Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dolfje schreef op 23-07-2023 om 09:09:

[..]

Wij gaan dat in november voor het eerst doen.

Kwam van de week ook een hotel tegen waarbij het dakterras en deel van het restaurant ook adults only is. Portugal dacht ik. 

Ik zag in Griekenland een hotel met kindervrije zones. Er was een zwembad met bar waar geen kinderen mochten komen en nog meer plaatsen. Voor de kinderen was er natuurlijk ook een zwembad. Het was een heel groot complex.

watertoren schreef op 23-07-2023 om 09:30:

Ik zag in Griekenland een hotel met kindervrije zones. Er was een zwembad met bar waar geen kinderen mochten komen en nog meer plaatsen. Voor de kinderen was er natuurlijk ook een zwembad. Het was een heel groot complex.

Dat klinkt goed! 

Ik word zo schijtziek van de honden van de buren. De ene kant liet z'n hond nog ff om 22.45 uur (gisteravond) een kwartier blaffen en vanmorgen om 6.30 weer.
Kunnen we weer met de hele buurt meldingen doen bij de wijkagent. Er zijn van de week namelijk afspraken gemaakt met die mensen en het wordt alleen maar erger.
De andere kant (waar we aan vast zitten met het huis) heeft een hond die bij alles wat aan de deur 5 minuten jankt en blaft als een debiel. En dit was pas de 4de keer deze ochtend.

Waarom voed je die honden niet op. Ik kan die mensen wel schieten.
Jaren rustig gewoond hier, tot ze beide op het idee kwamen om honden aan te schaffen. Kutmensen!

Mama-Inge schreef op 23-07-2023 om 09:13:

Ik moet zo met de hond naar cursus en het regent.
Straks kleddernat als we klaar zijn.

Wat voor hond heb je?

Lijkt mij prima hoor. Mijn kinderen zijn dik volwassen en ik heb geen behoefte aan krijsende "wondertjes" van iemand anders. En als er leuke plekken zijn waar kinderen wél mogen komen dan is dat toch ook leuk. 

In de meeste sauna's bijvoorbeeld mogen ook geen kinderen mee en daar hoor ik nooit iemand over. 

Ik zag in Griekenland een hotel met kindervrije zones. Er was een zwembad met bar waar geen kinderen mochten komen en nog meer plaatsen. Voor de kinderen was er natuurlijk ook een zwembad. Het was een heel groot complex

Oh nu herinner ik me dat we dat eens op Mallorca ook gehad hebben. Tenminste een zwembad was adult only daar was het echt lekker rustig.
We zijn ook een keer op Aruba in een klein hotel geweest waar kinderen onder de 13 geloof ik niet mochten komen. 
Nu gaan we naar een Riu op Kaapverdie. Mega resort.. 

Beterlaat2021! schreef op 23-07-2023 om 10:19:

[..]

Wat voor hond heb je?

Zwitserse witte herder 

20230617-221616.jpg

Ik wordt gek van mijn kamerplanten een zit vol kleine vliegjes. Heb hem al 2x voorzien van verse aarde maar kan dus weer opnieuw beginnen en weer een nieuwe pot want deze is ook aangetast.
Andere plant heb ik kort gewiekt maar lijkt ook dood.

van het weer wordt ik ook niet goed 

Rogue schreef op 23-07-2023 om 11:51:

Ik wordt gek van mijn kamerplanten een zit vol kleine vliegjes. Heb hem al 2x voorzien van verse aarde maar kan dus weer opnieuw beginnen en weer een nieuwe pot want deze is ook aangetast.

Paar teentjes knoflook in de aarde?

Rogue schreef op 23-07-2023 om 11:51:

Ik heb eens aaltjes gekocht voor de rouwvliegjes, dat hielp goed.

Evaluna schreef op 23-07-2023 om 12:03:

[..]

Duur?

Treurniet schreef op 23-07-2023 om 12:05:

[..]

Duur?

Geloof dat ik iets van €15 kwijt was. Kreeg via de post een soort poeder (de aaltjes) wat dan met water aangemaakt moest worden. Dan had ik ook ruim voldoende om 2 of 3 x alle planten te doen.

Uiteindelijk vond ik het het wel waard.

Evaluna schreef op 23-07-2023 om 12:03:

[..]

Dat hielp bij mij ook goed! Vanalles geprobeerd, niks hielp,  totdat ik die aaltjes erbij deed,  toen was ik er snel vanaf. 

Niet ik maar zoon. Hij had gisteren bij de Keurslager een blad gekregen "PROEF" en daar stond een woordzoeker in. Er werd 5x een cadeaukaart uitgeloofd ter waarde van 40 euro en daar had hij wel oren naar. 
Dus hij de puzzel opgelost, was hij een stief uurtje mee bezig. 
En kwam er daarná pas achter dat hij de oplossing vóór 10 mei 2023 kon mailen. Ik zal maar niet herhalen wat hij toen zei 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.