Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ergernis om de 'topic crashers' op een forum waarvan de naam niet genoemd mag worden. Altijd dezelfde forummers die het topic net zolang verpesten totdat niemand meer wat durft te posten. 

Zeefietser schreef op 09-07-2023 om 19:07:

[..]

Ohw shit, ik woon daar maar zit op zee. Wat gebeurde daar, mijn auto staat buiten

Ik zag verschillende filmpjes voorbijkomen dat het flink tekeer ging. Is je auto verzekerd voor natuurrampen?

Herfstappeltaart schreef op 09-07-2023 om 19:14:

Zou je auto nu eigenlijk verzekerd zijn als hij gedeukt uit zo'n bui komt? Bij een all-risk? Of zijn natuurrampen uitgesloten?

Bij All-risk en WA-beperkt casco wel.

Afgelopen woensdag is er een dikke tak op mijn auto gevallen. Het kost je meestal niet je no-claim maar wel een eigen risicobedrag. In mijn geval €150. 

SuzyQFive schreef op 09-07-2023 om 19:40:

[..]

Bij All-risk en WA-beperkt casco wel.

Afgelopen woensdag is er een dikke tak op mijn auto gevallen. Het kost je meestal niet je no-claim maar wel een eigen risicobedrag. In mijn geval €150.

Mijn auto heb ik ook verzekerd voor dit soort situaties. 

Ah bedankt broodje en suzy. Ik zal onze polis er eens goed op nalezen.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-07-2023 om 20:03

watertoren schreef op 09-07-2023 om 18:52:

[..]

Daar heb je gelijk in maar het blijft jammer dat er in Brabant vele festivals en optredens niet door zijn gegaan vanwege de weersverwachting.

1920x1080a.jpg

Als je op een festivalterrein bent en zulke joekels vallen naar beneden, dan ben je niet blij meer dat je er staat. Deze vielen in Fochteloo in Friesland

Friezinnetje schreef op 09-07-2023 om 20:03:

[..]

1920x1080a.jpg

Als je op een festivalterrein bent en zulke joekels vallen naar beneden, dan ben je niet blij meer dat je er staat. Deze vielen in Fochteloo in Friesland

zo dat zijn joekels! Je zal het maar op je hoofd krijgen! Zijn jullie er een beetje goed vanaf gekomen? 

Heb dat ooit op mn hoofd gehad op Pukkelpop, het jaar met de storm waarbij er doden gevallen zijn. Echt gevaarlijk zulk weer! 

Koettie schreef op 09-07-2023 om 20:28:

Heb dat ooit op mn hoofd gehad op Pukkelpop, het jaar met de storm waarbij er doden gevallen zijn. Echt gevaarlijk zulk weer!

Ja ik snap best dat ze dat risico niet durfden te nemen, om het door te laten gaan.

Koettie schreef op 09-07-2023 om 20:28:

Dit dus.

Als organisatie moet je gewoon de risico's niet willen lopen, die verantwoordelijkheid is veel te groot. 

Herfstappeltaart schreef op 09-07-2023 om 19:44:

Ah bedankt broodje en suzy. Ik zal onze polis er eens goed op nalezen.

🙂

Broodjebrie schreef op 09-07-2023 om 19:38:

[..]

Ik zag verschillende filmpjes voorbijkomen dat het flink tekeer ging. Is je auto verzekerd voor natuurrampen?

Nope heb alleen WA voor mijn auto. Ach duurt nog 9/10 week voor ik thuis kom. Ben wel benieuwd en is al een oude auto, niks in de weg voor mij.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-07-2023 om 20:48

Regendrup. schreef op 09-07-2023 om 20:13:

[..]

zo dat zijn joekels! Je zal het maar op je hoofd krijgen! Zijn jullie er een beetje goed vanaf gekomen?

ja, wij wel, dit was oost-friesland. Hier een anderhalf uur regen en onweer. Een enorme klap, waarvan ik verwacht dat ie ergens is ingeslagen. 

Vanmorgen was de voorspelling dat het de hele avond zou regenen met rond 10 uur echt wateroverlast (22 mm in een uur), maar het is nu al weer anderhalf uur droog. Valt allemaal weer mee dus.

Zeefietser schreef op 09-07-2023 om 20:46:

[..]

Nope heb alleen WA voor mijn auto. Ach duurt nog 9/10 week voor ik thuis kom. Ben wel benieuwd en is al een oude auto, niks in de weg voor mij.

Ben je op wereldreis?

Oh nee. Die vervelende bazin van ooit, heeft een dochter die sprekend op haar lijkt. En die gaat nu op TV komen. 
Hebben ze het toch voor elkaar. Zelf niet doorgebroken maar dochterlief wel 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.