Huiskamer
Herfstappeltaart
11-07-2023 om 14:38
amarna schreef op 11-07-2023 om 14:11:
[..]
Kun je achterkant er af halen om de schoepjes schoon te maken? Doe ik ca. 2x per jaar. Zitten altijd vol met stof.
Ja dat doe ik ook regelmatig. Ik denk dat hij nu echt overleden is.
Dolfje
11-07-2023 om 14:42
amarna schreef op 11-07-2023 om 14:09:
[..]
Sinusitis (bijholteontsteking) ?
Kan aanvoelen als kiespijn.
Geen idee, het is gewoon vervelend. Lijkt nu ook of ik een opgezette klier aan 1 kant krijg.
Ik kijk het nog een dag /nacht aan voor ik eventueel huisarts of tandarts ga bellen.
Yumi
11-07-2023 om 16:12
Herfstappeltaart schreef op 11-07-2023 om 10:09:
Dat mijn föhn zachter ging blazen en enorm naar brand begon te stinken toen ik hem gebruikte. snel de stekker eruit getrokken. Gelukkig had ik nog een oude van mijn dochter liggen, anders stond mijn haar nu nog rechtop
.
Nu maar een nieuwe besteld.
Ohh je zal wel geschrokken zijn? Heb ik jaren geleden ook keer gehad, het heeft heel lang geduurd voor ik weer zonder hartkloppingen mijn haar kon föhnen
Herfstappeltaart
11-07-2023 om 16:19
Yumi schreef op 11-07-2023 om 16:12:
[..]
Ohh je zal wel geschrokken zijn? Heb ik jaren geleden ook keer gehad, het heeft heel lang geduurd voor ik weer zonder hartkloppingen mijn haar kon föhnen
![]()
Hahaha ja ik schrok inderdaad wel. Er kwam gelukkig geen vlam uit of iets dergelijks. Maar die stank...
ToetieToover
11-07-2023 om 17:48
Vandaag erger ik me aan alles! Horrormonen, bah. Buikpijn en een puthumeur. De ventilator gaf hier ook al kortsluiting. Kunnen die stomme apparaten niet eens tegen een beetje warmte?!
Pooh-Bear
11-07-2023 om 17:58
Aan de buren. Die mensen maken altijd zo veel herrie.
Vooral de kinderen ze voetballen altijd in de tuin en dan schoppen ze het liefst die bal zo hard mogelijk tegen de schutting echt knoer hard je hoort het hout kraken. Schrik me rot elke x.
vervolgens erger ik me aan mijn man die dan heel hard gaat vloeken tegen die kids. Maar dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
SuzyQFive
11-07-2023 om 19:14
Alle dingen die stuk gaan komen in drieën toch? Dan is dat nu maar klaar… Kies, Oven, Auto…
Damoontje
11-07-2023 om 19:20
Oh nee…
De dag begon om 8.45 met een telefoontje met allemaal gezeur. So far so good, ik dingen gaan regelen en verplaatsen. Iedereen weer blij. Ik fietsen om uit te waaien en ik had het gevoel alles weer onder controle te hebben.
Ga ik naar het toilet, zie ik dat ik MEGA ben doorgelekt qua menstruatiebloed. Lichte broek… echt gênant. Ben ik zo naar de supermarkt geweest? Heb ik zo vuilnis weggebracht?
Vanaf mijn 13e altijd alert. Geen lichte broek, op tijd ‘verschonen’.
Auwereel
11-07-2023 om 19:37
Damoontje schreef op 11-07-2023 om 19:20:
Oh nee…
De dag begon om 8.45 met een telefoontje met allemaal gezeur. So far so good, ik dingen gaan regelen en verplaatsen. Iedereen weer blij. Ik fietsen om uit te waaien en ik had het gevoel alles weer onder controle te hebben.
Ga ik naar het toilet, zie ik dat ik MEGA ben doorgelekt qua menstruatiebloed. Lichte broek… echt gênant. Ben ik zo naar de supermarkt geweest? Heb ik zo vuilnis weggebracht?
Vanaf mijn 13e altijd alert. Geen lichte broek, op tijd ‘verschonen’.
![]()
![]()
De laatste menstruaties die ik had kwamen onregelmatig en ALTIJD als ik een lichte broek aan had.En doorlekken, terwijl ik ook altijd een stevig inlegkruisje gebruikte. De keer dat ik ern lichte broek droeg en niet ongesteld werd, wist ik dat ik echt mijn laatste menstruatie had gehad.
Netherfield
11-07-2023 om 20:45
Man is weer eens iets kwijt. Komt omdat hij dingen nooit teruglegt op de plek waar ze horen. En dan kan ik dus helpen zoeken. Zó klaar mee… Ik ga een keer de zolder opruimen, dan komen daar planken met spullen erop. En dan wordt de rest van het huis: een plek voor alles en alles op zijn plek. En iedereen die iets op de verkeerde plek neerlegt wordt er met de haren bij gesleept om het op de goede plek te leggen.
Op dit moment zijn we kwijt:
-de goede schaar
-de tondeuse
Regendrup.
11-07-2023 om 20:47
Netherfield schreef op 11-07-2023 om 20:45:
Man is weer eens iets kwijt. Komt omdat hij dingen nooit teruglegt op de plek waar ze horen. En dan kan ik dus helpen zoeken. Zó klaar mee… Ik ga een keer de zolder opruimen, dan komen daar planken met spullen erop. En dan wordt de rest van het huis: een plek voor alles en alles op zijn plek. En iedereen die iets op de verkeerde plek neerlegt wordt er met de haren bij gesleept om het op de goede plek te leggen.
Op dit moment zijn we kwijt:
-de goede schaar
-de tondeuse
Oh dit is ZO herkenbaar!! En altijd is iemand anders het schuld he
man man man
FaithfulDuck87
11-07-2023 om 20:48
dat ik zo vreselijk moe ben. Lig al vanaf een uurtje of 7 te dutten op de bank. Schrok kwartiertje terug wakker, en dacht dat ik een vergadering had gemist. deze was gelukkig 2 weken opgeschoven.
Bakblik
11-07-2023 om 20:58
Regendrup. schreef op 11-07-2023 om 20:47:
[..]
Oh dit is ZO herkenbaar!! En altijd is iemand anders het schuld he
man man man
Nou inderdaad. Zijn eigen spullen en gereedschap niet, dat is allemaal keurig opgeruimd en kan hij terugvinden.
De dingen die op vreemde plaatsen worden opgeborgen zijn meestal dingen voor algemeen gebruik die man een keer gebruikt en niet opruimt waar het hoort.
De schaar uit de keukenla, de keukenweegschaal, een litermaat om een klein beetje specie te maken en niet teveel water te hebben. Gebruiken en terugzetten in een ander kastje.
Als hij de vaatwasser uitruimt is het ook altijd feest. Schaaltjes wegzetten met niet passende deksels erbij. Zo ergerlijk.
SombraOnline
11-07-2023 om 21:45
Als je na ruim een maand opleiding voor je baan nog steeds niet weet waar je de e-learnings kan vinden, ben je gewoon niet geschikt voor deze baan.
Treurniet
11-07-2023 om 22:11
Ik kreeg deze week een brief: Komende dinsdagmorgen wil een bedrijf de maten van de ramen opnemen voor de verbouwing die weer met 2 maanden is uitgesteld. Denken ze daar nou echt dat de hele straat komende dinsdagmorgen daarvoor thuisblijft?