Huiskamer
lientje69
11-07-2023 om 07:43
Heb me vanochtend geërgerd aan mijn man. Moest hem vandaag helpen met een klus die echt niet wachten kon (?), maar dochter had mijn aanwezigheid vandaag ook nodig. Dus man boos op mij. Ik vraag nog, kan die klus niet morgen of een paar uur later starten , neeee, geen sprake van, dat kon niet. Nou okee, zal dus mijn fout wel weer zijn dat ik vergeten ben dat dochter me er hier bij wou hebben...
Vanmorgen zeg ik: moet jij niet weg, je wilde toch om 8 uur daar zijn.
Nee. Heb het verschoven naar morgen....
Dacht dat niet kon.... grrr
Ruzie om niks gemaakt dus gisterenavond ( hij dus hè, ik ben geen ruziezoeker )
Zo. Dat is weer mijn ergernis voor vandaag. Ben ik alvast kwijt ![]()
Dolfje
11-07-2023 om 07:44
Gisterenavond kreeg in ineens pijn aan kaak, kan niet eens precies zeggen waar. Heb ook koppijn. Dus of dan nu een verstandskies is of wat geen idee.
Netherfield
11-07-2023 om 07:45
Ik mag vanaf vandaag helpen puinruimen op een andere afdeling omdat ze daar de boel hebben laten versloffen. Jeej…
noas_1993
11-07-2023 om 08:06
Ik rook gisterochtend een brandlucht. Bleken ze met een onkruidbrander bezig te zijn... (hoveniers)
Waarom wordt daar nog mee gewerkt? En dan nog nu alles compleet droog staat..
Saga
11-07-2023 om 08:44
dat er teveel moet gebeuren in te weinig tijd vandaag
vooral allemaal huishoudelijke dingen
Yumi
11-07-2023 om 08:54
Ik ben overgestapt naar een andere tandarts, loop ik me na al druk te maken terwijl de afspraak pas aan het einde vd middag is 
Bakblik
11-07-2023 om 09:04
noas_1993 schreef op 11-07-2023 om 08:06:
Ik rook gisterochtend een brandlucht. Bleken ze met een onkruidbrander bezig te zijn... (hoveniers)
Waarom wordt daar nog mee gewerkt? En dan nog nu alles compleet droog staat..
En paar weken geleden stond hier in het regionale nieuws een oproep om dat absoluut niet te doen. In een dorp verderop is een rijtje van meerdere auto's in rook opgegaan en bij een tweede onkruidbestrijdingsactie met een brander een hele schutting en schuur.
Herfstappeltaart
11-07-2023 om 10:09
Dat mijn föhn zachter ging blazen en enorm naar brand begon te stinken toen ik hem gebruikte. snel de stekker eruit getrokken. Gelukkig had ik nog een oude van mijn dochter liggen, anders stond mijn haar nu nog rechtop
.
Nu maar een nieuwe besteld.
Treurniet
11-07-2023 om 10:13
Netherfield schreef op 11-07-2023 om 07:45:
Ik mag vanaf vandaag helpen puinruimen op een andere afdeling omdat ze daar de boel hebben laten versloffen. Jeej…
Sterkte!
Bakblik
11-07-2023 om 10:25
Tussen moederdag en vaderdag heeft mijn man de hele brandgang achter het huis in zijn eentje herstraat en opgehoogd. Ook de meters die eigendom zijn van de eigenaars van 5 andere huizen. 1 buurvrouw heeft wat tegels en zand gedoneerd. Vanaf ons huis tot aan de straat. De laatste 7 meter van 2 andere huizen moest nog, daar hoeven wij niet overheen. Die ene buurman heeft dat nu zelf gedaan en het ligt wel hoger maar niet goed. Het watert nu af naar zijn tuin. Nu komt hij vragen of hij onze meters mag "ophogen" om het aan te laten sluiten op zijn stuk.
NEE!!!!!
_Audrey
11-07-2023 om 10:28
Ik zit me te ergeren aan de rommel in huis, maar ben te lamzakkig om er iets aan te doen. Waardoor ik me weer aan mezelf erger. Zucht, toch maar eens een uurtje aan de slag.
Lollypopje
11-07-2023 om 11:27
deeps ergernis, want moe en onnodig energiekostend, deels toch wel grappig 
Mega slechte nacht gehad en ik zie er vandaag net zo beroerd uit als ik me voel.
Dus ik baalde dat de bel ging en ik mijzelf de trap af moest slepen.
Staat daar een werkman met de vraag
"Hebben je ouders toevallig een witte Golf" 😳😂
Blijkbaar ben ik het type dat er door uitputting nog jonger uit gaat zien 😂
En toen wist ik door de uitputting niet eens meer zelf hoe oud ik was, want ik zei nog een jaar te jong ook. Maar in elk geval nog steeds bijna 20 jaar boven rijbewijs leeftijd 😂
amarna
11-07-2023 om 14:09
Dolfje schreef op 11-07-2023 om 07:44:
Gisterenavond kreeg in ineens pijn aan kaak, kan niet eens precies zeggen waar. Heb ook koppijn. Dus of dan nu een verstandskies is of wat geen idee.
Sinusitis (bijholteontsteking) ?
Kan aanvoelen als kiespijn.
amarna
11-07-2023 om 14:11
Herfstappeltaart schreef op 11-07-2023 om 10:09:
Dat mijn föhn zachter ging blazen en enorm naar brand begon te stinken toen ik hem gebruikte. snel de stekker eruit getrokken. Gelukkig had ik nog een oude van mijn dochter liggen, anders stond mijn haar nu nog rechtop
.
Nu maar een nieuwe besteld.
Kun je achterkant er af halen om de schoepjes schoon te maken? Doe ik ca. 2x per jaar. Zitten altijd vol met stof.