Huiskamer
HAHA!wait..what
23-07-2023 om 12:38
Hondeneigenaren die hun eigen hond niet onder controle hebben (en dan vooral de honden die al als agressief bekend staan).
Ik zie het echt veel de laatste tijd als ik hond uitlaat 😐
oudmaarnognietkoud
23-07-2023 om 13:09
Aan mijzelf. Gisteren met koken heb ik geknoeid op het fornuis. Lekker vette boel. Na het eten geen zin om het gelijk schoon te maken en nu sta ik te bikken... 
oudmaarnognietkoud
23-07-2023 om 13:18
Mama-Inge schreef op 23-07-2023 om 11:28:
[..]
Zwitserse witte herder
Mooi!
Vf_Watervrouw
23-07-2023 om 13:52
Burgers die denken dat plantenbakken ook vuilnisbak en asbak zijn.
En burgers die denken dat de afvalbak 5 meter verderop wel door de kabouters naar hun afval verplaatst zal worden. Ook als het een afvalbakje in de sprinter betreft waar men langs loopt als men de trein verlaat.
oudmaarnognietkoud
23-07-2023 om 13:57
Vf_Watervrouw schreef op 23-07-2023 om 13:52:
En burgers die denken dat de afvalbak 5 meter verderop wel door de kabouters naar hun afval verplaatst zal worden. Ook als het een afvalbakje in de sprinter betreft waar men langs loopt als men de trein verlaat.
Herkenbaar helaas.Toen ik nog in een flat woonde had ik een palm die te groot was geworden voor mijn huiskamer. Die had ik in de hal bij de lift gezet en ik verzorgde hem natuurlijk ook.
Maar die plantenpot werd ook gebruikt als pisbak, prullenbak en asbak. Getver.
SombraOnline
23-07-2023 om 14:10
Ik heb zo’n krat voorop m’n fiets. Die had ik op het station gezet, en toen ik terugkwam, zat m’n krat vol met afval. Nog geen meter verderop stond een prullenbak… Ik blijf dat altijd zo bijzonder vinden, mensen die dat soort dingen “grappig” vinden.
Beterlaat2021!
23-07-2023 om 14:11
HAHA!wait..what schreef op 23-07-2023 om 12:38:
Hondeneigenaren die hun eigen hond niet onder controle hebben (en dan vooral de honden die al als agressief bekend staan).
Ik zie het echt veel de laatste tijd als ik hond uitlaat 😐
Persoonlijk heb ik een zeer brave kleine hond, die echt niets of niemand kwaad doet.
Ik zie wel mensen mij ontwijken, maar dat is dan omdat zij hun EIGEN HOND niet onder controle hebben... Dan ben ik zo blij met de mijne. Als wij blaffende honden tegenkomen (bijv. 'chiwafwafs' ) negeren WIJ die volkomen.
FaithfulDuck87
23-07-2023 om 14:24
net even zwemmen gekeken en dan is er een zwemmer die geïnterviewd wordt en in een minuut tijd 4 keer 'kut' zegt.
Decibel88
23-07-2023 om 14:43
Friezinnetje schreef op 23-07-2023 om 14:24:
net even zwemmen gekeken en dan is er een zwemmer die geïnterviewd wordt en in een minuut tijd 4 keer 'kut' zegt.
Nou en.
Mensen moeten eens niet zo moeilijk doen over het woord ''kut''
FaithfulDuck87
23-07-2023 om 15:03
Decibel88 schreef op 23-07-2023 om 14:43:
[..]
Nou en.
Mensen moeten eens niet zo moeilijk doen over het woord ''kut''
het is mijn ergernis, dat jij je er niet aan ergert, maakt niets uit.
Yumi
23-07-2023 om 15:06
Hoe kan dit nou weer
Naad van mijn nieuwe dekbedovertrek is los gelaten, even vlug onder de naaimachine en weer klaar. Dacht ik.... minuut of 5 later is mijn naaimachine voor zichzelf begonnen. Ding heeft nog nooit zo hard gewerkt
Paar keer op pedaal trappen hielp niet stekker eruit moeten halen. Pedaal zit niet vast, hoe dan? 
Herfstappeltaart
23-07-2023 om 15:52
Friezinnetje schreef op 23-07-2023 om 14:24:
Ik vind dat ook irritant. En ook als nieuwslezers termen als "van de trap gedonderd" gebruiken. Dit soort taal hoor je ook steeds vaker. Gewoon bij serieuze journaals.
HAHA!wait..what
23-07-2023 om 16:19
Beterlaat2021! schreef op 23-07-2023 om 14:11:
[..]
Persoonlijk heb ik een zeer brave kleine hond, die echt niets of niemand kwaad doet.
Ik zie wel mensen mij ontwijken, maar dat is dan omdat zij hun EIGEN HOND niet onder controle hebben... Dan ben ik zo blij met de mijne. Als wij blaffende honden tegenkomen (bijv. 'chiwafwafs' ) negeren WIJ die volkomen.
Onze hond is trouwens echt niet perfect, kan soms wel blaffen en is heel blij als ze andere honden ziet.. Maar die van ons is klein en ik kán haar tegenhouden als het zal moeten. Maar gisteren kwamen we 2 pitbulls tegen (o.i.d.), en die vrouw werd meegesleurd door eigen hond, die hard op de onze afgerend kwam.
Dat vind ik zo vervelend. Of je hebt een hond perfect onder controle, of je zorgt ervoor dat je je eigen hond kan houden, ipv dat je zelf uitgelaten wordt door zo'n beest 😅
Auwereel
23-07-2023 om 17:22
HAHA!wait..what schreef op 23-07-2023 om 16:19:https://m.youtube.com/watch?v=tC3L2NaDg9U
[..]
Onze hond is trouwens echt niet perfect, kan soms wel blaffen en is heel blij als ze andere honden ziet.. Maar die van ons is klein en ik kán haar tegenhouden als het zal moeten. Maar gisteren kwamen we 2 pitbulls tegen (o.i.d.), en die vrouw werd meegesleurd door eigen hond, die hard op de onze afgerend kwam.
Dat vind ik zo vervelend. Of je hebt een hond perfect onder controle, of je zorgt ervoor dat je je eigen hond kan houden, ipv dat je zelf uitgelaten wordt door zo'n beest 😅
SuzyQFive
23-07-2023 om 18:04
Burgers? Is dat iets wat in dialect veel gebruikt wordt of ben je van adel?