog geen eens uitgegleden... hoe dan!
Het lijkt nu op mijn pezen aan de buitenkant van mn voet… Ik ben behoorlijk gestresst… Vrees voor m’n vakantie.
Netherfield
26-07-2023 om 11:47
De accu van mijn mobiel liep nogal snel leeg, dus een nieuwe er in laten zetten. Conclusie op dag 2: dat heeft niet geholpen. Potver.