Huiskamer
SuzyQFive
09-07-2023 om 22:55
Ik zat een dropje te eten en toen zei een vulling: krak… Morgen eerst maar de tandarts bellen…
Dolfje
09-07-2023 om 23:18
Doemijdieglazenbol schreef op 09-07-2023 om 12:29:
[..]
Hé wat jammer. Ik zie het. Bospop en awakenings afgelast en nog een paar festivals twijfelen. Hoop dat je iig een fijne dag hebt. Dan maar thuis de ideale setlist van je favorieten samenstellen, gordijnen dicht en dansen? Als ik met vrienden zou gaan, zou ik dat doen, denk ik.
festival thuis nabouwen.
Dat was inderdaad optie 1. Optie 2 was een ander festival in de stad en daar zijn we geweest. En dat was heel gezellig maar toch nog een kleine maar bleh dat ik me deze dag anders had voorgesteld. Maar nu thuis, gegeten en zo naar bed. Anders waren we waarschijnlijk pas over 2 uur thuis geweest.
Zeefietser
10-07-2023 om 06:40
Broodjebrie schreef op 09-07-2023 om 20:58:
[..]
Ben je op wereldreis?
Ik bereis de wereld maar ben niet op wereld reis. Is gewoon mijn baan, beetje de kapitein uithangen op een tanker.
Wel een ergernis nu, zijn al 5 of zijn het 7 of 9 dagen aan het slingeren, 1 hand voor het schip, 1 hand voor jezelf. Alles wat kon vallen is al gevallen. Nou ja nog iets van 12 dagen en dan zijn we waar we moeten zijn.
Netherfield
10-07-2023 om 08:49
Zeefietser schreef op 10-07-2023 om 06:40:
[..]
Ik bereis de wereld maar ben niet op wereld reis. Is gewoon mijn baan, beetje de kapitein uithangen op een tanker.
Wel een ergernis nu, zijn al 5 of zijn het 7 of 9 dagen aan het slingeren, 1 hand voor het schip, 1 hand voor jezelf. Alles wat kon vallen is al gevallen. Nou ja nog iets van 12 dagen en dan zijn we waar we moeten zijn.
Ik word al zeeziek als ik het lees zo ongeveer. Volgens de klimaatdeskundigen komen/zijn er meer stormen, merk jij dat ook?
Herfstappeltaart
10-07-2023 om 08:53
SuzyQFive schreef op 09-07-2023 om 22:55:
Ik zat een dropje te eten en toen zei een vulling: krak… Morgen eerst maar de tandarts bellen…
Oh nee....dat heb ik een keer gehad bij het eten van een tosti
Broodjebrie
10-07-2023 om 09:06
Zeefietser schreef op 10-07-2023 om 06:40:
[..]
Oh, leuke baan heb je!! Zo zie je nog eens iets van de wereld
werk ze nog!
Netherfield
10-07-2023 om 12:45
De ID-kaart van mijn oudste dochter is zoek. Hij is ergens in huis. Zij dacht op haar bureau, ik dacht in de kluis. Beide niet. Zucht. Straks verder zoeken...
Rogue
10-07-2023 om 16:20
en dat mijn mooie hortensia& waarschijnlijk hibiscus de storm regen niet hebben overleefd
hortensia hangt er slapjes bij sommige bloemen zijn sowieso al dood en hibiscus zijn sommige bladjes erg geel
HAHA!wait..what
10-07-2023 om 16:28
Postnl 🙄 of de verkoopsite, daar ben ik nog niet achter.. Bijna 2 weken geleden hondenbrokken e.d. besteld, dat zou in 1 pakket geleverd worden door Postnl.
Zag het in de app ook, al bleef er staan dat het nog niet verwerkt kon worden.
Na een week toch maar een berichtje gestuurd naar de verkoper; excuses gehad en ze vermoedden dat het pakket kwijt was geraakt. Nogmaals de bestelling gedaan, mailtje gehad dat ze het in 2 pakketten zouden verzenden; 1 bij DHL en 1 bij Postnl. Dit was afgelopen vrijdag en die van DHL is netjes bezorgd maar die andere niet! Weer dezelfde melding, zo irritant 😒
_Audrey
10-07-2023 om 18:14
Ik ben een oen. Niet ingesmeerd in de zon bezig geweest en nu verbrand. Au!
stokstaart
10-07-2023 om 18:19
aan die man in de kneitervolle trein!! Die tas had echt op de grond tussen de stoelen gekund en als je dan ook nog je benen niet wijd houd, hoef ik niet op 5 cm te zitten.
Damoontje
10-07-2023 om 23:21
Als ik blij ben dat mensen komen helpen bij dingen die ik niet alleen kan.
Dat iemand dan begint dat ze niemand kent en dat niemand haar ooit helpt. Volgens mij heb je overal wel vrijwiligersinitiatieven en Nextdoor-app enzo maar als je zelf niet buiten komt weet de wereld ook niet dat je bestaat. En als je altijd zeurt heeft misschien niemand behoefte om langs te gaan.
Ben zo blij dat iemand komt helpen met een klus, laat me gewoon blij zijn…
SuzyQFive
10-07-2023 om 23:26
Herfstappeltaart schreef op 10-07-2023 om 08:53:
[..]
Oh nee....dat heb ik een keer gehad bij het eten van een tosti
![]()
Het was mijn hele kies die krak zei, niet meer te redden dus is getrokken…
Koettie
11-07-2023 om 07:01
Gisteravond ongesteld geworden, meteen verhoging dus constant onprettig warm. Vannacht geen oog dichtgedaan, liggen woelen en raar gedroomd, na elke draai weer wakker. Twijfelde om me ziek te melden maar voel me nu belabberd maar niet ziek en allemaal afspraken die met veel moeite ingepland zijn. Blegh.
PerfumedAlpaca84
11-07-2023 om 07:10
Damoontje schreef op 10-07-2023 om 23:21:
Als ik blij ben dat mensen komen helpen bij dingen die ik niet alleen kan.
Dat iemand dan begint dat ze niemand kent en dat niemand haar ooit helpt. Volgens mij heb je overal wel vrijwiligersinitiatieven en Nextdoor-app enzo maar als je zelf niet buiten komt weet de wereld ook niet dat je bestaat. En als je altijd zeurt heeft misschien niemand behoefte om langs te gaan.
Ben zo blij dat iemand komt helpen met een klus, laat me gewoon blij zijn…
Fijn dat je geholpen bent!